Misschien heb je net gepulsed op een ander computer en wil je op deze ook pulsen, maar lukt het niet omdat je maar één profiel hebt waardoor de server denkt dat er wordt gecheated vanwege veel keys in korte tijd.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:42 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Bij mij gaan die aliens steeds langzamerDaarnet was de eerste tijd 08.96
Misschien pulse je dan iets teveel, ik zou maar gewoon afwachtenquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:45 schreef Der_Rudi het volgende:
Juist ja, ik heb hem maar op 1 comp gezet.
Was beetje irc active maar om dan meteen als cheaten te zien...
daarom heb ik hem ook op 10k gezet, anders gaat t te vaak mis als ik lekker aan t typen benquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:47 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Misschien pulse je dan iets teveel, ik zou maar gewoon afwachtenEr staat 1 uur, dus misschien kun je die autopulse ff uitzetten en dan later weer aanzetten na het pulsen van je keys
Ik had het ook gedaan om dat plaatje in de 2de postquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daarom heb ik hem ook op 10k gezet, anders gaat t te vaak mis als ik lekker aan t typen ben
Dat is inderdaad ook een goed ideequote:Op donderdag 17 mei 2007 17:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daarom heb ik hem ook op 10k gezet, anders gaat t te vaak mis als ik lekker aan t typen ben
Uiteindelijk gaat het erom dat je ronde getallen krijgtquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:49 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Ik had het ook gedaan om dat plaatje in de 2de post
ik heb allemaal 10k's alleen gister in de trein kon die niet pulsen zus er zit 20k tussenquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:50 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het erom dat je ronde getallen krijgt
Ik lees irc-active?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:45 schreef Der_Rudi het volgende:
Juist ja, ik heb hem maar op 1 comp gezet.
Was beetje irc active maar om dan meteen als cheaten te zien...
Geen idee, dat wordt eigenlijk niet eens bij gehouden denk ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:58 schreef R-Mon het volgende:
Hoeveel mensen doen er eigenlijk mee aan die autopulsemaanden?
gewoon voor de lol zodat iedereen ronde getallen zou pulsen,, maar zijn niet heel veel mensen die meedoen zoals je in de dagelijkse statistieken van slaribot kunt zienquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:55 schreef Der_Rudi het volgende:
Kom eraan![]()
Maarre wat was er met die ronde getallen dan?
Men vond dat blijkbaar mooier staanquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:55 schreef Der_Rudi het volgende:
Kom eraan![]()
Maarre wat was er met die ronde getallen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |