Ja, dat was ikzelf.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja nu je het zegt en alle lolbroeken die 2 weken geleden Jack's Army belachelijk zaten te maken zijn met de staart tussen de benen vetrokken.
Ze zei "Is he my father?"quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:11 schreef Merkie het volgende:
Carl zei iets als "Your fahter will kill me". Alex zei toen "Is he?".
Ja, dat bedoel ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:18 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ze zei "Is he my father?"
(nu lijkt het net alsof Alex vraagt of hij haar gaat vermoorden)
Ik vond trouwens dat Jack wel heel erg de nadruk legde op "we're gonna blow them all to hell"quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind de serie de laatste tijd weer erg spannend. Vooral het feit dat iedereen dood gevonden is na de crash. Toch een soort hemel / hel / vagevuur...?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 17 mei 2007 19:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind de serie de laatste tijd weer erg spannend. Vooral het feit dat iedereen dood gevonden is na de crash. Toch een soort hemel / hel / vagevuur...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Lostpedia hebben ze daar verschillende theorien voor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:00 schreef Rossdale het volgende:
Of gooien ze er nog een complot tegenaan dat mensen buiten het eiland niet willen dat ze gevonden worden. En daarom een verhaal de wereld in hebben geholpen dat het vliegtuig gevonden was?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:12 schreef greatgonzo het volgende:
vraag die mij bezig houd, Julliet kiest nu de zijde van de Losties ipv de Others, had ze dan niet ff kunnen vertellen dat er nog mensen in die onderwater hatch zijn, of is ze weer dubbelspel aan het spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |