Ehm, ja, ik zal het nog aan de OP toevoegenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:27 schreef swarmahoer het volgende:
ok nu zal ik serieus gaan zoeken....het mogen geen reacties van jezelf zijn neem ik aan anders is het erg makkelijk zoals je ziet
Ik zal eens nadenken over een versie die jij ook kan doen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:34 schreef Viswijfje het volgende:
waarom zijn het alleen maar moeilijke woorden? kan het niet gewoon met woorden als 'de' en fiets???
Ja!quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:33 schreef Pool het volgende:
Mogen Frontpage-berichten ook?
Goed topic dit trouwens!![]()
Mjah, maar daar stond al een bingo-melding in.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja!
Nieuwsbericht over Wilders en SP in het vizier?
Ik spamdequote:Op donderdag 17 mei 2007 16:46 schreef Pool het volgende:
[..]
Mjah, maar daar stond al een bingo-melding in.![]()
Ik zal dat en bovenstaande meenemen in Fok! Bullshit Bingo V3quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:53 schreef Longmen het volgende:
en iets met:
"eerste de beste vliegtuig terug"
"vlinders zoeken"
"kop in het zand"
Talpa
Giel
Wat is ttt?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:30 schreef swarmahoer het volgende:
als dit goed uitgewerkt word zou je miss wel een ttt te pakken kunnen krijgen
jij zit veel in voetbal zie ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat is ttt?
Nog twee waar ik scheitziek van wordt:
Islam is vrede
Er is één beroemde pedo (oid).
Gelulquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:35 schreef archgallo het volgende:
gelul staat er 2x in.
Gelul en VMBO edit is gedaanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:40 schreef archgallo het volgende:
Wat is trouwens nuken? Moet dat niet nueken zijn?
Edit: ik vind het wel een leuk idee hoor, tis niet dat ik alleen maar kritiek heb.
Zou dat niet veel op spam gaan lijken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:41 schreef Longmen het volgende:
Misschien heeft het ook nut deze bingo in een ander forum te zetten?
Aha, ik snap het. Nueken zie ik ook nogal vaak dus ik dacht dat dat het misschien was.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gelul en VMBO edit is gedaan
Nuken?
Platgooien met een atoombom...
Wordt nogal vaak in combinatie met "Iran" gebruikt.
Nueken, nuecken, nueqen, heb ze allemaal gezien.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:08 schreef Longmen het volgende:
Nueqen oid zeker?
Van die idiote geenstijl taal. Kan je een aparte bingo kaart mee vullen...
En het is niet de Geenstijl Bullshit BIngoquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:08 schreef Longmen het volgende:
Nueqen oid zeker?
Van die idiote geenstijl taal. Kan je een aparte bingo kaart mee vullen...
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:19 schreef Longmen het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/77481/1/700#3632036![]()
Hmm, blijkbaar nietquote:Op zondag 24 juni 2007 21:15 schreef Eronymus het volgende:
geen bingo meer geweest?
Misschien dan maar opsplitsen naar 2 versies?quote:Op maandag 25 juni 2007 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
al dat moslimgedoe kan er wel uit hoor. Fok is meer dan POL/NWS
BUSHOKJE mis ik om te beginnen. En meer historisch gedoe over Big Brother en zo. En "mijn..., wat DOE je?!" is ook een essential classic natuurlijk.
Alberto heb ik ook nog niet gezien. En zo zijn er heus nog wel wat meer
Bannen
Kutmod
n00b
Wannabee
Oldbie
crewlikken
Leuk idee even goed
Ik moet nodig aan de slag met versie 4quote:Op maandag 25 juni 2007 20:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
Misschien dan maar opsplitsen naar 2 versies?
En al begonnen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik moet nodig aan de slag met versie 4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |