Aan Rein natuurlijk weer wel, RJ en ik wandelden vrolijk naar binnenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze vroegen idereen hun ID te laten zien ?![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Aan Rein natuurlijk weer wel, RJ en ik wandelden vrolijk naar binnen.
Heyquote:
Eujquote:
wat de fakquote:
quote:
Wat is dat?quote:
kankerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Hoi, jij kwam hier niet meer. Ga is weg.quote:
Poll: Hoelang duurt hetquote:
hij zit nog in boxer, je moet opschieten !quote:
Kutforum idd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoi, jij kwam hier niet meer. Ga is weg.
Haha ik zie 'tquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij zit nog in boxer, je moet opschieten !
Ik vind dat je K-Mail en Bb nu wel wat credits verschuldigd bentquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
De regels:Een hoger niveau is vereist. Voetbal en voetbalgerelateerde zaken kunnen in VBL of in de oude reguliere PUB Slowchat. Geen eindeloos gehoi, doei, etc. naar elkaar. Aan deze korte mededelingen heeft niemand wat. Als je duidelijk wil maken dat je er bent kun je rustig "hoi" zeggen, of gewoon meteen ontopic inspringen. De rest hoeft niet te groeten. Korte mededelingen als: "ik ben even naar de wc" of "ik ben even drinken halen" interesseert niemand wat. Laat deze achterwege. Niemand zal je missen gedurende deze 2 minuutjes. Een fotoboek is verplicht. Dit omdat we dan een idee krijgen met wie we nou werkelijk te maken hebben, en makkelijker 1 op 1 kunnen praten. Een icoontje in de hoek van je posts is niet noodzakelijk als je niet wil dat heel fok kan meegenieten van jouw hoofd. Heb er vrede mee als je niet geaccepteerd wordt in de Intellectuele Slowchat, je kunt gewoon rustig doorpraten in de oude Slowchat. Probeer het later gewoon nog een keer, als je een paar dingen hebt aangepast.
Tot zo ver de eerste punten, ze zijn echter onder voorbehoud. De komende tijd zal er nog het een en ander aan toegevoegd worden, of uitgehaald worden. Veel plezier in de PUB-Intellectueel SC!
Wat vinden wij hiervan heren en dames?
Ik vraag wat jullie ervan vinden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:08 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik vind dat je K-Mail en Bb nu wel wat credits verschuldigd bent
Naja.. ik weet niet. Vind het wel prima zoals het is eigenlijk..quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik vraag wat jullie ervan vinden.
Faka Brothaquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:08 schreef GwaiLow het volgende:
bitches
Ovenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat ga je eten dan? Ik heb stokbrood met kruidenboter in de over zitten![]()
JELELELELELEE AJAXXXXXXXXXXX AMSTERDAMMMMMMMMquote:
Er zijn nog geen regels bij hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:17 schreef Wezzel het volgende:
[..]
hay dochter, hoe zit dat met al die regels opeens? Volgens mij heb ik wat gemist...![]()
Nee maar ik ben hier dik twee weken niet meer geweest en opeens zie ik jou een paar posts terug allemala ergels posten over het begruik van de SCquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Er zijn nog geen regels bij hoor
Is een hele lading newbies bij gekomen en dat maakt de SC zo druk und soquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:17 schreef Wezzel het volgende:
[..]
hay dochter, hoe zit dat met al die regels opeens? Volgens mij heb ik wat gemist...![]()
Ja, er zijn wat dingen geweest. Mensen hadden een eigen SC opgesteld. Daar was ik het niet mee eens. Maar een aantal regels zijn misschien wel nuttig in deze SC.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:18 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Nee maar ik ben hier dik twee weken niet meer geweest en opeens zie ik jou een paar posts terug allemala ergels posten over het begruik van de SC![]()
Ach het was toch ook tijd voor wat nieuw volk in de SC..quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:19 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Is een hele lading newbies bij gekomen en dat maakt de SC zo druk und so
Mits ze zich gedragenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:19 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Ach het was toch ook tijd voor wat nieuw volk in de SC..
Hahaha meesterlijk idee, Wezzels persoonlijke SC, klinkt wel goed..quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, er zijn wat dingen geweest. Mensen hadden een eigen SC opgesteld. Daar was ik het niet mee eens. Maar een aantal regels zijn misschien wel nuttig in deze SC.
Ja, ik was het beu. En een aantal users ook. Maar goed, lang verhaal en leidt tot niets.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:20 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Hahaha meesterlijk idee, Wezzels persoonlijke SC, klinkt wel goed..Maar echt zoveel gezijk gehad dan?
Neen dat is niet de juiste benaming.quote:
Maar ik vind die regel over ene fotoboek een beetje raar.. Je kan toch ook met anderen communiceren zonder te hoeven zien hoe ze er uitzien?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen dat is niet de juiste benaming.
Het is meer dat ze eens moeten bekijken hoe ze actief posten in een SC. Dat ze zich moeten inleven in anderen en dat je sommige dingen gewoon niet doen.
Gedragen is kinderlijk.
Niet alle regels moeten, maar een fotoboek wordt gewaardeerdquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:22 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Maar ik vind die regel over ene fotoboek een beetje raar.. Je kan toch ook met anderen communiceren zonder te hoeven zien hoe ze er uitzien?
Daarom, dat gaat ook niet gebeuren. Ik heb gewoon even gecopy - paste.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:22 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Maar ik vind die regel over ene fotoboek een beetje raar.. Je kan toch ook met anderen communiceren zonder te hoeven zien hoe ze er uitzien?
Je snapt best wat ik bedoel. Dat was jij zegt hoort onder je gedragen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen dat is niet de juiste benaming.
Het is meer dat ze eens moeten bekijken hoe ze actief posten in een SC. Dat ze zich moeten inleven in anderen en dat je sommige dingen gewoon niet doen.
Gedragen is kinderlijk.
ref wat?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:23 schreef Adothehague het volgende:
komen de refeks in de op?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:26 schreef Adothehague het volgende:
Ik post me fobo maar niet anders heeft iedereen met een vriendin op fok straks geen vriendin meer
Dat zal wel loslopen..quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:26 schreef Adothehague het volgende:
Ik post me fobo maar niet anders heeft iedereen met een vriendin op fok straks geen vriendin meer
Regels waarbij hij de toetsen links van de G en de L intiktequote:
Maar nu ik er ben kan je iig al spreken van een hoger nivo dus een stap in de goede richting is iig al gemaaktquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:29 schreef Wezzel het volgende:
Maar het niveau op de SC is volgens mij nooit van een hoog gehalte geweest.. Ook voordat ik hier postte volgede ik de gesprekken al en dat was ook al niet echt hoog niveau...
Het is niveauquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Maar nu ik er ben kan je iig al spreken van een hoger nivo dus een stap in de goede richting is iig al gemaakt![]()
Ach daar heb ik zo mijn twijfels bij...quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:30 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Maar nu ik er ben kan je iig al spreken van een hoger nivo dus een stap in de goede richting is iig al gemaakt![]()
1-0quote:
Post es wat zinnigs.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:34 schreef Adothehague het volgende:
Hash Coke en Pilluh dat is wat we willuh
Waarom denk je dat die regels er kwamen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:34 schreef Adothehague het volgende:
Hash Coke en Pilluh dat is wat we willuh
Ja nu moeten ze nog van kracht gaan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:36 schreef oshiro het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die regels er kwamen?
Ja, hou je er dan aan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ja nu moeten ze nog van kracht gaan.
Als je hier alleen maar komt om op Lies te geilen en de rest hier als oud vuil uit te maken dan mag je ook wel weer ophoepelen hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Kun je alvast wennenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat de mod zegt dusquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar komt om op Lies te geilen en de rest hier als oud vuil uit te maken dan mag je ook wel weer ophoepelen hoor
Ik maak niemand hier als oud vuil uit hoor. En heb niks meer tegen Lis gepost als je een beetje leest zie je dat ik ook met angelob heb gepraat enzo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar komt om op Lies te geilen en de rest hier als oud vuil uit te maken dan mag je ook wel weer ophoepelen hoor
Mooi, probeer je dan een beetje 'normaal' te gedragenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik maak niemand hier als oud vuil uit hoor. En heb niks meer tegen Lis gepost als je een beetje leest zie je dat ik ook met angelob heb gepraat enzo.![]()
Dat probeer ik ook hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mooi, probeer je dan een beetje 'normaal' te gedragen
quote:
Wij weten al dat je ook mee wilt doen, volg lekker de meutequote:
Lis zou gewoon nog heel graag een keer met mij in de botsauto's willen!quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wij weten al dat je ook mee wilt doen, volg lekker de meute
ga ergens anders eten dan. Samen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:46 schreef liiszle het volgende:
ik krigj alleen maar droog brood te eten hiero
Ja, vertel eens aan iedereen wat jij ook alweer met lies had?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Lis zou gewoon nog heel graag een keer met mij in de botsauto's willen!
Of rondjes lopen in een discotheek.
Of wat dan ook..
Wat sfeervolquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:50 schreef Adothehague het volgende:
Ga bij de pizzahut dan eten eric en lis dan kan je onbeperkt pizzas eten
In de botsauto's gezeten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, vertel eens aan iedereen wat jij ook alweer met lies had?
gedaan?
![]()
Als je jong ben en je bent net bij elkaar maakt dat niet uit hoor. Als ze sfeer willen kunnen ze daarna altijd nog met kaarsen flessen draaien.quote:
Ohja! Dat was hetquote:
Nee dįt is sfeervol wil je zeggenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:52 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Als je jong ben en je bent net bij elkaar maakt dat niet uit hoor. Als ze sfeer willen kunnen ze daarna altijd nog met kaarsen flessen draaien.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:54 schreef Dreaudloos het volgende:
NIET!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik maak niemand hier als oud vuil uit hoor. En heb niks meer tegen Lis gepost als je een beetje leest zie je dat ik ook met angelob heb gepraat enzo.![]()
Lekkāhquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
omg ik zit aan de borrelnootjes
Zekāh Lekkāhquote:
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Lis zou gewoon nog heel graag een keer met mij in de botsauto's willen!
Of rondjes lopen in een discotheek.
Of wat dan ook..
Ook erg lekkerquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:57 schreef Adothehague het volgende:
Ik zit hier aan stokbrood met kruidenboter
Lis is er weer?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
yoah rondjes lopen
Hij bleef ook maar lopenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:58 schreef liiszle het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
yoah rondjes lopen
Niks mis mee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:58 schreef liiszle het volgende:
ik zat aan de shoarma broodjes en de taxi
bart heet ie toch?quote:
Taksi vind ik niet zo lekker. Het smaakt een beetje naar Siroop vind ik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:58 schreef liiszle het volgende:
ik zat aan de shoarma broodjes en de taxi
VOLKOMEN TERECHT! moet je maar niet op fiets geilen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:46 schreef liiszle het volgende:
ik krigj alleen maar droog brood te eten hiero
dr is weinig anders..quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Taksi vind ik niet zo lekker. Het smaakt een beetje naar Siroop vind ik.
dat ik t nog weetquote:
Erg kind hequote:Op donderdag 17 mei 2007 16:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/14863/38845487/index.html!!!
Behoorlijk jaquote:
Deze kansloze post quote ik even.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:04 schreef oshiro het volgende:
Wie heeft er zaterdag nou tijd, anders ben ik zo alleen daar
terecht, terecht.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Deze kansloze post quote ik even.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
VOLKOMEN TERECHT! moet je maar niet op fiets geilen.
Zet die bitjs eens aan het werk, ze kan ook wel 1 avond zonder dribjequote:Op donderdag 17 mei 2007 16:06 schreef oshiro het volgende:
Mja stiekum wil ik eens wat goede foto's maken, maar m'n pa moet werken. En om Ania uit Weert te laten overkomen vind ik ook weer zo not-done.
zie je wel op de cam verschijnenquote:
Ze zou om half 10 hier moeten zijn en dat gaat niet zo lekker met die treinen danquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zet die bitjs eens aan het werk, ze kan ook wel 1 avond zonder dribje![]()
ga met ado meetenquote:
Eh...quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:09 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ze zou om half 10 hier moeten zijn en dat gaat niet zo lekker met die treinen dan.
Jij mag ook wel hoorquote:
erics woorden uiteraardquote:
Ja, zoiets durf ik niet vanquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:22 schreef liiszle het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEELELELELEELELELELE AJAXXX AMSTERDAMMMMMMMM![]()
Zeg lies, zit er zo'n bosjosti bij je thuis?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:22 schreef liiszle het volgende:
JEEEEEEEEEEEEEEELELELELEELELELELE AJAXXX AMSTERDAMMMMMMMM![]()
whehehehequote:Op donderdag 17 mei 2007 16:19 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja, zoiets durf ik niet vanLis
te verwachten, ey
.
Kan je bij mij pasfoto's laten maken!quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:59 schreef oshiro het volgende:
Which reminds me dat m'n ID-kaart niet meer geldig is
let ff op je woorden hequote:Op donderdag 17 mei 2007 16:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg lies, zit er zo'n bosjosti bij je thuis?
Jaaaquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:33 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Kan je bij mij pasfoto's laten maken!
Ah d'r zit er dus éénquote:
Ja d0h! Natuurlijk moet je dan naar Rockanje! Hoe kunnen er nou weer samen op als ik hem moet maken! En dat keuren ze niet goed hoor, als ik erbij staquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:34 schreef oshiro het volgende:
[..]
JaaaMoet ik dan naar Rockanje?
Gaan we btw ook wel samen op de foto, hč.
Whehequote:
Dan verzinnen we wel een andere manierquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:34 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ja d0h! Natuurlijk moet je dan naar Rockanje! Hoe kunnen er nou weer samen op als ik hem moet maken! En dat keuren ze niet goed hoor, als ik erbij sta
Heul niet!quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:35 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan verzinnen we wel een andere manier.
Maar Rockanje is ver
Heul welquote:
Naja hemelsbreed dichterbij dan bijvoorbeeld Lis, maar vervoer is nogal kutquote:
Waarom zou je in godsnaam van r'dam naar schiedam gaan? Je kan ook gelijk de metro naar Spijkenisse nemen.. :p Zal vast niet korter zijn of langer durenquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:38 schreef oshiro het volgende:
[..]
Heul welRotterdam met de trein, dan Schiedam met de trein, dan Spijkenisse met de metro, dan bus pakken naar Rockanje
Voor mij dan weer nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:40 schreef oshiro het volgende:
[..]
Naja hemelsbreed dichterbij dan bijvoorbeeld Lis, maar vervoer is nogal kut
Ist heusquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:42 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Hmm, ja? :p Ik heb wel eens met iemand gehad uit Deventer
Heul welquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ist heus
Hoe deed je dat dan?
9292ov kent rockanje niet eens.
Ja precies. En met de trein naar Schiedam is 5 minuten, en met de metro wel wat meerquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:40 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam van r'dam naar schiedam gaan? Je kan ook gelijk de metro naar Spijkenisse nemen.. :p Zal vast niet korter zijn of langer durenOf je moet gelijk naar Schiedam kunnen met de trein dan scheelt 't wel!
Maar! Absoluut gezien is Rockanje niet ver! Alleen relatief gezien wel. Vooral met 't OV
OH ERIK ERIK ERIK ERIK!! Weet je wat ie zei! Dat ie me best wel heel leuk vindt ofzo! En dat ie me best wel snel miste ofzo! En blijkbaar moest ik wat terug sturenMaar ik sliep half though. Dat wistie!
En ik jou nog wel! Naja kreeg dan wat van Rein terugquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja precies. En met de trein naar Schiedam is 5 minuten, en met de metro wel wat meer.
HahahaWerd ie toen verdrietig?
Ik heb trouwens niks gestuurd vannacht want ik dacht dat je al wel zou slapen. Was om kwart voor 5 thuis
.
Nja zeg!quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:44 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Heul wel![]()
Slettebak!
Met de bus en de metro en de trein
Ja ik las hemquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:45 schreef Elvanera het volgende:
[..]
En ik jou nog wel! Naja kreeg dan wat van Rein terugM'n nummer gaat zo PUB wel lekker door
Maar weet ik niet, kreeg net smsje of zn smsje terug van vannacht niet meer was aangekomen ofzo
Rein dwong mequote:Op donderdag 17 mei 2007 16:45 schreef Elvanera het volgende:
[..]
En ik jou nog wel! Naja kreeg dan wat van Rein terugM'n nummer gaat zo PUB wel lekker door
Maar weet ik niet, kreeg net smsje of zn smsje terug van vannacht niet meer was aangekomen ofzo
Nou zeg, was er dan verder niks anders?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja ik las hem
Was nog wel een breezerchick tegengekomen die de hele tijd met me zat te flirten maar er stond een grote gozer achter 'r, dus ik heb maar niet zoveel gedaan.
Wel knappe meid, trouwensdie hotpants en laarzen stonden 'r goed
Mja, niet zoveel bijzonders eigenlijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:51 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Nou zeg, was er dan verder niks anders?
quote:
Nee ok. Doe ik ook niet nee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:53 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mja, niet zoveel bijzonders eigenlijk. Ik play echt niet iedere willekeurige dame
Mag ik wel verwachten van een meisjequote:
naja de meeste meisjes danquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:54 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mag ik wel verwachten van een meisje
Kom maar opquote:
dankje niekquote:
nat haar?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Oh, ben jij dat
Doe eens iets aan je haar, leek net een pruik..
Hihi.quote:
Lekker voor jequote:Op donderdag 17 mei 2007 17:02 schreef oshiro het volgende:
Right, zo maar eens motor schoonmaken
klotewerk
Kijk uit, straks ontvoer ik je en stel ik je te werk.quote:
grapjasquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:17 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kijk uit, straks ontvoer ik je en stel ik je te werk.
Ik ben officieel nog steeds ONZ, ik ben alleen in ontkenningquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:22 schreef renz0r het volgende:
Anders staan 3 PUBers achter je in de Outland![]()
Ik zou het doen.quote:
Ik ga er heen, April, in het Luxor.quote:
Yupquote:
Je leven, dat mag je houdenquote:
Iquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:28 schreef rena het volgende:
Hallooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
Dat jong hoor ik wel vaker tegenwoordig, maar dat ik op iemand lijk nog nietquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:37 schreef mstr het volgende:
Dreaudloos, jij bent nog jongEn je lijkt op iemand die ik ken
Wel redelijkquote:
Je bent te jong om diegene te zijn. En je draagt de verkeerde naam.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:39 schreef Dreaudloos het volgende:
[..]
Dat jong hoor ik wel vaker tegenwoordig, maar dat ik op iemand lijk nog niet![]()
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Ben je ook!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:39 schreef Dreaudloos het volgende:
[..]
Dat jong hoor ik wel vaker tegenwoordig, maar dat ik op iemand lijk nog niet![]()
Moequote:
Uitpakken en weer inpakken met een ander programma in .CT?quote:
Bedanktquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Uitpakken en weer inpakken met een ander programma in .CT?
http://filext.com/file-extension/CT
Zeg.quote:
Nogmaals eetse Lauraquote:
Mag zij het wel en ik neit?quote:
wedden dat je dat eau dankzij mij hebt, dus ik zeg geendankquote:
Je "quote:
ja. of wedde van niet?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:53 schreef Dreaudloos het volgende:
[..]
wedden dat je dat eau dankzij mij hebt, dus ik zeg geendank![]()
Kut, sorryquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je "" Emoticon zegt voldoende.
Die weddenschap ga ik graag aanquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:53 schreef Dreaudloos het volgende:
[..]
wedden dat je dat eau dankzij mij hebt, dus ik zeg geendank![]()
Ik zal m'n leuter weer in m'n broek stoppen.quote:
Zeg eens eerlijk, heb jij een berelul?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal m'n leuter weer in m'n broek stoppen.
Of we daar nou zo gelukkig mee moeten zijn zal blijken de komende weken.quote:
Ik heb voldoendequote:Op donderdag 17 mei 2007 17:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, heb jij een berelul?
Waarschijnlijk niet, en krijgen we Kamo-achtige tafarelenquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Of we daar nou zo gelukkig mee moeten zijn zal blijken de komende weken.
Oké ik geef toe. Ruim voldoende.quote:
Ja, doe maar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal m'n leuter weer in m'n broek stoppen.
Heb je je al voorgesteld?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:56 schreef Dreaudloos het volgende:
Door jou zijn deze mensen allemaal blij, Borky![]()
Vergeleken met jou heb ik een uitstekend. En dat op 12-jarige leeftijd!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oké ik geef toe. Ruim voldoende.
Kijk me fotoboek! (Ook al vind je daar niets bijzonders veel over mezelf)quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heb je je al voorgesteld?
Zo nee, doe dat eens.
Zo ja, doe het nog maar eens voor mij.
Wtf lul je?quote:
Gelukkig heb ik een bijzonder lekkerding waar mijn 'ruim voldoende' prima tot zijn recht komt en dat jouw 'uitstekend' blijft steken in je rechterhand.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:57 schreef Dreaudloos het volgende:
[..]
Vergeleken met jou heb ik een uitstekend. En dat op 12-jarige leeftijd!![]()
Bart, we moeten blij zijn met deze knaap. Ook PUB heeft jonge aanwas nodig. Nog een paar jaar dan gaat ie meeten, misschien wordt ie ooit wel mod.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:58 schreef Dreaudloos het volgende:
[..]
Kijk me fotoboek! (Ook al vind je daar niets bijzonders veel over mezelf)
Misschien wel niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Bart, we moeten blij zijn met deze knaap. Ook PUB heeft jonge aanwas nodig. Nog een paar jaar dan gaat ie meeten, misschien wordt ie ooit wel mod.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een bijzonder lekkerding waar mijn 'ruim voldoende' prima tot zijn recht komt en dat jouw 'uitstekend' blijft steken in je rechterhand.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een bijzonder lekkerding waar mijn 'ruim voldoende' prima tot zijn recht komt en dat jouw 'uitstekend' blijft steken in je rechterhand.
Oke, jij wint. Misschien kunnen we gaan samenwerken?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
No, I work alone.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:59 schreef Dreaudloos het volgende:
[..]
Oke, jij wint. Misschien kunnen we gaan samenwerken?![]()
Die is al 14quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:00 schreef mstr het volgende:
Dreaudloos, kijk 'ns in het fotoboek van Frederiqueske, ze is even oud en breezah.
Yeah, wat ben je toch geweldig.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:00 schreef mstr het volgende:
Dreaudloos, kijk 'ns in het fotoboek van Frederiqueske, ze is even oud en breezah.
indeed.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:01 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Die is al 14
Maar zeker de moeite waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |