Aan Rein natuurlijk weer wel, RJ en ik wandelden vrolijk naar binnenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze vroegen idereen hun ID te laten zien ?![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Aan Rein natuurlijk weer wel, RJ en ik wandelden vrolijk naar binnen.
Heyquote:
Eujquote:
wat de fakquote:
quote:
Wat is dat?quote:
kankerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Hoi, jij kwam hier niet meer. Ga is weg.quote:
Poll: Hoelang duurt hetquote:
hij zit nog in boxer, je moet opschieten !quote:
Kutforum idd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoi, jij kwam hier niet meer. Ga is weg.
Haha ik zie 'tquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij zit nog in boxer, je moet opschieten !
Ik vind dat je K-Mail en Bb nu wel wat credits verschuldigd bentquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
De regels:Een hoger niveau is vereist. Voetbal en voetbalgerelateerde zaken kunnen in VBL of in de oude reguliere PUB Slowchat. Geen eindeloos gehoi, doei, etc. naar elkaar. Aan deze korte mededelingen heeft niemand wat. Als je duidelijk wil maken dat je er bent kun je rustig "hoi" zeggen, of gewoon meteen ontopic inspringen. De rest hoeft niet te groeten. Korte mededelingen als: "ik ben even naar de wc" of "ik ben even drinken halen" interesseert niemand wat. Laat deze achterwege. Niemand zal je missen gedurende deze 2 minuutjes. Een fotoboek is verplicht. Dit omdat we dan een idee krijgen met wie we nou werkelijk te maken hebben, en makkelijker 1 op 1 kunnen praten. Een icoontje in de hoek van je posts is niet noodzakelijk als je niet wil dat heel fok kan meegenieten van jouw hoofd. Heb er vrede mee als je niet geaccepteerd wordt in de Intellectuele Slowchat, je kunt gewoon rustig doorpraten in de oude Slowchat. Probeer het later gewoon nog een keer, als je een paar dingen hebt aangepast.
Tot zo ver de eerste punten, ze zijn echter onder voorbehoud. De komende tijd zal er nog het een en ander aan toegevoegd worden, of uitgehaald worden. Veel plezier in de PUB-Intellectueel SC!
Wat vinden wij hiervan heren en dames?
Ik vraag wat jullie ervan vinden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:08 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik vind dat je K-Mail en Bb nu wel wat credits verschuldigd bent
Naja.. ik weet niet. Vind het wel prima zoals het is eigenlijk..quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik vraag wat jullie ervan vinden.
Faka Brothaquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:08 schreef GwaiLow het volgende:
bitches
Ovenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat ga je eten dan? Ik heb stokbrood met kruidenboter in de over zitten![]()
JELELELELELEE AJAXXXXXXXXXXX AMSTERDAMMMMMMMMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |