Een bordeaux, Tulipe Rouge uit 2004 is het gewordenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, een cabernet sauvignon uit Zuid Afrika![]()
Smaakt mij primaquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja heel lief, dat zonneklepje ook. Je krijgt al aardig wat accessoires.
Ik vind er niet veel aan, dit wijnuurtje.
het wordt pas leuk na wat wijnuurtjesquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja heel lief, dat zonneklepje ook. Je krijgt al aardig wat accessoires.
Ik vind er niet veel aan, dit wijnuurtje.
Rood bij vlees, wit bij vis?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:21 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee, dit is de achterliggende gedachte daarbij. Ongeveer hetzelfde als dat je rookworst bij de boerenkool serveert, ipv kipfilet.
blik.quote:
Als de wijn is in de doos, wordt wifebeater boosquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:24 schreef SiRojK het volgende:
Daar is de wijn in doos!
Scherp Donny. Hij blijft voor mijquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Al zou hij het Wilgo sur Wilgo dragen, dan nog staat het hem goed!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eerlijk ? het is best ver en de mensen versta ik niet. Maar het haring happen schijnt na een feest vol boerenkielen en legitiem vreemdgaan best ok te zijn.![]()
Klopt ook wel, bij een tonijnenbiefstuk zou je best een rode wijn kunnen drinken en zelfs bij zalm zou het kunnen. Maar wanneer je besluit een forel te eten, dan is het beslist een slechte keus om daar een glas rode wijn naast te zetten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:25 schreef demins het volgende:
[..]
Rood bij vlees, wit bij vis?
Rode wijn bij vlees een witte bij vis is nog steeds de vuistregel, maar tegelijk een regel met oneindig veel uitzonderingen. Welke wijn het beste past bij welk gerecht hangt namelijk vooral af van de manier waarop dat gerecht is klaargemaakt. De bereidingswijze is immers minstens even belangrijk als de basissmaak van het hoofdingrediënt, zo niet nog belangrijker. Kruiden, specerijen, sauzen en garnituren bepalen in hoge mate of een wijn het goed doet of niet. Het is dus erg gevaarlijk om te generaliseren. Want over wat voor vlees, wat voor vis, wat voor rood, wat voor wit hebben we het?
Heb ik ergens gelezen...
Ze hebben het er wel over gehad, die man gaf ook wat info.. Hoef je ook niet meer naar de Aldi te fietsenquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:27 schreef SiRojK het volgende:
Eric inspecteert een wijntje in blik.. Kosten: 5,50 euro per blikje
[afbeelding]
Edit: Hahha, bright, knew it
Ik merk dat de prijzen voor schoonmaken daar gewoon wat lager liggenquote:
Lurkerquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik merk dat de prijzen voor schoonmaken daar gewoon wat lager liggen![]()
voor wie dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:31 schreef SiRojK het volgende:
Korte onderbreking: De miljonairs moeten 8 van die 'hand-tekening-foto's' inleveren
Hhaaha, het is mss een actie van Jaap.. Gaat hij gekke dingen mee doen (mss)quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:31 schreef SiRojK het volgende:
Korte onderbreking: De miljonairs moeten 8 van die 'hand-tekening-foto's' inleveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |