Dat begreep ik later iddquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jawel hoor! Moby - Everytime you touch me was een request van mij.![]()
Mij ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:20 schreef Sirolf het volgende:
Dat wat Irene zegt (die beller) over lichten uit komt me wel erg bekend voor...![]()
Op Runnersworld staan wel aardige loopschema's en nuttige tips om mee te beginnen. Ennuh, het begin is wel heftig maar na 3/4 weken merk je echt dat het steeds beter gaat en je ziet je lichaam ook in een ' good shape ' komen en dat werkt echt behoorlijk motiverend. Waar een wil is een weg!quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:20 schreef JeroenV het volgende:
Oh ja, hardlopen wil ik ook steeds aan beginnen.![]()
Hoi Timquote:
Ik was begonnen, maar na het slechte weer is het ingekapt. Wilde vanochtend, maar vanwege die buikpijn is dat ook niet doorgegaan. Morgen maar misschien.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op Runnersworld staan wel aardige loopschema's en nuttige tips om mee te beginnen. Ennuh, het begin is wel heftig maar na 3/4 weken merk je echt dat het steeds beter gaat en je ziet je lichaam ook in een ' good shape ' komen en dat werkt echt behoorlijk motiverend. Waar een wil is een weg!
Eej TIM-846
Zoetermeerquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:30 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik was begonnen, maar na het slechte weer is het ingekapt. Wilde vanochtend, maar vanwege die buikpijn is dat ook niet doorgegaan. Morgen maar misschien.
Even iets anders: Waar komt netnummer 079 vandaan? Werd net gebeld... Maar weet niet waarvoor of wat
Thnx.quote:
Aha! sterkte alvast !quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:30 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik was begonnen, maar na het slechte weer is het ingekapt. Wilde vanochtend, maar vanwege die buikpijn is dat ook niet doorgegaan. Morgen maar misschien.
Even iets anders: Waar komt netnummer 079 vandaan? Werd net gebeld... Maar weet niet waarvoor of wat
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha! sterkte alvast !![]()
Pulp - Common People is wel lekker maar Disco 2000 vind ik persoonlijk wat lekkerder.![]()
Vanavond trouwens een Fok!ker van 3FM op de radio! Van 01:00-04:00 is Sander Guis on air.
Bijna alle nachtjocks (of iig de helft, namelijk Domien, Annemieke en Sander) hebben hier al een account, dus zo raar is dat niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aha! sterkte alvast !![]()
Pulp - Common People is wel lekker maar Disco 2000 vind ik persoonlijk wat lekkerder.![]()
Vanavond trouwens een Fok!ker van 3FM op de radio! Van 01:00-04:00 is Sander Guis on air.
Ik heb hem hier nog nooit gezienquote:
Bekijk de postgeschiedenis dan eens, hij heeft een paar dagen geleden zich hier geregistreerd.quote:
Dat is wel herkenbaarquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:35 schreef JeroenV het volgende:
Thnx, maar is ook gedeelte mentaliteitje van 0. Dan heb ik even een ingeving enzo
Jup! zijn account staat ook al in de OPquote:
ik ben de afgelopen dagen erg weinig online geweestquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bekijk de postgeschiedenis dan eens, hij heeft een paar dagen geleden zich hier geregistreerd.
En die OP heb ik vandaag zelfs zelf gemaaktquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar. Heb iets meer dan een half jaar niet kunnen sporten vanwege de naween van een operatie. Ben op een gegeven moment weer begonnen met hardlopen en dat ging niet goed (kreeg last). Naja, paar maanden later nog een poging gewaagd en het gaat nog altijd goed. De motivatie bij mij is dus echt dat ik erg blij ben dat ik überhaupt weer kan hardlopen cq sporten.. Heb daar namelijk regelmatig aan getwijfeld of het nog wel goed zou komen.
[..]
Jup! zijn account staat ook al in de OP(/laat )
Ja! daarom moest ik er ook wel even om lachen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
En die OP heb ik vandaag zelfs zelf gemaakt
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja! daarom moest ik er ook wel even om lachen.![]()
Wiki aanklikken..copy/paste, klaar...ik kan me voorstellen dat je dat niet gezien hebt :pquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
En die OP heb ik vandaag zelfs zelf gemaakt
En ff de recente topics ook toegevoegdquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wiki aanklikken..copy/paste, klaar...ik kan me voorstellen dat je dat niet gezien hebt :p
Die hadden ze vanmiddag moeten draaien...quote:
Absoluut mee eens! Al weet ik niet of Michiel de plaat nu wel zou hebben gedraaid. Maar ik denk dat er weinig mensen zijn die het niet kunnen waarderen als zo'n plaat een paar keer op een dag wordt gedraaid. Erg mooi dit.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die hadden ze vanmiddag moeten draaien...
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lightning Crashes?
Sorry, heb ff geen 3FM aan
School?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Spinviscool
ik ben weer thuis, van 8 uur tot 22 op school
* Roel_Jewel met deze opmerking eensch isquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:57 schreef Glacier het volgende:
Lightning crashes is een van de mooiste nummers ooit gemaakt
Jij ookquote:
Als dakdekker?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik ben weer thuis, van 8 uur tot 22 op school
Nee man, ik heb maandag tussenpresentatie en ik moet nog heeeel veel doen. Gebouw was gelukkig open, het was vanmorgen uitgestorven op straatquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als dakdekker?
Het is fucking Hemelvaartsdag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |