quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:12 schreef FlitsFrits het volgende:
Maar wat heeft d'r vader nu wel of niet gedaan?
Buttplug?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:15 schreef Ridocar het volgende:
Is dit opvoeden? Die vrouw lult zichzelf op deze manier helemaal klem en raakt alleen maar gefrustreerd. Denkt ze nu echt dat een kind op hetzelfde niveau mee kan praten als zij. Dat kind krijgt krijgt qua opvoeding 0,0 mee. Ik had het anders aangepakt, en dat is niet met billenkoek.
Idd... Bij dat lelijke kankeraap-gebeuren, zou ik toch wel maken dat ik een keer achter die werkbank vandaan kwam om dat kind ongehoord de schrik op het lijf te jagen en voor minstens een uur op d'r kamer te schoppen. Of iets in die richting.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:14 schreef FlitsFrits het volgende:
Eigenlijk vind ik het best schokkend, ik zou nooit zo durven te praten toen ik 10 was, sterker nog, ik had geen flauw benul wat kanker was toen ik zo oud was.
Ze mocht niet buiten spelen ofzo, en toen heeft ze haar vriendin gevraagd om haar een blauw oog te slaan, en daarmee is ze naar de politie ofzo gegaan en gezegd dat haar paa dat heeft gedaan. Haar pa moest daarom ten onrechte drie maanden de cel in.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat voor een leugen heeft ze dan verteld over haar vader?
Dat ie haar heeft misbruikt, vroeger. Sexueel welteverstaan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Hij is geen loverboy.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:21 schreef Vakkie_W het volgende:
ben jij haar vader? dat je dat zo goed weet?quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:23 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ze mocht niet buiten spelen ofzo, en toen heeft ze haar vriendin gevraagd om haar een blauw oog te slaan, en daarmee is ze naar de politie ofzo gegaan en gezegd dat haar paa dat heeft gedaan. Haar pa moest daarom ten onrechte drie maanden de cel in.
Dat ze mishandeld is door haar vader.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:21 schreef Vakkie_W het volgende:
Dit was op tv.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:24 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
ben jij haar vader? dat je dat zo goed weet?
Kijk anders de hele docu evenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:24 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
holyshit. wat een klein kankeraapje is dat zeg.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:23 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ze mocht niet buiten spelen ofzo, en toen heeft ze haar vriendin gevraagd om haar een blauw oog te slaan, en daarmee is ze naar de politie ofzo gegaan en gezegd dat haar paa dat heeft gedaan. Haar pa moest daarom ten onrechte drie maanden de cel in.
haha dat kind pwned niet gewoon dat wijf maar ook der vader!quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:23 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik vond het maar een rekel.quote:
quote:
Ze heeft tegen de politie gezegd dat haar vader (die trouwens geen woord Nederlands spreekt) haar seksueel mishandeld heeft. Ook heeft ze allerlei andere verzinsels verteld, bijvoorbeeld dat ze in een steegje verkracht is door "grote" jongens. Later zei ze dat ze had gelogen, toen weer van niet, toen weer van wel, etc., dat kind is echt psychisch niet helemaal goed.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:12 schreef FlitsFrits het volgende:
Maar wat heeft d'r vader nu wel of niet gedaan?
joh...quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze heeft tegen de politie gezegd dat haar vader (die trouwens geen woord Nederlands spreekt) haar seksueel mishandeld heeft. Ook heeft ze allerlei andere verzinsels verteld, bijvoorbeeld dat ze in een steegje verkracht is door "grote" jongens. Later zei ze dat ze had gelogen, toen weer van niet, etc., dat kind is echt psychisch niet helemaal goed.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze heeft tegen de politie gezegd dat haar vader (die trouwens geen woord Nederlands spreekt) haar seksueel mishandeld heeft. Ook heeft ze allerlei andere verzinsels verteld, bijvoorbeeld dat ze in een steegje verkracht is door "grote" jongens. Later zei ze dat ze had gelogen, toen weer van niet, toen weer van wel, etc., dat kind is echt psychisch niet helemaal goed.
Van wat ik van het kleine stukje heb gezien:quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze heeft tegen de politie gezegd dat haar vader (die trouwens geen woord Nederlands spreekt) haar seksueel mishandeld heeft. Ook heeft ze allerlei andere verzinsels verteld, bijvoorbeeld dat ze in een steegje verkracht is door "grote" jongens. Later zei ze dat ze had gelogen, toen weer van niet, toen weer van wel, etc., dat kind is echt psychisch niet helemaal goed.
Hihi, mallerd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:24 schreef Kjelleke het volgende:
[..]
corrigerende tik is gewoon legaalquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:02 schreef Acryl het volgende:
Ik vind eigenlijk dat het maar weer legaal moet worden om je kind een corrigerende tik uit te delen.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:15 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
corrigerende tik is gewoon legaal
zo'n kutkind moet in coma geslagen worden![]()
Ik denk dat zij best wel een opeiding heeft gehad om daar te werken. Aparte manier van omgaan met kinderen maar uiteindelijk werkt het wel vaak.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:59 schreef djenneke het volgende:
tja, wat moet je met zo'n kutkind. Ik vind die vrouw trouwens ook niet erg competent.
Dit wordt helemaal nooit wat....quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:29 schreef BonJovi het volgende:
Wat een dom wijf, maar ze s jong hoor en het is onzin om te zeggen over hoe ze later in het maatschappij zou zijn. Ik was vroeger ook erg (ok niet zo erg als haar) maar met mij is het goedgekomen.
Je bent pro-amerika en pro-ajax, dat kan nooit goed zijn gekomen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:29 schreef BonJovi het volgende:
Wat een dom wijf, maar ze s jong hoor en het is onzin om te zeggen over hoe ze later in het maatschappij zou zijn. Ik was vroeger ook erg (ok niet zo erg als haar) maar met mij is het goedgekomen.
Debiel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:29 schreef BonJovi het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bent pro-amerika en pro-ajax, dat kan nooit goed zijn gekomen.
De enige taal die de jeugd van tegenwoordig nog begrijpt.quote:
Uitzendinggemist.nlquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
iemand toevallig een link naar de hele uitzending?
'Nou en..'quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:39 schreef FlitsFrits het volgende:
[..]
Nee, omdat je vroeger ook zo was.
Ik durfde echt niet zo te praten tegen een volwassenen, maar ik was gewoon agressief en moeilijk qua gedrag. Maar een speciale school doet wonderen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:39 schreef FlitsFrits het volgende:
[..]
Nee, omdat je vroeger ook zo was.
Inderdaad. Voor elk kind denk wel, aangezien ze met extremen om kunnen gaan en ze per kind veel meer aandacht hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:42 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Maar een speciale school doet wonderen.
Ik voel een goede combinatie met de FOK! docu...quote:
??? Dat kind kan hier nou helemaal niets aan doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:58 schreef Quippe het volgende:
Zo he, dat kind had me toch een paar rotklappen gekregen van me![]()
Ga eens weg zeg, het kind is gewoon de oorzaak. Onder een trein gooien, me dunkt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:53 schreef enter het volgende:
[..]
??? Dat kind kan hier nou helemaal niets aan doen![]()
Daarom moet ze ook slaag hebben. Dan krijgt ze misschien door dat ze iets verkeerd doetquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:53 schreef enter het volgende:
[..]
??? Dat kind kan hier nou helemaal niets aan doen![]()
Dit hadden ze gewoon niet moeten filmen, kijk mijn hulpverlening-jobquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Daarom moet ze ook slaag hebben. Dan krijgt ze misschien door dat ze iets verkeerd doet
Goed idee welquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:41 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik voel een goede combinatie met de FOK! docu...
'Iedereen zit daar!'
'Lelijke kankeraap!'
'Da's natuurlijk ontzettend zielig!'
'Nou en!'
quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:16 schreef Tism het volgende:
Hmmmm!?!?!
Waar heb ik dat filmpje eerder gezien?![]()
Oh ja, ik weet 't alweer.
Zulke Mensen Verdienen Een Harde Klap
![]()
quote:
14:16 en 16:16quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:52 schreef releaze het volgende:
Ik weet niet waar ik naar aan het kijken ben. is het een groepsleidster of een presentatrice? Zit ze op een verplichte dagopvang of gewone dagopvang omdat d'r pa in de bak zit? Wat is de relatie van deze vrouw tot het kind en wat is het doel dat ze wil bewerkstelligen? Schuld aanpraten? Schuld laten voelen? Ervoor zorgen dat ze nooooooit meer liegt? In alle drie de gevallen is ze verschrikkelijk incompetent. Ongelooflijk. -edit-
dat vraag ik me dus af. ik denk dat er nog genoeg sence in te krijgen is. ze is pas jong.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat vraag ik me dus af. ik denk dat er nog genoeg sence in te krijgen is. ze is pas jong.
ik vind die vrouw uit het filmpje, in tegenstelling tot veel anderen in dit topic, haar werk uitstekend doen.
slaan is geen optie. boos krijgen wel, want dan gaan ze nadenken.
en dat terwijl het niet cynisch was en ik nog altijd een volwassen persoon ten opzichte van een kind zie. dat kind weet niet beter. en ja een hele slechte opvoeding is er ook uit te krijgen met een even aantal goede jaren.quote:
Ook daarom lachte ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dat terwijl het niet cynisch was
Je doet je bestquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dat terwijl het niet cynisch was en ik nog altijd een volwassen persoon ten opzichte van een kind zie. dat kind weet niet beter. en ja een hele slechte opvoeding is er ook uit te krijgen met een even aantal goede jaren.
ma goed sorry dit staat in onz, derhalve zou ik een stok door haar kut duwen die er bij haar schedel weer uitkomt. (grappig genoeg?)
ik weet zeker dat je om het vetgedrukte best hard moest grijnzen. en meerderen users met jou.quote:
Ik kom te vaak op ONZ om van zulke opmerkingen nog te grijnzen. Het spijt mequote:Op donderdag 17 mei 2007 18:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik weet zeker dat je om het vetgedrukte best hard moest grijnzen. en meerderen users met jou.
Shit, als ik die beschrijving van je in mijn hoofd ga realiseren, verschijnt er wel een grijns op m'n gezichtquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:30 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik kom te vaak op ONZ om van zulke opmerkingen nog te grijnzen. Het spijt me
Dat kind zit in Teylingereindquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:52 schreef releaze het volgende:
Ik weet niet waar ik naar aan het kijken ben. is het een groepsleidster of een presentatrice? Zit ze op een verplichte dagopvang of gewone dagopvang omdat d'r pa in de bak zit? Wat is de relatie van deze vrouw tot het kind en wat is het doel dat ze wil bewerkstelligen? Schuld aanpraten? Schuld laten voelen? Ervoor zorgen dat ze nooooooit meer liegt? In alle drie de gevallen is ze verschrikkelijk incompetent. Ongelooflijk. -edit-
van jezelf? omdat je jezelf quote?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Shit, als ik die beschrijving van je in mijn hoofd ga realiseren, verschijnt er wel een grijns op m'n gezicht
quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
van jezelf? omdat je jezelf quote?![]()
misschien moet ze haar hoofd in het land van haar vader gaan steken? samen met pa.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:37 schreef MASD het volgende:
wijf: je moet je hoofd niet in het zand steken
kkkind: er is hier geen zand!
ik zou met liefde haar hoofd in het zand houdenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien moet ze haar hoofd in het land van haar vader gaan steken? samen met pa.
misschien moet ze geholpen worden, maar dan wel all the way.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:36 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind die vrouw uit het filmpje, in tegenstelling tot veel anderen in dit topic, haar werk uitstekend doen.
slaan is geen optie. boos krijgen wel, want dan gaan ze nadenken.
Ik neem aan dat deze vrouw hier een opleiding voor heeft gehad? Het is iig niet te merken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:15 schreef Ridocar het volgende:
Is dit opvoeden? Die vrouw lult zichzelf op deze manier helemaal klem en raakt alleen maar gefrustreerd. Denkt ze nu echt dat een kind op hetzelfde niveau mee kan praten als zij. Dat kind krijgt krijgt qua opvoeding 0,0 mee. Ik had het anders aangepakt, en dat is niet met billenkoek.
dat is dus haar opleiding.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:49 schreef Sensation89 het volgende:
Als ik die vrouw was lag dat kind nu in t ziekenhuis
zo zet het ook echt zoden aan de dijk, niet?quote:
meer dan slaan denk ik. alhoewel het moeilijk is.quote:
Kanker lelijke kankeraap, doe nie so met je-uh ogen naar boooofuhkankeraap.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:32 schreef Electro-Worm het volgende:
Want.
WANT WANT!?
!! omfg. i love this.
Dan kun je ze toch beter direct een 'opvoedkundige tik' verkopen...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hallo, hebben jullie wel eens met kinderen gepraat? Sommige kinderen kunnen heel vervelend zijn en tot het stukje waar ze begint te schelden is het gewoon een noprmaal irritant kind. Dat betekent neiet dat je dat kind moet slaan. Na dat schelden had ze inderdaad wel een opvoedkundige tik kunnen gebruiken, daarvoor was het gewoon de fout van die vrouw die met haar praat. ze komt gewoon niet uit haar woorden. Als dat onze maatschappelijk werkers zijn kun je het hele systeem net zo goed afschaffen, wat een onvermogen.
iddquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Dan kun je ze toch beter direct een 'opvoedkundige tik' verkopen...
*kuch*ONZ*kuch*quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:16 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat een belachelijke kortzichtige reacties hier. Bah, Bah, Bah.
true.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ze is wel een goede disser. Die zand opmerking was geniaal
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:40 schreef amvrosios het volgende:
vuil zwart kankerkind , meteen het land uit stampe , HAOIE !
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:40 schreef amvrosios het volgende:
vuil zwart kankerkind , meteen het land uit stampe , HAOIE !
In de cel, bij haar papa. Schelden op cipiers dat het haar papa is en haar papa's huid en dat hij mag weten wat hij met haar doet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:50 schreef rashudo het volgende:
Ben benieuwd waar dit kind over 10 jaar uithangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |