Yep, behoorlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:29 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben zielig!
kon je niet met strippen betalen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:29 schreef Berenanus het volgende:
Na 2 dagen kom ik weer terug uit de verzorging van meervoudig gehandicapten (zelfs hiervoor was de man niet gevoelig) wilde ik de bus pakken naar het volgende station waar ik weer een bus moest pakken. Helaas miste ik deze bus omdat ik mijn huiswerk aan het doornemen was en de bus reed dus voorbij.
Ik dus terug naar het station lopen en stap 20 minuten later in de trein. Komt zon conducteurtje langslopen, ik mijn OV laten zien... "Heb je ook een kaartje?"
ja;sldfjka;lskjal;skghnjas;kbna;lhrnegl;aj
a;sdjfpoaiwegb/lawirbhoa;ijbn;anijrea;oi
áfksvmji4oewri32og'p49jga'fkol;sadf'lskadf
Nee, die had ik dus niet, glad vergeten dat het een feestdag was, daar merk je niets van als je de hele dag hebt gewerkt.
35 euro voor het zwartrijden
2.4 voor een kaartje
bijna 40euro boete omdat ik 2 stations verder moest zijn en als ik de bus had gepakt had ik 2 strippen moeten betalen ofzo.
Ik baal dus!
Irriteer me zelfs aan die smileys die ik nu onder deze tekst zie staan terwijl ik typ!!
Ik ben zielig!
Mij ook?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:37 schreef Berenanus het volgende:
en ik haat jullie ook nog is eens allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan zouden de treinkaartjes nu goedkoper moeten worden omdat een boete meer euro is dan een treinkaartje ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:53 schreef Apfel. het volgende:
ik vind 't wel terecht, als hij jou niet n boete had gegeven waren de treinkaartjes weer met 0.04% omhoog gegaan, en daar wordt o.a. ik de dupe van.
nee, de ns maakt nooit wat goedkoperquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:55 schreef thedude0 het volgende:
[..]
dan zouden de treinkaartjes nu goedkoper moeten worden omdat een boete meer euro is dan een treinkaartje ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |