Maar ik doe altijd de 720p versie op donderdagquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Woensdagochtend aangezien het dinsdag in Canada op TV is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:48 schreef Tazmaniac het volgende:
De serie wordt met de aflevering beter vind ik.. wat gebeurde er deze week een hoop!!Waarom MOET ik altijd spoilers lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Klinkt spannend iig![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:48 schreef Tazmaniac het volgende:
De serie wordt met de aflevering beter vind ik.. wat gebeurde er deze week een hoop!!Damn, ik wilde nog wel tot morgen wachten met downen. Maar na ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Lul niet Mo, laatst nog Elliott Smithquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:35 schreef -Mo- het volgende:
Heb nog nooit zoveel top40-muziek in één serie gehoord. Ik had meer verwacht van Josh.
Nevernonetheless, leuke serie.
Ik ook.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het een saaie aflevering.
Egwelquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:30 schreef thloreg het volgende:
Dat jullie daarna kijken zeg.Echt zo een serie in de trand van Beverly Hills 90210 etc.. Volgens mij fappen jullie er alleen maar op omdat er van die Sex in the City look-alikes in rondlopen en ditto gedrag vertonen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
tis ook idd zoveel moeite om de tekst ff in een spoiler tag te zettenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:58 schreef TC03 het volgende:
Hallo, als de aflevering is uitgezonden hoef je geen spoilertags meer te plaatsen hoor.
Voor de rest heb ik alles gezien, maar weet niet of ik het blijf volgen. Het ontstijgt niet echt het niveau van een gemiddelde soap, en het is allemaal zo cheesy als maar kan.
Nee, maar het is wel irritant als alle posts in spoilertags staan. Op Fok geldt nou eenmaal de regel: aflevering uitgezonden, geen spoilertags. En dat lijkt me vrij logisch, als je de laatste aflevering gezien hebt heb je hier niks te zoeken.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
tis ook idd zoveel moeite om de tekst ff in een spoiler tag te zetten![]()
als je de laatste aflevering gezien hebt, heb je hier niks te zoeken?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel irritant als alle posts in spoilertags staan. Op Fok geldt nou eenmaal de regel: aflevering uitgezonden, geen spoilertags. En dat lijkt me vrij logisch, als je de laatste aflevering gezien hebt heb je hier niks te zoeken.
Dat het irritant leest, misschien? Afleveringen uitgezonden -> geen spoiler tags. Waarom zou je in een topci willen lezen waar toch alleen maar spoilertags staan?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:40 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
als je de laatste aflevering gezien hebt, heb je hier niks te zoeken?
iedereen komt en gaat wanneer hij/zij dat wil en zet hier spoilertags als het hem/haar uitkomt.. ik hou er simpelweg rekening mee dat er mensen op het forum kunnen komen die nog niet in staat zijn geweest om de aflevering te downloaden of te bekijken..
wat is er nou irritant aan een spoiler tag?![]()
Je vond het toch cheesy, kon dan ook niet meer in het topic dan hoef je je ook niet aan mijn spoiler tags te irriteren.. ga jij maarus in het PB topic iets posten zonder tag op dinsdagmorgen.. kijken hoe snel je gelanceerd wordt met je fok regeltjequote:Op vrijdag 16 november 2007 01:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat het irritant leest, misschien? Afleveringen uitgezonden -> geen spoiler tags. Waarom zou je in een topci willen lezen waar toch alleen maar spoilertags staan?
Dat de Prison Break kijkers een iets lager IQ hebben dan de rest van de TV kijkers/posters op FOK! is ons probleem niet. Ik vind het ook gigantisch irritant om al die spoilertags te moeten openklikken e.d.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Je vond het toch cheesy, kon dan ook niet meer in het topic dan hoef je je ook niet aan mijn spoiler tags te irriteren.. ga jij maarus in het PB topic iets posten zonder tag op dinsdagmorgen.. kijken hoe snel je gelanceerd wordt met je fok regeltje
PB-fans zijn niet serieus te nemenquote:Op vrijdag 16 november 2007 01:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Je vond het toch cheesy, kon dan ook niet meer in het topic dan hoef je je ook niet aan mijn spoiler tags te irriteren.. ga jij maarus in het PB topic iets posten zonder tag op dinsdagmorgen.. kijken hoe snel je gelanceerd wordt met je fok regeltje
dan moet je maar niet de nieuwe lay-out gebruikenquote:Op vrijdag 16 november 2007 04:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat de Prison Break kijkers een iets lager IQ hebben dan de rest van de TV kijkers/posters op FOK! is ons probleem niet. Ik vind het ook gigantisch irritant om al die spoilertags te moeten openklikken e.d.
Eerst Halloween, nu ditquote:Op woensdag 21 november 2007 17:35 schreef Atori het volgende:
Vandaag geen nieuwe afleveringVanwege Thanksgiving herhalen ze aflevering 2: The Wild Brunch.
Ook in het PB topic volgt iedereen dat 'Fok regeltje' hoor. En het nadeel van iets onnodig in tags zetten is dat veel mensen het dan niet lezen omdat ze geen spoilers willen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Jij hier?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:59 schreef Tommeh het volgende:
Had helemaal nog niet gezien dat hier een topic van was. Leuke serie, best vermakelijk zo. Vind alleen die Vanessa redelijk irritant.
Gaat allemaal zo hard, vergeet t altijd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 07:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij hier?![]()
En waarom zit je niet meer in Breda?
Er zijn redelijk wat verschillen tussen de boeken en de serie, maar ik vind wel dat ze de 'kern' en toon van de boeken goed in de serie hebben verwerkt . Het is een beetje zoals met boekverfilmingen, het loopt niet synchroom, maar er zit wel veel van in...quote:Op donderdag 29 november 2007 11:22 schreef Atori het volgende:
Het was idd een leuke aflevering. Leuke terugblikken ook. Wel jammer dat Chuck niet te zien was. Ik ben wel benieuwd hoe Blair/Chuck afloopt.
Wat ik me ook al afleveringen lang afvraag zegt Blair in deze aflevering: "You know what's really weird? There is a garage door in the middle of your room."
Deze serie valt me echt voor de 100% mee. Er zit lekker veel vaart in en zodoende gebeurt er elke aflevering wel wat leuks. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik hooked ben![]()
Aangezien hier ook de lezers van de boeken zijn, loopt de serie nog wel synchroon? Of zijn ze een totaal andere kant op gegaan met de verhaallijnen?
Vannacht te zien in Amerika dus morgen te downloaden.. nog fftjes geduldquote:
Ben het zelf ook gewend om het op woensdag te downloadenquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:48 schreef Tommeh het volgende:
Normaal is het altijd op dinsdag in Canada dus op woensdag te downloaden, vandaar de reactie van Mackenzie.
Inmiddels overal te vinden, dus waarschijnlijk zoek je niet goedquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:46 schreef soares het volgende:
ik kan hem ooki nergens vinden :S:S
quote:Nate: Did you sleep with her? Huh!?
Chuck: She needed someone and I was there!
Dat brengt ongelukquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:29 schreef -Mo- het volgende:
Wat toevallig, ik zeg ook altijd na 13 afleveringen tegen een meisje dat ik van haar houd.
En in aflevering 15 heb je seks met een ander meisje onder het mom "I have to move on with my life"?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:49 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Daarom dumpen meisjes mij altijd na 14 afleveringen.
Meestal met d'r moeder.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
En in aflevering 15 heb je seks met een ander meisje onder het mom "I have to move on with my life"?
Stuk beter dan der vorige scharrel idd.. wat een sulletje was datquote:Op maandag 14 januari 2008 01:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik las dat Dan en Serena ook in het echt een setje zijn
Hoogstwaarschijnlijk in september.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Dus wanneer komt er nou weer een nieuwe ep? Dit was seizoen 1 al? Hoelang nog tot s02 dan?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 05:00 schreef Marble het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk in september.
Bron: GG Hyves / Artikelquote:De nieuwe afleveringen zullen eind april te zien zijn op CWTV, als alles goed gaat ten minste. De cast en de crew gaan na zaterdag direct beginnen met het filmen van de afleveringen. De nieuwe afleveringen zullen tijdens het zomerseizoen worden uitgezonden, zonder rekening te houden met de vakantie.
"First-year drama Gossip Girl aims to be back on the CW in late April, and could complete its 22-episode first season by running original hours through the summer."
Toch is het leuk om hoop te houdenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ho-Ho!
Eerst moet de staking nog tot einde komen en dan is HELEMAAL nog niet zeker.
Wacht nu maar af.
quote:Expect lots more Gossip Girl this season (the CW is crazy for this show and has requested an additional nine episodes to air this season),
Toch nog nieuwe eps, maar geen 9. Zou ook moeilijk worden om de show i/d zomer door te laten gaan.quote:Gossip Girl
Expected to shoot 5 or 6 episodes to air in April/May.
Vanaf 21 april komen er 5 nieuwe afleveringen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Update van Michael Ausiello:
[..]
Toch nog nieuwe eps, maar geen 9. Zou ook moeilijk worden om de show i/d zomer door te laten gaan.
quote:The CW announced early pickups of six series today. Returning dramas include the buzz-worthy freshman hit GOSSIP GIRL and ONE TREE HILL, returning for a sixth season. These three series are the top-ranked shows on television with a concentration of women 18-34 viewers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |