dan moet je maar niet de nieuwe lay-out gebruikenquote:Op vrijdag 16 november 2007 04:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat de Prison Break kijkers een iets lager IQ hebben dan de rest van de TV kijkers/posters op FOK! is ons probleem niet. Ik vind het ook gigantisch irritant om al die spoilertags te moeten openklikken e.d.
Eerst Halloween, nu ditquote:Op woensdag 21 november 2007 17:35 schreef Atori het volgende:
Vandaag geen nieuwe afleveringVanwege Thanksgiving herhalen ze aflevering 2: The Wild Brunch.
Ook in het PB topic volgt iedereen dat 'Fok regeltje' hoor. En het nadeel van iets onnodig in tags zetten is dat veel mensen het dan niet lezen omdat ze geen spoilers willen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 01:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Je vond het toch cheesy, kon dan ook niet meer in het topic dan hoef je je ook niet aan mijn spoiler tags te irriteren.. ga jij maarus in het PB topic iets posten zonder tag op dinsdagmorgen.. kijken hoe snel je gelanceerd wordt met je fok regeltje
Jij hier?quote:Op donderdag 22 november 2007 21:59 schreef Tommeh het volgende:
Had helemaal nog niet gezien dat hier een topic van was. Leuke serie, best vermakelijk zo. Vind alleen die Vanessa redelijk irritant.
Gaat allemaal zo hard, vergeet t altijd.quote:Op vrijdag 23 november 2007 07:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij hier?![]()
En waarom zit je niet meer in Breda?
Er zijn redelijk wat verschillen tussen de boeken en de serie, maar ik vind wel dat ze de 'kern' en toon van de boeken goed in de serie hebben verwerkt . Het is een beetje zoals met boekverfilmingen, het loopt niet synchroom, maar er zit wel veel van in...quote:Op donderdag 29 november 2007 11:22 schreef Atori het volgende:
Het was idd een leuke aflevering. Leuke terugblikken ook. Wel jammer dat Chuck niet te zien was. Ik ben wel benieuwd hoe Blair/Chuck afloopt.
Wat ik me ook al afleveringen lang afvraag zegt Blair in deze aflevering: "You know what's really weird? There is a garage door in the middle of your room."
Deze serie valt me echt voor de 100% mee. Er zit lekker veel vaart in en zodoende gebeurt er elke aflevering wel wat leuks. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik hooked ben![]()
Aangezien hier ook de lezers van de boeken zijn, loopt de serie nog wel synchroon? Of zijn ze een totaal andere kant op gegaan met de verhaallijnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |