Bij Hallfords heb ik van die wegwerp regen poncho's gehaald, kun je iig niet helemaal zeiknat wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef ralfseltje het volgende:
Volgens mij worden de voorspellingen beetje bij beetje wat gunstiger voor Nijmegen...Ach, gewoon van het ergste uitgaan.
Ziet er dus wel aardig uit voor morgenmiddagquote:In de avond nadert een frontale storing, waardoor de bewolking van het westen uit verder toeneemt. Vooral komende nacht krijgen we dan te maken met buiige regen, die in de ochtend naar Duitsland wegtrekt. Vanuit het westen wordt het dan overwegend droog en komt de zon er regelmatig bij. Het wordt in de middag zo'n 18 graden. De west tot zuidwestenwind is meest matig, in het noordelijk kustgebied vrij krachtig.
Geen Alive?quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:04 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Gezien de laatste setlist wordt het weer een gaaf optreden
Ben benieuwd of ze het optreden in het Gelredome kunnen overtreffen, dat was echt zo'n super gaaf optreden
Ik begin er zin in te krijgen
Wij gaan er rond 13.00 zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef xTomer het volgende:
hoe laat is men van plan in de rij te gaan staan morgen?
Weer een gevonden ziel erbijquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:48 schreef Gertdh het volgende:
onlangs de muziek van pearl jam ''echt'' ontdekt... VERLIEFD!![]()
De emotie bij black, zo vanquote:
moet je het nr Footsteps es opzoeken, ik pink daar regelmatig nog een traantje bij wegquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:53 schreef Gertdh het volgende:
[..]
De emotie bij black, zo van
WHY?! WHYYY!? WHYYYYYYYYYYYY!!!
![]()
het is een prachtig nummer, maar geen enkele tekst haalt het bij het al genoemde stuk in Black. Loenaquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
moet je het nr Footsteps es opzoeken, ik pink daar regelmatig nog een traantje bij weg
Succes!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:42 schreef sipper het volgende:
Morgen eerst een tentamen maken, mis satellite en kings of leon, maar Pearl Jam gaat me vast blij maken![]()
Op welk album staat het desbetreffende nummer?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
moet je het nr Footsteps es opzoeken, ik pink daar regelmatig nog een traantje bij weg
die stempelen ze tegenwoordig bij tattoo bobquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:07 schreef Five_Horizons het volgende:
Je zal vast de enige zijn met die tattoo
zucht,quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:18 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat iemand hem heeft was op zich het punt niet, wel dat je iemand daar aan kunt herkennen....
The stickman tattoo getekend door Jeff Amentquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:20 schreef xTomer het volgende:
wat voor tattoo?
zegt me niets...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
The stickman tattoo getekend door Jeff Ament
De tattoo in het usericon van elmo danquote:
Nee hoor, behalve als je Eddie weet te strikken natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:11 schreef purplerose het volgende:
oe! Dat gaat een fokking goeie verjaardag worden dan!
Moeten nog ff voor je zingen?
Dat was inderdaad erg balenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:10 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik vind alles prima, als ik donderdag maar 1 keer mijn username voorbij hoor komen i.t.t. vorig jaar in Arnhem
ik zal het morgen ff met hem overleggenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef JeRa het volgende:
[..]
Nee hoor, behalve als je Eddie weet te strikken natuurlijk
Een fucked-up grasveld van 60.000 man afgelopen zondag.quote:
Ik doe mn kisten iig aan. Mn allstars zijn net nieuw en die wil ik dat niet aandoen. )de grondsituatie is beroerd'. Sorry voor mn tyen trouwens ik ben echt compleert bezopen )feest vanb vriend vandaag' noui tot morge iig mensen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:34 schreef GRAZ het volgende:
Hi,
Ik weet niet wat voor schoenen ik aan moet trekkenKent iemand de grondsituatie?
![]()
Niet dat ik daar in mn regenlaarsjes sta te stinkvoeten zonder reden![]()
oo dat probleem heb ik ook...ik heb alleen oude hoge gympen, maar als t nat is tja dan zijn mn voeten ook nat=koud, en ik heb hele leuke regenlaarsjes maar wil niet voor aap lopen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:34 schreef GRAZ het volgende:
Hi,
![]()
we halen gewoon voor jou ook leuke laarzenquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:21 schreef zwartedoos het volgende:
Hier tzelfde probleem, eens kijken of ik nog ergens doc.Martens heb staan ofzo, want mn ballerina's ed zijn nu niet bepaald handig![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:17 schreef JeRa het volgende:
[..]
Dat was inderdaad erg balenmerk nu pas op waar je username vandaan komt
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:48 schreef JeRa het volgende:
Tot vandaag mensenweersvoorspellingen zien er niet slecht uit!
Vooral stevige schoenen en geen gladde zoolen, zodat je niet onderuit kan gaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:34 schreef GRAZ het volgende:
Hi,
![]()
omg dat linkjequote:Op donderdag 28 juni 2007 09:51 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Heb er fucking zin inCheck dit om in de stemming te komen:
http://www.twofeetthick.com/tft/readArticle.action?id=252
![]()
![]()
![]()
whehehehee, ik word rond 12.00 opgepikt. Ik ben nou al zo zenuwachtig dat ik niet kan eten!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:08 schreef ralfseltje het volgende:
Ik ga zo maar eens die kant op. Veel plezier allen, ik ben die jongen met het warrige haar![]()
![]()
Ah, dus dat was jij gisteren in het postkantoor!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:08 schreef ralfseltje het volgende:
ik ben die jongen met het warrige haar![]()
![]()
Zo zenuwachtig ja? haha!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
whehehehee, ik word rond 12.00 opgepikt. Ik ben nou al zo zenuwachtig dat ik niet kan eten!
In Groningen bedoel je? JA!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:28 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ah, dus dat was jij gisteren in het postkantoor!
ja naja niet alleen voor pearl jam maar ik ga met me ex die ik al 10 jaar niet gezien hebquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:32 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Zo zenuwachtig ja? haha!
Ik probeer er niet teveel van te verwachten, het concert van vorig jaar kunnen ze volgens mij toch niet overheen! Zeker niet omdat ik toen in t voorste vak stond en tijdens RITFW Eddie even heb vastgehouden!![]()
Ik denk dat ik rond n uurtje of 5 daar aan kom. Die 2 eerste bands boeien me niet zoveel eigenlijk. [Incubus is nog wel vet om te zien]
Veel plezier alvast allemaal!!![]()
Ik zal ze uitprinten en meenemenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:51 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Heb er fucking zin inCheck dit om in de stemming te komen:
http://www.twofeetthick.com/tft/readArticle.action?id=252
![]()
![]()
![]()
ja danku!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:56 schreef xTomer het volgende:
in-sig-ni-fi-caaaaaaaaaance
en uiteraard wishlist
Hij doet het elk concert. Het boeit mij toch geen reet wat zijn politieke voorkeur is. Daar gaat muziek toch gewoon niet omquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:14 schreef purplerose het volgende:
Ik vind nog steeds dat politieke 'gezeur' niet erg, je weet tenminste waar de band waar je van houdt voor staat, hij heeft er geen 2 uur over staan lullen ofzo
Mja, dan moet je dus ook maar niet naar U2 gaan want Bono is net zo gedreven op dat gebiedquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hij doet het elk concert. Het boeit mij toch geen reet wat zijn politieke voorkeur is. Daar gaat muziek toch gewoon niet om(het heeft PJ al eens een half lege zaal gekost, omdat de helft van het publiek eens fluitend de zaal verliet...)
Als je het presteert er een compleet nummer aan te wijden en nog 4 andere nummers tekstueel te verkrachten om je politieke statement te maken, dan is dat wel iets meer dan er alleen een klein zinnetje aan te wijden.
Ze brengen deze tour geen officiele bootlegs meer uit. We moeten dus hopen dat iemand in het publiek het opgenomen heeft.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:00 schreef ForrestX het volgende:
Komt dit concert ook op CD dan wel DVD uit misschien?
Whehehehe, daar valt ie vaker over jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:11 schreef ralfseltje het volgende:
Voor het geval dat Eddie meeleest:
Woo...
I'm ahead, I'm a man
I'm the first mammal to wear pants, yeah
I'm at peace with my lust
I can kill 'cause in God I trust, yeah
It's evolution, baby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |