Vooral stevige schoenen en geen gladde zoolen, zodat je niet onderuit kan gaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:34 schreef GRAZ het volgende:
Hi,
Ik weet niet wat voor schoenen ik aan moet trekkenKent iemand de grondsituatie?
![]()
Niet dat ik daar in mn regenlaarsjes sta te stinkvoeten zonder reden![]()
omg dat linkjequote:Op donderdag 28 juni 2007 09:51 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Heb er fucking zin inCheck dit om in de stemming te komen:
http://www.twofeetthick.com/tft/readArticle.action?id=252
![]()
![]()
![]()
whehehehee, ik word rond 12.00 opgepikt. Ik ben nou al zo zenuwachtig dat ik niet kan eten!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:08 schreef ralfseltje het volgende:
Ik ga zo maar eens die kant op. Veel plezier allen, ik ben die jongen met het warrige haar![]()
![]()
Ah, dus dat was jij gisteren in het postkantoor!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:08 schreef ralfseltje het volgende:
ik ben die jongen met het warrige haar![]()
![]()
Zo zenuwachtig ja? haha!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
whehehehee, ik word rond 12.00 opgepikt. Ik ben nou al zo zenuwachtig dat ik niet kan eten!
In Groningen bedoel je? JA!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:28 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ah, dus dat was jij gisteren in het postkantoor!
ja naja niet alleen voor pearl jam maar ik ga met me ex die ik al 10 jaar niet gezien hebquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:32 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Zo zenuwachtig ja? haha!
Ik probeer er niet teveel van te verwachten, het concert van vorig jaar kunnen ze volgens mij toch niet overheen! Zeker niet omdat ik toen in t voorste vak stond en tijdens RITFW Eddie even heb vastgehouden!![]()
Ik denk dat ik rond n uurtje of 5 daar aan kom. Die 2 eerste bands boeien me niet zoveel eigenlijk. [Incubus is nog wel vet om te zien]
Veel plezier alvast allemaal!!![]()
Ik zal ze uitprinten en meenemenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:51 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Heb er fucking zin inCheck dit om in de stemming te komen:
http://www.twofeetthick.com/tft/readArticle.action?id=252
![]()
![]()
![]()
ja danku!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:56 schreef xTomer het volgende:
in-sig-ni-fi-caaaaaaaaaance
en uiteraard wishlist
Hij doet het elk concert. Het boeit mij toch geen reet wat zijn politieke voorkeur is. Daar gaat muziek toch gewoon niet omquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:14 schreef purplerose het volgende:
Ik vind nog steeds dat politieke 'gezeur' niet erg, je weet tenminste waar de band waar je van houdt voor staat, hij heeft er geen 2 uur over staan lullen ofzo
Mja, dan moet je dus ook maar niet naar U2 gaan want Bono is net zo gedreven op dat gebiedquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hij doet het elk concert. Het boeit mij toch geen reet wat zijn politieke voorkeur is. Daar gaat muziek toch gewoon niet om(het heeft PJ al eens een half lege zaal gekost, omdat de helft van het publiek eens fluitend de zaal verliet...)
Als je het presteert er een compleet nummer aan te wijden en nog 4 andere nummers tekstueel te verkrachten om je politieke statement te maken, dan is dat wel iets meer dan er alleen een klein zinnetje aan te wijden.
Ze brengen deze tour geen officiele bootlegs meer uit. We moeten dus hopen dat iemand in het publiek het opgenomen heeft.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:00 schreef ForrestX het volgende:
Komt dit concert ook op CD dan wel DVD uit misschien?
Whehehehe, daar valt ie vaker over jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:11 schreef ralfseltje het volgende:
Voor het geval dat Eddie meeleest:
Woo...
I'm ahead, I'm a man
I'm the first mammal to wear pants, yeah
I'm at peace with my lust
I can kill 'cause in God I trust, yeah
It's evolution, baby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |