Uiteraardquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:42 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Je zou toch wat voor me meenemen, poppige deerne van me?
Yvonne, ik kan die Hethitische vrouwen niet meer luchten of zien. Stel je voor dat Jakob ook trouwt met zo’n Hethitische, zo’n meisje van hier, wat heeft het leven mij dan nog te bieden?quote:
Ken je de Berliner Messe? Mijn hemel, wat een mooi stuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:15 schreef Misstique het volgende:
Thee en 'Tabula Rasa' van Pärt. Redelijk goede combinatie, al zeg ik het zelf.
Uiteraard, die staat in de rij om te luisteren na het Te Deum.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:17 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Ken je de Berliner Messe? Mijn hemel, wat een mooi stuk.
Avé mijnheer.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:18 schreef Moon_Bridge het volgende:
En natuurlijk: "Hallo, Miss Miss..
. [hoedafnemende gebaren], [aanreiken]."
Of Miserere. Zo mooi.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Uiteraard, die staat in de rij om te luisteren na het Te Deum.
Meisjes dansen vrolijk in de rei, jongens en grijsaards dansen mee. Hun rouw verander ik in vreugde, ik troost hen, hun verdriet vergeten zij. Elk veld zal ons zien dansen, overal laten we sporen van vrolijkheid achter. Dat is toch waarvoor we leven, dat is toch ons lot? De dochter van Herodias kwam binnen om voor Herodes en zijn gasten te dansen, wat bij hen erg in de smaak viel. De koning zei tegen het meisje: ‘Vraag me wat je maar wilt, en ik zal het je geven.’ “Toen we voor jullie op de fluit speelden, wilden jullie niet dansen, toen we een klaaglied zongen, wilden jullie niet rouwen.”quote:
Verdomd, die heb ik nog niet paraat alhier. Ik zal hem zo eens opzoeken tussen mijn bescheiden collectie.quote:
Tien cd's hiero.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Verdomd, die heb ik nog niet paraat alhier. Ik zal hem zo eens opzoeken tussen mijn bescheiden collectie.
Fuck, Dago. Ik wil helemaal niet naar de hemel. Ik wil gewoon dóód, snap je, *poef*, weg. Ik wil niet nog een keer allemaal mensen tegenkomen en allemaal leuke dingen, niet dat ik het zo kut heb ofzo, maar éénmaal is genoeg. Ik hoef niet zo nodig oneindig te leven.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan nog. Het nalevendige leven is ruim voorzien van alle moderne gemakken en ongemakken naar believen.
Zo blijkens het is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:28 schreef yvonne het volgende:
Ah, hier gaan we verder over flatulerende dames en engels op wolken.
Dat is inderdaad nogal cru en tactloos van hem.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:36 schreef Moon_Bridge het volgende:
Oh, ik wou trouwens in dit topic ook nog even kwijt dat ik vandaag dat een kerel die met mij college heeft - waarvan ik het nóóit had verwacht - opeens op vol volume in de trein heftig emotioneel tegen me aan begon te praten hoe hij dit weekend zijn ex had uitgewoond, na een slechte B-film en een paar glazen wijn; "Ja, van het een komt het ander hè? Dat ken je toch wel?"
Ik kon dat op zich nog wel hebben, maar toen begon hij hardop te vertellen hoe het toompje - begint het al te dagen? - van zijn ex scheurde en hij zijn lakens helemaal onder het bloed had zitten, en hem dus niet meer oraal kon bevredigen.
Godsamme. Je kunt iemand toch ook gewóón vertellen dat je homo bent? Waarom zo?
Ik had opeens zin om uit het raam te staren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nogal cru en tactloos van hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |