Wedstrijdtijd zet ik op 20.00. Vrijdags en zaterdags zal ik geen wedstrijden inplannen ivm met de party-animals in ons midden.quote:- Gametype: execution, bleed-out time 5 sec. Weapons swithed: no, friendly fire: off
- 4 vs 4 game tot de 7 rondes. Dit 3 maps lang.
- Iedereen speelt twee matches tegen elkaar, thuis en een uit partij.
- Thuispartij is de host (verplichting is wel dat deze persoon een goede i-netverbinding heeft uiteraard)
- Thuispartij kiest de 3 maps, ik ben er voor om zo veel mogelijk verschillende maps te spelen maar dit is niet verplicht natuurlijk
- Nieuwe maps mogen worden gespeeld indien alle deelnemende personen beschikken over de maps (merendeel van de mensen die ik ken hebben ze al of gaan ze nog aanschaffen dus dit wordt waarschijnlijk geen probleem)
- Bij het uitvallen van een persoon tijdens de match, gaat de match gewoon door (mits het de host natuurlijk niet is, in dat geval wordt de wedstrijd verder gespeeld met de huidige punten notering). De uitvallende persoon mag wel terug komen. Gebeurt het tussen twee matches in, wachten we natuurlijk even netjes.
- Na afloop van de match wil ik van beide partijen de eindstand krijgen. In de vorm van het is 2-1 geworden + dan de extra info van de stand in de individuele matches dus (7-3 6-7 7-5)
Van het team van Phoeve heb ik nog geen goedkeuring. De rest is voor zover ik weet al hun goede naam voor ingame en anders hoor ik het graag. Tevens is het leuk als ieder team zijn eigen teamnaam heeft. Kan iedereen tevens even doorgeven of de nieuwe maps in hun bezit zijn zodat we weten welke teams deze kunnen spelen.quote:Buffelteam
Buffelgod, Buffelaar, buffelmaster, Buffeltjuh, Icegirl87 en Clouddy
Nieuwe maps: Ja (Buffelgod en Buffelaar moeten ze wel nog aanschaffen)
Hoerenteam
Heintje1, GokuSFE, bartje twi, G demon, bigore en JimmieTheSaint
Nieuwe maps: Ja??
Duck Or Die
achja, aightZz, BMHlive, Dancin Rhino en Darow
Nieuwe maps: achja niet, rest ??
Team Phoebe
Cain Puncture, Knofl00k, OtherEd, Phoebe85 en Rayyvin
Nieuwe maps: Knofl00k niet, rest ??
Bobteam Glas
DriesNL, SanjeevNL, Jelle Glas, Blutonium
Nieuwe maps: Nee
United Scum
Heideroosje, NGPuppetMaster (reserve), Kawaii NL, yuri the master en Mustisuc
Black
BLK Kentje, BLK L2theY, BLK Henri, BLK Steven, Mittastyle (reserve)
De booswigteklup
UWGcrew Amarant, UWGcrew mayko w,Mad MIKE NL,KroonNL
Nieuwe maps: Ja
Terror Squad
Stickytijd, Bruutorious NL, Darth DonDon, LoSStoney
Mad JK
JackassNL, MCoCaCoLa, Advchild, darkmichiel, Khami Machine7
Killers
ARMENIN, the darke, bennoo, cool pinquin, DarkShooterx
BANG-BANG-Clan
Robinho09, TombaHawk, Aregon NL & Afwasmiddel (of Thijs09)
Nieuwe maps: ?
of je maakt een tikfout hier of je comment is overbodig. Maar het merendeel van de mensen waarmee ik speel doet altijd 5 sec en ik vind 10 sec veel te lang zelf, begint het op warzone te lijkenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:10 schreef Gamedemon het volgende:
Buffelmaster kan de bleed out niet op 5 seconde zodat we nog daadwerkelijk de kans krijgen iets te doen tegen iemand die gedownt is?
Nee mijn comment is niet overbodig, 5 seconde is veels te kort, als je iemand downt van afstand kan je net zo goed stil blijven staan om weer 2 keer te downen omdat je geen reet kan doen binnen die 5 seconde.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:30 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
of je maakt een tikfout hier of je comment is overbodig. Maar het merendeel van de mensen waarmee ik speel doet altijd 5 sec en ik vind 10 sec veel te lang zelf, begint het op warzone te lijken![]()
Mee eens.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee mijn comment is niet overbodig, 5 seconde is veels te kort, als je iemand downt van afstand kan je net zo goed stil blijven staan om weer 2 keer te downen omdat je geen reet kan doen binnen die 5 seconde.
Of je moet alles van dichtbij doen met je shotgun
Ik GD en twi hebben ooit al eens duidelijk aan gegeven 10 te willen. En ik denk dat Goku en Jimmie het er ook wel mee eens zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:39 schreef buffelmaster het volgende:
ik kies voor 5 sec, net als annex geldt hier weer als iedereen dit te kort vind wordt het aangepast. Maar iedereen waarmee ik speel, waaronder jou complete team speelt altijd met 5 sec.
Mijn complete team heeft dan denk ik geen keus aangezien de host uitmaakt wat het word.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:39 schreef buffelmaster het volgende:
ik kies voor 5 sec, net als annex geldt hier weer als iedereen dit te kort vind wordt het aangepast. Maar iedereen waarmee ik speel, waaronder jou complete team speelt altijd met 5 sec.
Ijsmeis, jij hebt bij het vorige toernooi al de bleedout op 5 gezet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:43 schreef ijsmeis het volgende:
Als je een willekeurige game joint op Execution is de bleed-out 9 van de 10 keer 5 seconden.
En als het thuis-team zelf mag bepalen wat de bleed-out is zullen de 'warzone-mensen' de bleed-out zo hoog mogelijk zetten terwijl dit weer om een execution-toernooi gaat. En als dat niet zo is dan gaan we weer met zijn allen met de lancer pief paf poefen. Nee dát is leuk.
ok maar als het één van de twee wordt is er altijd een groep die zo denk van o het is 5 sec of o het is 10 sec, daarvoor stelde ik voor dat het thuisteam kiest tussen 5 en 10.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:56 schreef clouddy het volgende:
Ik ben gewoon voor 5 sec. en met dat kiezen vind ik ook jammer, krijg je weer dat gezeik van jaaa euhh klote 5 sec. dit en dat. maarja meeste stemmen gelden vind ik dan wel weer, maar ik vind dat van een keuze niet goed. maar zoals ik al zei.. 5 sec. moet het in mijn ogen gewoon worden, zo word execution vaak gespeeld en zo hoort het ook imo
dat is mooi, zijn dat allemaal fokkers?? en mag ik even weten of ze de nieuwe maps hebben en of dat xbox-live account names zijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:59 schreef -Dries- het volgende:
Bobteam Glas doet mee:
-Dries-, SanjeevNL86, JelleS, -Blutonium-
Ja, zijn fokkers, Nee, hebben niet de nieuwe maps (moet dat?) en nee, dat zijn niet de Live account namen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:00 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
dat is mooi, zijn dat allemaal fokkers?? en mag ik even weten of ze de nieuwe maps hebben en of dat xbox-live account names zijn
Ja. Mijn xboxlivenaam is Jelle Glas.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:00 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
dat is mooi, zijn dat allemaal fokkers?? en mag ik even weten of ze de nieuwe maps hebben en of dat xbox-live account names zijn
Moet niet, gewoon om te weten of jullie de nieuwe maps kunnen spelen. Gaarne even de live account namen posten dan. En misschien jullie mening over het bovenstaande dilemma van 5 of 10 sec.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:02 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ja, zijn fokkers, Nee, hebben niet de nieuwe maps (moet dat?) en nee, dat zijn niet de Live account namen.
execution kan je iemand niet van afstand neerschieten als hij down is, kan alleen van dichtbij. Tevens kan iemand weer opstaan als hij down is (max 2 keer, derde keer down gaan is dood).quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:05 schreef SanjeevNL86 het volgende:
Wat is eigelijk de bedoeling van execution, wij spelen altijd warzone.
Als je iemand downt (dus op z'n knieën krijgt, maar niet dood) bij execution kan je hem alleen van zeer korte afstand dood maken (executeren dus) en als je daar te lang mee wacht staat ie weer (met full health) op.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:05 schreef SanjeevNL86 het volgende:
Wat is eigelijk de bedoeling van execution, wij spelen altijd warzone.
Bobteam Glas is hetquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:13 schreef buffelmaster het volgende:
En voor de gasten die net hebben opgegeven
Je kan je inschrijven tot vlak voor dat we beginnen dusquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:48 schreef mustisuc het volgende:
tot wanneer zijn de inschrijvingen?
want anders heb ik nog een team toe te voegen:
Gamertags:
----------------------------------
Heideroosje
NGPuppetMaster (reserve) (en nog niet zeker)
Kawaii NL
yuri the master
Mustisuc
Geen nieuwe maps
3 fokkers: Mustisuc, Heideroosje, yuri the master (weet alleen hun foknamen niet precies)quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:01 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Je kan je inschrijven tot vlak voor dat we beginnen dus
Drievragen, zijn het allemaal fokkers, hebben jullie enn teamnaam en zijn dat xbox-live account names
quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:17 schreef buffelmaster het volgende:
ok, voeg jullie toe
Aangepast, de foknamen maakten niet echt uit. Ging me er meer om dat het de xbox-live namen warenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:22 schreef mustisuc het volgende:
[..]
sorry, ik had een foutje gemaakt hoor ik net
De naam van het team is: United Scum![]()
sorry voor het ongemak ;p
en de fok namen zijn:
-Foknaam (gamertag)-
Mustisuc (Mustisuc), Kijana (Heideroosje), yurithemaster (yuri the master)
oke, dankje dan is dat ook allemaal geregeldquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:52 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Aangepast, de foknamen maakten niet echt uit. Ging me er meer om dat het de xbox-live namen waren
jep ik hoop dat je het team goed vind.quote:
aangepast, al is jullie team nog niet helemaal zeker. Probeer daar wat meer duidelijkheid over te krijgen. Je moet het topic over GoW mensen gezocht maar in de gaten houden en als ik meer weet pm ik misschien ook wel.quote:
Ik heb tevens alle maps, alleen nog geen xbox.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:13 schreef buffelmaster het volgende:
Ik moet nog een aantal dingen weten:
- Namen van een aantal teams
- Heeft van het hoerenteam iedereen de nieuwe maps??
- Van darow en bhm's team weet ik dat achja ze niet heeft, de rest wel? Zelfde voor team van phoebe, nieuwe maps ja of nee.
En voor de gasten die net hebben opgegeven (en natuurlijk ook voor de rest), er is 1 gratis mappack met old bones en raven down erin. Deze maps kunnen wel gekozen worden dus gaarne allemaal even downloaden.
yo,quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik ben eigenlijk ook nog vrij teamloos.![]()
leg uit, zijn dat clans van xbox live die niet op fok zittten?? Want het is toch wel een vereiste dat één van de teamleden via fok kan communiceren. Maar dan moeten ze zich maar even registrerenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:06 schreef Viro het volgende:
Ik kan waarschijnlijk 2 teams opgeven maar ik heb nog niet iedereen kunnen bereiken van de 2 teams.
Als je een half team hebt, wil ik er nog wel bij anders.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:06 schreef Viro het volgende:
Ik kan waarschijnlijk 2 teams opgeven maar ik heb nog niet iedereen kunnen bereiken van de 2 teams.
Geen clan gewoon mensen die ik heb ontmoet via live waar ik dagelijks mee speel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:42 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
leg uit, zijn dat clans van xbox live die niet op fok zittten?? Want het is toch wel een vereiste dat één van de teamleden via fok kan communiceren. Maar dan moeten ze zich maar even registreren
Toch niet die ene mensen eh van laatstquote:Op zondag 20 mei 2007 05:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Geen clan gewoon mensen die ik heb ontmoet via live waar ik dagelijks mee speel.
Jij bedoet die gast die zo ontzettend veel sex heeft gehad in zijn leven, terwijl ie knockout gaat als ie harde krijgt?quote:Op zondag 20 mei 2007 05:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Geen clan gewoon mensen die ik heb ontmoet via live waar ik dagelijks mee speel.
Asjeblieft, ga daar maar verder geilenquote:Op zondag 20 mei 2007 11:54 schreef clouddy het volgende:
Viro, jij hebt de lekkerste chick in je avater die ik ooit in mijn leven heb gezien, ja tim die van jou is ook mooi
Ach op hem moet je niet letten, hij is altijd stonedquote:Op zondag 20 mei 2007 11:51 schreef Timmetjuh. het volgende:
Hopen dat dit toernooi beter verloopt voor mij dan het vorige..![]()
[..]
Jij bedoet die gast die zo ontzettend veel sex heeft gehad in zijn leven, terwijl ie knockout gaat als ie harde krijgt?![]()
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 11:54 schreef clouddy het volgende:
Viro, jij hebt de lekkerste chick in je avater die ik ooit in mijn leven heb gezien, ja tim die van jou is ook mooi
Oh nee die echt nietquote:Op zondag 20 mei 2007 21:48 schreef buffelmaster het volgende:
als je maar niet het higher then team uitnodigd, die gasten die zijn te irritant
Zo zo, dat neukt lekker wegquote:Op zondag 20 mei 2007 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Asjeblieft, ga daar maar verder geilen-> Adriana Lima #2
ik weet wat jij vindt Heintje, ik doelde ook op andere mensen die niet in het buffelteam zitten of in jou teamquote:Op maandag 21 mei 2007 16:18 schreef Heintje het volgende:
Ik ben voor 10 seconden.
De redenen daarvoor zijn al meerdere keren gegeven.
wordt genoteerdquote:Op maandag 21 mei 2007 22:26 schreef BLK_Kentje het volgende:
yo buffelmaster.
ik wil mijn clan opgeven
clannaam: black
mijn gamertag: BLK Kentje
van overige teamleden: BLK L2theY, BLK Henri, BLK Steven (reserve: Mittastyle)
oh en we hebben niet de nieuwe maps
we zijn gewoon voor execution met 5sec
let me know laters
verzin de teamnaam nog even dan, team wordt toegevoegd, mocht je die drie niet kunnen overhalen mee te werken, dan staan bijna bovenaan deze pagina nog een tweetal namen van teamloze mensen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:30 schreef Viro het volgende:
Ik heb ook een team :
1. Stickytijd
2. Bruutorious NL
3. Darth DonDon (nog niet zeker)
4. ByronBF (nog niet zeker)
5. Khami Machin7 (nog niet zeker)
6. JackassNL (aka Viro)
De nummers 3 t/m 5 heb ik niet te pakken gekregen maar deze week weet ik zeker dat ik weet of ze meedoen of niet![]()
Alleen hebben we geen Teamnaam![]()
Komt in ordequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
verzin de teamnaam nog even dan, team wordt toegevoegd, mocht je die drie niet kunnen overhalen mee te werken, dan staan bijna bovenaan deze pagina nog een tweetal namen van teamloze mensen.
ze hebben aan je gedacht toen ze de naam opperde, maar ik heb er maar één gekozen want zelf opperde ze er een stuk of 10.quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:40 schreef bigore het volgende:
Hehe, zie nu pas dat ik in het hoeren team zit, heet niet voor niks Big(wh)ore![]()
Aangepastquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:23 schreef Knoflook het volgende:
Hmm klinkt beetje zielug maar heb ff account aangemaakt met gratis maand. Knofl00k.
Dat is dus mn tag. later zou het gewoon weer knoflo0k zijn, maar heb net nieuwe auto dus merk het wel in de centen
Ik hou ook van jou buffelmaster, ik hou ook van jouquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:47 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Als we jou toch niet hadden, was het een rotzooi geweest in dit topic![]()
dat zal alleen werken wanneer bigore niet in zijn huidige team gaat zitten, want hij zit nu in een team met 6 man wat al aan de hoge kant is.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:14 schreef Wouter2006 het volgende:
kan ik er eventueel nog bij? en het liefst bij Bigore.
account: Wouter666
Als we iemand vinden die prijzen beschikbaar wil stellen.quote:
Ik zou mijn Viva Pinata mercendice wel beschikbaar kunnen stellen. Maar als ik dat doe mag ik niet meer mee doen met acties van FOK!, dus dat doe ik maar niet. Dat pennenblikje met nog wat andere dingen is mooi 6 delig, dus dat kan mooi verdeeld worden onder een team.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:21 schreef -Dries- het volgende:
Ik heb een oude lamp die weg moet.
ok plaats me daar maar inquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:26 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
dat zal alleen werken wanneer bigore niet in zijn huidige team gaat zitten, want hij zit nu in een team met 6 man wat al aan de hoge kant is.
Er zijn op het moment wel twee mensen zonder team, dus met 1 of 2 personen erbij kunnen jullie dan wel een team vormen.
Het is nog geen team op het moment, als jij een 4e en een 5e persoon weet zorg ik ervoor dat het een team wordt en dat jullie van elkaar de gegevens krijgen zodat jullie kunnen gaan oefenen. Deze mensen hoeven niet van FOK te zijnquote:
Ik wil wel een 4e man zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:58 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Het is nog geen team op het moment, als jij een 4e en een 5e persoon weet zorg ik ervoor dat het een team wordt en dat jullie van elkaar de gegevens krijgen zodat jullie kunnen gaan oefenen. Deze mensen hoeven niet van FOK te zijn
Je wordt genoteerd, maar zorg wel dat je binnen nu en een week een 4e man hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:35 schreef ARMENIN het volgende:
Ik doe ook mee
team naam Killers
ARMENIN
benno
the darker
new maps ja
kan je mij aub nu all anmelden er komen nog par vrienden bij latter
We hebben nou als ik het goed getelt heb 9 of 10 teams.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:50 schreef buffelmaster het volgende:
Doordat er al redelijk wat teams zijn komt er misschien aan het einde iets van een afvalrace met kwart finales, halve finales en een finale. Maar dat is nog niet zeker.
Als je liever een kort toernooi wilt is dit een goede optie, mij maakt het zelf niet uit of het wat langer duurt hoort, maar als het langer duurt moeten teams wel aangeven wanneer ze niet kunnen opdraven met 4 man door bv een vakantie.quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:11 schreef Heintje het volgende:
[..]
We hebben nou als ik het goed getelt heb 9 of 10 teams.
Dan is een competitie wel erg veel denk ik. Bij 9 teams moet je dan 16 wedstrijden per team spelen.
Misschien kun je er twee groepen van 5 teams van maken. En dat de nummers 1 en 2 van elke groep naar een afval systeem doorgaan.
Ja hoor, als je mij ff je mail adres laat weten dan stuur ik hem wel op.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:29 schreef buffelmaster het volgende:
ok, dan zoeken we dus nog 1 team. Daarvoor hebben zich reeds 3 teamloze mensen aangemeld dus dat is al bijna een compleet team. Indien zich nu op het moment een compleet team aanmeldt, zet ik de drie spelers neer als reserve spelers mocht er iemand (zoals bv kanna) uitvallen.
Heintje kan ik jou tool even gebruiken om de teams dan random in twee poulen op te delen.
pm sentquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja hoor, als je mij ff je mail adres laat weten dan stuur ik hem wel op.
Het is in excel gemaakt dus die heb je er wel voor nodig.
Yes, ik wil zo snel mogelijk beginnen, ik ben in top-vorm!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:10 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
pm sent
Ik ga vanavond alvast wat indelingen maken inclusief een leuk afvalschema erachter en data's voor speelrondes. Gezien de opmerking van Darow dat hij na 1 juli niet meer kan maak ik er misschien 3 wedstrijden per week van. Dat betekent dat het in grofweg 4 weken gespeeld kan worden en dan hebben we nog een halve week uitloop.
Ik ben voor 2 teams door.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:10 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
pm sent
Ik ga vanavond alvast wat indelingen maken inclusief een leuk afvalschema erachter en data's voor speelrondes. Gezien de opmerking van Darow dat hij na 1 juli niet meer kan maak ik er misschien 3 wedstrijden per week van. Dat betekent dat het in grofweg 4 weken gespeeld kan worden en dan hebben we nog een halve week uitloop.
Mag ik even de mening van mensen voor het volgende:
Moeten er per groep 2 of 4 teams doorgaan, dus met of zonder kwartfinales??
Groep Bquote:United Scum
Hoerenteam
Terror Squad
Team X
Team Phoebe
Buffelteam
1e Halve finale: A1 tegen B2quote:Team Viro
De booswigteklup
Bobteam Glas
BMH / Darow Team
Killers
Black
Ja maar je kan alsnog een teamnaam opgevenquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:13 schreef RobinhoReal het volgende:
Voor de duidelijkheid, wij waren Team X tog?
gaarne nog even een teamnaam erbij en je mag ook beide in je team hebben hoor. Dan heb je een reservespelerquote:Op donderdag 24 mei 2007 20:10 schreef RobinhoReal het volgende:
Ja hallo mensen,
Hier is mijn team: Robinho09, TombaHawk, Aregon NL & CrashBANGBANG (of Thijs09).
Het wordt CrashBANGBANG of Thijs 09, want er moeten nog wat dingen geregeld worden!
Ik hoop dat erzoveel mogelijk informatie zo snel als mogelijk is hier gepost wordt, dan kan ik dat allemaal doorgeven!
Laterzz.......
ik ben wel reservespeler (Wouter666 gamertag)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:00 schreef buffelmaster het volgende:
Toernooi is vol, groepsindeling is bekent.
Ik heb drie reservespelers mocht het nodig zijn (en indien ze het zelf willen):Beelzebub85 Pacino88 Wouter2006
Er zijn nog genoeg teams met 4 spelers.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:26 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik ben wel reservespeler (Wouter666 gamertag)
Voor deze teams heb ik de volgende personen (fok namen, dus je kan ze een pm sturen) in de aanbieding:quote:Bobteam Glas
DriesNL, SanjeevNL, Jelle Glas, Blutonium
De booswigteklup
UWGcrew Amarant, UWGcrew mayko w,Mad MIKE NL,KroonNL
Terror Squad
Stickytijd, Bruutorious NL, Darth DonDon, LoSStoney
Killers
ARMENIN, benno, the darker
Team Killersquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:50 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Je wordt genoteerd, maar zorg wel dat je binnen nu en een week een 4e man hebt.
Doordat er al redelijk wat teams zijn komt er misschien aan het einde iets van een afvalrace met kwart finales, halve finales en een finale. Maar dat is nog niet zeker.
Laatste datum voor aanmelding zet ik om 31 mei.
Dan doe je er eentje voor de leukigheid bij. Zoek je een leuke chick waar je onder het spelen mee kan babbelen ofzoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:28 schreef JelleS het volgende:
Minimaal 5? Was leuk geweest als je dat wat eerder had gezegd. We zijn maar met zen 4'en, en om te functioneren in een bobteam heb je jaren ervaring nodig.
Als julie regelmatig kunnen is het ook goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:28 schreef JelleS het volgende:
Minimaal 5? Was leuk geweest als je dat wat eerder had gezegd. We zijn maar met zen 4'en, en om te functioneren in een bobteam heb je jaren ervaring nodig.
Ik ben al bezetquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:32 schreef JelleS het volgende:
Is dat een originele manier om te zeggen dat je bij ons team wilt?
Anders gaan we wel gewoon met zen vieren, winnen we toch nog wel.
Wil je zo graag een extra wedstrijd spelen dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:01 schreef clouddy het volgende:
nietus!!!, misschien is het ook leuk om de laatste 2 ( of 1 ) teams tegen elkaar te laten spelen, kijken wie de grootste losers van FOK!IT zijn
We zullen zien als we elkaar in battle ontmoetenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wil je zo graag een extra wedstrijd spelen dan?
alle namen die daar staan zijn gamertags als het goed is dus je kan ze zo toevoegenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:57 schreef aightZz het volgende:
Wanneer is mijn team online? en wanneer voege nze me toe? Ik heb alleen Darow en BMH in me lijst als het goed is van mijn team. We moeten wel ff teamplay bouwen want met alleen ksills kom je echt niet ver geloof me
Mijn gamertag is: aightZz
Is dat Turks?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:32 schreef clouddy het volgende:
ich habe eine sehr grobe probleme, ich have jetzt arbeit gefonden. und ich muss naar alle waarschijnlijkheid sehr viel abenden arbeiten. d.w.z. dass ich nicht so viel zeite hab
Kheb het gelezen. Enkele clannamen hier die wij of andere kunnen gebruiken, het maakt voormij ook niet uit, als we maar een goed teamplay bouwen en winnen natuurlijk.Naam zegt niks, ook heet je Blabla The Gods.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:11 schreef Darow het volgende:
@aightZz, check je PM eens, ik heb inmiddels iedereen een PM gestuurd en krijg alleen een reactie van BMH en Dancin_Rhino. Wij zijn nog steeds bezig met een naam te verzinnen. Ik heb tot nu toe 2 reacties terug: Gears of Bore en Teamappeljus.
a beter, kan ik in ieder geval de gouden kooi blijven zienquote:Op zondag 27 mei 2007 10:42 schreef buffelmaster het volgende:
20.00 voor elke wedstrijd, maar dat had ik al eerder gepost. Phoebe ik had jou en je teamgenoten een pm gestuurd maar niemand reageerd. Hoe zit het nou?
die heb ik gehad ik heb bericht gestuurd maar 1 heeft er maar gereageerd dus dat word tot nu toe klote.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:42 schreef buffelmaster het volgende:
20.00 voor elke wedstrijd, maar dat had ik al eerder gepost. Phoebe ik had jou en je teamgenoten een pm gestuurd maar niemand reageerd. Hoe zit het nou?
Noem eens de FOK!-namen van wie je nog niks hebt gehoord dan? Dan schop ik ze nog eens een keer onder hun kontquote:Op zondag 27 mei 2007 21:33 schreef Theamerican het volgende:
[..]
die heb ik gehad ik heb bericht gestuurd maar 1 heeft er maar gereageerd dus dat word tot nu toe klote.
ik heb gevraagd of ze geschikte teamnaam wisten en dat we er 1 moesten aanwezig die het aan jou door zou geven ook omtrent de nieuwe maps. dat het handiger zou zijn ipv dat wij je allemaal pm sturen.
maar ik heb dus antwoord gekregen van 1 iemand. maar ik heb geen zin om ze lalemaal achter de reet aan te lopen hoor.
Denk je dat je nog een vervanger kunt regelen?quote:Op maandag 28 mei 2007 11:39 schreef JelleS het volgende:
We hebben een probleem, iemand zen xbox is namelijk kapot
Neeheequote:Op maandag 28 mei 2007 11:53 schreef JelleS het volgende:
Bied je jezelf nu alweer aan?
nou doe een trial of ze goed genoeg zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 12:19 schreef buffelmaster het volgende:
ik heb 3 man voor je in de aanbieding die geen team hebben en hoe goed ze zijn weet ik niet
Hij bestaat ook nog echt 4 manquote:Op maandag 28 mei 2007 14:45 schreef buffelmaster het volgende:
en anders mag je ook iemand nemen die je zelf kent als reserve en dan voor de eerste set wedstrijden als je buddy zijn xbox nog niet heeft. Want je kan mij niet beweren dat je friendslist uit 4 man bestaat of dat de rest allemaal noobs zijn waar je nooit mee speelt.
had ze al toegevoegd othered is er wel vaak ja probeer het alleen ngo via die weg en andersquote:Op maandag 28 mei 2007 15:36 schreef buffelmaster het volgende:
anders voeg je ze toe bij xbox live en chat je daar met ze. OtherEd is daar redelijk vaak online, cain puncture minder en knoflook staat niet in mijn lijst
Jawel hoor....quote:Op maandag 28 mei 2007 19:20 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Duck or DIE! > DoD
yes dit is mijn favo vooral omdat je niet kan bukken in gears.
Maar dan kan je wel door je knieën. Soort van bukken.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:39 schreef Dancin_Rhino het volgende:
nee je kan achter iets schulen niet bukken.
Ah zo. Maar als je rechtop staat te schuilen en je drukt op R3(?) dan bukt ie....quote:Op maandag 28 mei 2007 19:39 schreef Dancin_Rhino het volgende:
nee je kan achter iets schulen niet bukken.
LOL, funny postquote:Op maandag 28 mei 2007 19:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar dan kan je wel door je knieën. Soort van bukken.
Daar stem ik opquote:Op maandag 28 mei 2007 19:20 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Duck or DIE! > DoD
yes dit is mijn favo vooral omdat je niet kan bukken in gears.
2-7 nuquote:Op maandag 28 mei 2007 22:07 schreef Timmetjuh. het volgende:
Ik denk dat de Buffels zich beter kunnen terugtrekken uit het toernooi..
wij zijn gewoon het noobteam danquote:Op maandag 28 mei 2007 22:14 schreef Timmetjuh. het volgende:
Ik zuig... Buffelmaster nog meer. Buffelgod nog veel meer... Om het over Clouddy nog maar helemaal niet te hebben.
there is a big difference between kneeling down and bending overquote:Op maandag 28 mei 2007 19:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar dan kan je wel door je knieën. Soort van bukken.
ik wou al gaan schelden dat die gratis image website een te klein datalimiet hebben, maar hier doet hij het nog welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:36 schreef Heintje het volgende:
Het plaatje werkt hier niet,
Wanneer moeten wij spelen?
Ik vind het heel lullig dat je niet kan gearsen, maar je zit wel in het verkeerde topic te reply-en want ik zie je niet bij de deelnemer van het toernooi staan. En dit is niet het algemene GoW topicquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:00 schreef Markster het volgende:
ik heb al bijna een week niet kunnen Gearen gewoon
OP mijn stage worden heel veel plaatjes tegen gehouden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
ik wou al gaan schelden dat die gratis image website een te klein datalimiet hebben, maar hier doet hij het nog wel
Ik stuur het vanavond via de mail wel naar je toe.
Voor G Demon, jullie hebben 6 man dus het zou toch goed moeten komen. Anders stuur je hem toch even een pm-etje
Ik fok een heel stuk minder sinds die laatste downgrade, maar ik lurk hier gewoon hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:57 schreef Heintje het volgende:
Komt goed dan,
Ik vraag me alleen af ofdat G demon weet van dit toernooi en dat hij bij ons in het team zit?
Goeie ondertitel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik fok een heel stuk minder sinds die laatste downgrade, maar ik lurk hier gewoon hoor.
Ik zag het, dacht dat dit het centrale gears topic wasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:04 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
Ik vind het heel lullig dat je niet kan gearsen, maar je zit wel in het verkeerde topic te reply-en want ik zie je niet bij de deelnemer van het toernooi staan. En dit is niet het algemene GoW topic
geen probleem, je krijgt hier alleen waarschijnlijk weinig reactie op je gemisquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:59 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik zag het, dacht dat dit het centrale gears topic wasSorry
moet je een toegankelijke opleiding kiezenquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:22 schreef BMH het volgende:
Sorry dat ik niet erg actief ben. Ik wil uiteraard nog steeds mee doen, alleen ben ik nu erg druk. Aanmeldingen voor scholen is erg uitputtend
keuken is toch prima zat zo? de koelkast staat iig vol met bierquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:30 schreef bigore het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat we 6 man hebben, want ik ga niet altijd kunnen namelijk. 22 juni komen ze de keuken brengen, voor die tijd mot ik nog de elektra,water,afvoer en shit aanleggen en met m'n 3 linkerhanden gaat da nie zo heel snel.
goed hoarquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:45 schreef Darow het volgende:
@ ach, check je PM.
Gister ging het echt net lekker, maar moet er wel bij vermelden dat tegen een ingespeeld team spelen wat moeilijker is als je zelf met teammates moet spelen die geen Mic hebben.
Als we vanavond allemaal online zijn kunnen we ons wat meer focussen op teamplay aangezien ik tot nu toe nog niet met jullie tegelijk heb gespeeld.
Mischien kunnen we vanavond eens het opnemen tegen het buffelteam. Ik zal er zijn rond 20.30.
( hopelijk kan ik nu polly wat anders geven dan een cracker)
daar had ik al op gerepliedquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:45 schreef Darow het volgende:
@ ach, check je PM.
Gister ging het echt net lekker, maar moet er wel bij vermelden dat tegen een ingespeeld team spelen wat moeilijker is als je zelf met teammates moet spelen die geen Mic hebben.
Als we vanavond allemaal online zijn kunnen we ons wat meer focussen op teamplay aangezien ik tot nu toe nog niet met jullie tegelijk heb gespeeld.
Mischien kunnen we vanavond eens het opnemen tegen het buffelteam. Ik zal er zijn rond 20.30.
( hopelijk kan ik nu polly wat anders geven dan een cracker)
Er zijn volgens mij nog wel mensen zonder een team. Misschien dat die julie kunnen helpen totdat de Xboxen terug zijn van hun vakantie.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:29 schreef mustisuc het volgende:
zouden wij "team United Scum" nog uit kunnen schrijven aangezien er 2 360's naar duitsland mogen![]()
onze vele excuses hiervoor en we vinden het heel erg jammer dat we niet mee kunnen doen![]()
ja ik meldquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:12 schreef buffelmaster het volgende:
Ben ik het ook mee eens, toernooi duurt 4 weken kwa ronde matches en je kan beter gewoon de tegenstander nog een match geven (mischien win je nog wel)
Tevens heeft Kanna van Team Phoebe aangegeven niet mee te kunnen doen, dus de eerste reserve speler die reageert gaat naar Phoebes team en de andere twee stel ik ter beschikking aan jou mustisuc
ik zou zeggen ga even met ze oefenen, xbox-live tags van het team staan in de openingspost.quote:
4, 7, 10, 12, 14, 18, 21, 24, 26 en 28 Juni om 8 uur (20:00)quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:05 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ja hoi, ik ben lui dus kan Heintje/Twi/Goku of wie dan ook me ff vertellen wanneer ik online moet zijn?
Iedereen moet op de dagen die ik net noemde spelen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:21 schreef aightZz het volgende:
en kan iemand mij vertellen op welke dagen ik speel? Ik krigj steeds niemand i nme lijst te pakken, alleen Darow :S
We moeten inderdaad afspreken wie er maandag speelt want we zijn met zn 5enquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:21 schreef aightZz het volgende:
en kan iemand mij vertellen op welke dagen ik speel? Ik krigj steeds niemand i nme lijst te pakken, alleen Darow :S
Is dat belangrijk om (nou al) te weten?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:54 schreef buffelmaster het volgende:
ik wil graag van ieder team dat host is horen welke 3 levels gespeeld gaan worden aanstaande maandag
Mansion, mansion & mansion is geen optie?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Is dat belangrijk om (nou al) te weten?
Zonder te overleggen gok ik dat het,
Mansion, Fuel Depot en Tyro Station of Mausuleum gaan worden.
Tenzij de nieuwe maps mogen, dan 3 nieuwe maps denk ik.
ja,nee,nee oh wacht ik zit in andere poule, kan het mij nou boeiequote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:08 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Mansion, mansion & mansion is geen optie?
Volgens mij is het wel een eis dat het 3 verschillende mappen zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:08 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Mansion, mansion & mansion is geen optie?
Heul niet!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:49 schreef twi het volgende:
Dat oefenen op maps ookHoeveel keren hebben we die maps nou al gedaan?
Oefenen uberhaupt
Het is toch gewoon lekker een potje spelen?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:39 schreef aightZz het volgende:
Doe mij maar;
Gridlock
Tyro station
Clcoktower
Rooftop
quote:welke 3 levels
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:18 schreef twi het volgende:
[JackassNL mode]
Tyro Station en Fuel DepotDan doe ik niet mee hoor!
[/JackassNL mode]
Nee hoor, is prima
dat doen ze wel vlak voor de wedstrijd dus. Maar niet iedereen speelt al een half jaar of speelt elke map. Niet iedereen speelt zo vaak als jouquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:34 schreef Heintje het volgende:
Toch vind ik het niet echt makkelijk dat je van te voren al de maps moet zeggen.
Iedereen mag na een half jaar toch wel de maps kennen.
En bij voetbal ga je toch ook niet trainen op het veld van de ploeg waar je tegen moet.
Maar ja...
Killersquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:47 schreef buffelmaster het volgende:
Ik wil horen van de volgende teams welke drie maps er gespeeld gaan worden:Hoerenteam BANG-BANG-clan de Booswigteklup BMH / Darow Team Killers
Waarvoor: Ik vind het wel zo eerlijk dat de tegenstander ook kan oefenen op de gespeelde maps en dat het dus minimaal 2 dagen van te voren bekend is wat gespeeld gaat worden.
(dus maandag wil ik het voor de 2e ronde weten van de hosts)
Nu hebben we maandag dus wel 1 man te weinig?quote:Op zondag 3 juni 2007 19:45 schreef Darow het volgende:
Omdat het nu dus na 100 keer niet meer lukt, neem ik morgen contact op met Micrsoft. Nu hopen dat ik ook op een andere manier kan betalen dan met een creditcard, om een vervangende disc te krijgen. Ik weet niet wat de wachttijden zijn op zo'n disc, iemand hier ervaring mee?
Ik moet ook wat teamwedstrijden omdraaien omdat ik de verkeerde mensen om maps heb gevraagd of omdat het verkeerde team reageertquote:Op maandag 4 juni 2007 10:20 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Maak er maar Duck Or Die van buffelmaster
BMH kon ook niet dacht ik of dat moet ik verkeerd hebben begrepenquote:Op maandag 4 juni 2007 08:25 schreef buffelmaster het volgende:
je zit toch met 5 man in een team?? Of kan er nog eentje niet?
scheelt maar 1 mapquote:Op zondag 3 juni 2007 23:19 schreef Viro het volgende:
Mijn team heeft gekozen voor : gridlock, mausoleum
en raven down
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |