Log zojuist door Huub geplaatst:
Naked Thruth
De villa is weer zoals ik hem ken,
chaos, mayhem, ruzie en destructie.
Kan ook nooit lang in rust genieten van een populariteitspoll overwinning
![]()
thnx everybody! 45% van de stemmen, ook deze keer had ik het niet verwacht zoveel stemmen te krijgen, en ook deze keer ben ik er enorm blij mee. Niet alleen om de contactpunten die ik ermee heb verdiend (225 om precies te zijn) maar ook omdat het mij gewoon vet verrot lijkt om die eerste plaats af te staan. Sta sinds de eerste populariteits poll stijf bovenaan en die plek wil ik gewoon niet meer kwijt. Ook weer fijn om te zien dat het gat met mijn concurrenten weer groter is geworden. Brian the wifebeater werd 2's en haalde maar net dubbele cijfer, met plezier vernam ik de stijging van King Jaap, t is een klotekind maar ik lach mij met de grootste regelmaat helemaal kapot om die gozer,
Gisteravond (of eigenlijk nacht) was het ook weer raak. Lieke legde een wok in Jaap zijn bed omdat hij die niet wilde afwassen. Uiteraard voelde Jaap zich "getart" en deponeerde zonder pardon een hele vuilniszak vol met vuilnis in het bed van Lieke. Ik was in mijn eentje nog een beetje aan het nagenieten van mijn overwinning, terwijl iedereen al of in bed lag of ergens saai aan het miepen, achter de draaitafels toen Natasia helemaal overstuur binnenkwam over dat vuilnis verhaal.
Kom ik de slaapkamer binnen zie ik Jaap helemaal flippend in zijn boxershort, die binnenste buiten zat, door het vuilnis heen rollen. Vanaf dat moment is het een grote mayhem geworden... zal in old school telegram style het een en ander proberen weer te geven...
Jaap rolt door vuilnis - Jaap springt in alle bedden - vuilnis wordt door de kamer heen geveegd - Iedereen gaat naar boven - Lieke maakt Jaap schoon met dreft - Lieke en Jaap zitten onder de dreft - Jaap springt als baviaan onder dreft met banaan in mond en broek door het huis - Lieke krijgt sop in der ogen - Lieke springt onder de douche - Jaap gaat der naast staan - Huub fungeert als bodyguard - Natasia en Eric krijgen ruzie - Natasia en Brian krijgen ruzie met Eric - Brian en Natasia krijgen ruzie met Eric en Lieke - Pauze
Jaap, Lieke, Eric en ik zelf zijn toen naar boven gegaan frikadellen gegeten. Natasia was al zo over de zeik dat er echt de honden geen brood meer van lusten. Dingen die ze heeft gezegd over Eric zijn overleden moeder niet te kort.
Deze moeder is een in en in slecht voorbeeld voor der kinderen, maar dat hebben we al gezien toen ze Chayenne zo keihard in de steek liet met haar media geile fat ass meteen voor die dikke bak en 100.000 euro toen Gordon haar kwam ophalen. Ik zit hier niet voor de centjes kraamt dit mens altijd uit? Nee, waarom liet je dan wel je kind huilend achter op straat toen je een tonnetje in het vooruitzicht werd gesteld? Omdat het je niet om de kwartjes gaat? Omdat het je niet om de luxe gaat? Alleen maar om je doelen? Je kreeg een nieuw levensdoel op het moment dat die twee prachtige kinderen werden geboren…. Moeder zijn. Maar geeft niets dat parkeren we ff een jaartje, valt mij nog mee dat je ze niet op marktplaats hebt gezet maar dat je familie hebt die voor ze wil zorgen, daar jij dat zelf weigert.
Brian heeft het een en ander te zeggen op zijn log, waarin hij mij beticht van racistische uitlatingen. Brian vond het nodig om Lieke behoorlijk hardhandig weg te “duwen” zoals hij dat zelf zegt.
Deze jongen noemt het ook nog steeds dat hij Amanda “geduwt” heeft, terwijl zijn eigen moeder heeft gezegd dat hij haar een klap heeft gegeven. Het enige wat ik aan wifebeater Brainless heb gevraagd is waarom hij altijd fysiek moet worden tegen vrouwen? Waarom tegen vrouwen aan “duwen” whatever the fok je definitie van is.
Na nog meer ruzies was ik weer boven en ging naar beneden om Brainless en Blablasia welterusten te wensen met een welgemeend welterusten stinkwijf en welterusten wifebeater, liep ik langs Brainless en vond hij het nodig om wat aapgeluiden tegen mij te maken, Euthanasia vond het nodig om hier als een soort gibbon op te reageren met een hooohooohooohooo, en als ik dan zeg dat jullie twee apen lijken is dat omdat jullie mensachtige geluiden reproduceren. Heeft niets met je huidskleur te maken Natasia! En Brainless: Last time I checked you was white!
Gooi het maar over iedere boeg die je wilt, je hebt het nodig, blijkbaar vond je het zo een goed punt dat je mij daarna nog even moest bedreigen met, wacht maar na de kooi… Brainless jongen, je broer kwam mij hier bedreigen jij bedreigt mij, Natasia heeft dat al zo vaak gedaan I don’t give a fuck. Ik los mijn eigen zaken wel op… en over dat telefoon verkopen? Als je bij mij in de winkel was gekomen had ik je zo een dikke telefoon verkocht…
Euh Euh Euh Euh ik begrijp dat ik voor veel verwarring heb gezorgd, maar ik hoop dat alles nu duidelijk is…
Ja Brainless het is heel duidelijk, fok you and fok your lifetime kooi girlfriend,
Jullie zijn nep
Grtz
Huub