abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49473306
Huub had in een jaar op het gym 10 4'en en een 5

Zal wel een brugklas geweest zijn....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  donderdag 17 mei 2007 @ 11:37:03 #102
165243 Fast_Eddy
vroooooooooom
pi_49473312
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:26 schreef PumaStreamer het volgende:
En zie hier...mijn favorite motor...tenzij die gecustimized word door Indian Larry , hoef ik alleen maar deze de Vrod van Harley. D.
[afbeelding]
Indian Larry kan helaas niet meer customizen
pi_49473335
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:17 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Omdat jij zo moe word beste mens,..en nog wat meerdere hier.....hier keek ik net tegen aan...een van mijn kittens....verse foto. Leuk he...heb er 2 ..plus mijn volwassen poes,..en hond.

[afbeelding]
LMAO. Wat een schattig griezeltje
  donderdag 17 mei 2007 @ 11:38:11 #104
127004 maril
Smeetsfan
pi_49473337
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:35 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Jah maar dit is geen pesten in de kooi, vind ik....wij hebben iets structureel jaren meegemaakt...dat vormt je wel een deel..daarbij...deze mensen pesten voor 2 miljoen en na een jaar weet je dat het over is...alleen gaat dan pas echt de ellende beginnen en dat vergeet iedere deelnemer in de kooi..

Dat is de Buitenwereld..die moet nog beginnen met pesten, en ow ow wat zullen ze het zwaar krijgen.
Want trust me lieve mensen hier...en dit geld voor allen..: we zijn KEIhard en als een bewoner dit leest heb ik geen idee of die dat aankan....
Ik weet dat het voor ander niet reeel zal klinken maar ik vind het echt beneden alle peil soms en ik word er serieus boos om, en toch blijf ik kijken soor sm van mij of zo, want eigenlijk moet ik het negeren. gisteren heb ik hem bewust uitgezet en ben lekker gaan lezen, was ik wel trots op mijn zelf.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  donderdag 17 mei 2007 @ 11:38:11 #105
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49473338
Begrijp ik het goed dat Palma, na de klap van gisteren, er nog steeds is
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2007 @ 11:38:50 #106
135305 beequeen
Lost.
pi_49473354
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:33 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Wat is de bron ?
Misschien deze:
http://ilonajuly.hyves.nl/
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49473367
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:33 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb zojuist even het filmpje op de tien site gekeken over de brief die ze aan Palma hebben geschreven, ze doet er gewoon fucking niets mee.. Opstappen, zulk personeel moet je het niet hebben.. Ze doet nu haar eigen ding, terwijl ze moet doen wat de miljonairs haar vragen
Daar heb ik een hele dikke disccusie over gehad. met iemand...conclusie:

Kijk tuurlijk zijn de millionairs (de baas) machtig in de villa...maar je vergeet 1 ding. Palma werkt dus niet voor de millionairs,....want ze zijn millionairs in SPE...Palma werkt gewoon voor de eigenaar van het huis. en dat is Talpa/Tien/johnny de M...en Deborha F. ..Ik zei in het begin ook Palma ophoeren dom wijf...wie ben je met je grote tering bek..en dat denk ik trouwens nog steeds...vind haar echt een kutwijf..die net een vent is. maar ze werkt niet voor de millionairs...das het belangrijkste verschil...waar de millionairs en de rest van NL zich in vergist...ze hoeft niks te pikken van die sukkels...punt.
pi_49473369
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:35 schreef robert2006 het volgende:

[..]

maar waneer het winnen van het huis is gelinkt aan de popu-pol zal dat niet gebeuren.
daarnaast heeft eric, aangezien hij bij het winnen van DGK wel het boegbeeld van het programma wordt, geen voorbeeldig imago, valt mensen sexueel lastig, zit zich overal af te trekken, sex-orgie etc.

niet echt iemand om het programma verder te verkopen
Eric wint dit niet.. Die zit veels te veel met dingen,... Als er iets is gebeurt loopt hij daar weer een paar dagen mee.. Je moet mensen hebben zoals Jaap die het eigenlijk direct weer vergeten.. Ze moeten zich emotioneel kunnen afsluiten
  donderdag 17 mei 2007 @ 11:39:29 #109
127004 maril
Smeetsfan
pi_49473372
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:38 schreef scanman01 het volgende:
Ze houd zich wel gedeisd , dus volgens mij heeft ze op haar flikker gehad.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_49473383
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:33 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Wat is de bron ?
hyves van ilona
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2007 @ 11:40:05 #111
135305 beequeen
Lost.
pi_49473391
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:38 schreef scanman01 het volgende:
Ach, een mep meer of minder.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49473481
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Misschien deze:
http://ilonajuly.hyves.nl/
Hyves...wat een KUT site is dat dan joh...sinds wanneer heb je 650 vrienden dan joh...vind het zo'n triest gebeuren. Ik bedoel ik heb 4 a 5 echte vrienden mensen waarvoor ik de kogel zou opvangen..en dat geld voor volgens mij 99% van de mensheid...dus jah ...en ook van die mensen die je niet wil spreken vinden je opeens weer...zo kwam ik laatst een of andere freaky ex van me op hyves tegen...heb direct mijn account verwijderd....al die sites...zijn bedacht voor en groter doel dan dom vriendjes maken.
Het verzamelen van informatie over ons. In grote extreme vormen. Hotmail...MSN...er is niks dat niet geregistreerd word.!!!!
pi_49473512
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:39 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Kijk tuurlijk zijn de millionairs (de baas) machtig in de villa...maar je vergeet 1 ding. Palma werkt dus niet voor de millionairs,....want ze zijn millionairs in SPE...Palma werkt gewoon voor de eigenaar van het huis. en dat is Talpa/Tien/johnny de M...en Deborha F. ..Ik zei in het begin ook Palma ophoeren dom wijf...wie ben je met je grote tering bek..en dat denk ik trouwens nog steeds...vind haar echt een kutwijf..die net een vent is. maar ze werkt niet voor de millionairs...das het belangrijkste verschil...waar de millionairs en de rest van NL zich in vergist...ze hoeft niks te pikken van die sukkels...punt.
Op zich waar, maar zoals de redactie hier zelf schreef, als de bewoners het niet zint dan zullen ze daar zelf actie op moeten ondernemen. Beetje krom, weet ik, maar dat is dus het uitgangspunt van de FEBO.
Reality is nothing but a collective hunch.
  donderdag 17 mei 2007 @ 11:49:59 #114
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_49473654
quote:

[..]

Maar omgekeerd mag ze zich niet met het spel bemoeien. En dat is iets wat ze niet kan laten en daar gaat ze dan ook de fout in. En dat is 1 reden waarom ik d'r niet moet. Een andere is dat er zoveel vuiligheid uit d'r mond komt en niet inhoudelijk kan discusseren.
Op donderdag 17 mei 2007 11:32 schreef maril het volgende:

[..]

Ik ben ook gepest , en ik merk dat ik dus boos wordt dat dat ook in de kooi gebeurd
ongeacht tegen wie ze het doen , aangezien Huub het het meest doet en Lieke nu ook , heb ik zo,n hekel aan die twee.
Ook ik ben gepest, maar kijk er wel anders tegenaan. Pesten is volgens mij een manier om te leren om voor jezelf op te komen en ook om een bepaalde rangorde te bepalen. Het gebeurt ook niet alleen wanneer je jong bent. Ook op de werkvloer Het is dan ook de manier waarop je er zelf mee omgaat wat bepaalt welke uitwerking het op je heeft (maar da's met alles zo natuurlijk).
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_49473671
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:49 schreef akveor het volgende:

[..]

Maar omgekeerd mag ze zich niet met het spel bemoeien. En dat is iets wat ze niet kan laten en daar gaat ze dan ook de fout in. En dat is 1 reden waarom ik d'r niet moet. Een andere is dat er zoveel vuiligheid uit d'r mond komt en niet inhoudelijk kan discusseren.
Geheel met je eens!!!!! vind haar en campinghoer...
pi_49473747
quote:

[..]

Maar je hebt het over dingen 'moeten pikken'.. De laatste tijd doen de miljonairs eigenlijk helemaal niet van die rare dingen, behalve de actie van Jaap.. Najah, is gewoon troep in huis, daar ben je toch echt schoonmaakster voor... Een schoonmaakster die klaagt dat ze dingen moet schoonmaken, gekker moet het toch niet worden!!! Daarnaast heeft ze haar taken heel vaak niet af.. Ze loopt de hele dag te klagen over dingen, meid, maak gewoon schoon, daar kom je voor.. Moet je niet gaan zeuren dat het vies is... Als je niet wilt schoonmaken moet je gewoon opstappen... Ik begrijp ook je hele verhaaltje wel dat ze in dienst is van Tien, maar dat wil nog niet zeggen dat je daarom maar de hele dag loopt te klagen... Huub heeft dik gelijk vind ik.. Waar zijn die dagen dat de schoonmaakster gewoon schoonmaakt en het 's middags gewoon klaar is, zonder geouwehoer..
En nog een toevoeging over dat niet werken voor een miljonair.. Het is en blijft zo dat de bewoners daar kunnen leven als miljonairs, als miljonair heb je geen last van een zeurende schoonmaakster.. Het spel draait om de bewoners, niet om de bewoners en het personeel en de verhoudingen daartussen
  donderdag 17 mei 2007 @ 11:53:52 #118
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_49473763
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:17 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Omdat jij zo moe word beste mens,..en nog wat meerdere hier.....hier keek ik net tegen aan...een van mijn kittens....verse foto. Leuk he...heb er 2 ..plus mijn volwassen poes,..en hond.

[afbeelding]
Ahhhhh wat een lekker beest!!! Zo een wil ik er ook wel!!!
pi_49473896
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:53 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ahhhhh wat een lekker beest!!! Zo een wil ik er ook wel!!!
Heb er nog wel eentje die errug leuk is...komt zo wel...
pi_49473906
M O G G U H

moeite waard om te streamen, of niet?
Dolf is de baas
Insaantje
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:00:04 #121
125420 Starlie
pi_49473918
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:59 schreef Lobasca het volgende:
M O G G U H

moeite waard om te streamen, of niet?
Als jij van het geklef van Lieke en Huub houdt wel....

Edit... inmiddels geklef tussen Huub en Amanda... hij fluisterde net in haar oor dat hij geil is....
pi_49474073
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:00 schreef Starlie het volgende:

[..]

Als jij van het geklef van Lieke en Huub houdt wel....

Edit... inmiddels geklef tussen Huub en Amanda... hij fluisterde net in haar oor dat hij geil is....
Nee, ben nie zo van geklef op de nuchtere maag
Dolf is de baas
Insaantje
pi_49474179
Hier nog even een vrolijk makertje...dit is Aruba...vernoemd naar mijn gewonnen vakantie (met kraslot)

pi_49474182
Iedereen aan het dauwtrappen?
  donderdag 17 mei 2007 @ 12:11:32 #125
125420 Starlie
pi_49474206
Wat een poepie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')