abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49472558
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 10:53 schreef rooie3 het volgende:
Wat een looser die Eric zeg.
Hij valt Huub erg af.
Huub zei net tegen Lieke dat hij van Eric een knipoog kreeg. Eric doet dus alleen alsof hij het op wil nemen voor Palma! Doet het waarschijnlijk goed in de PoPo.......
pi_49472575
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:04 schreef maril het volgende:

[..]

Omdat het expres gebeurd om de boel op te naaien en daar kan ik niet tegen ongeacht tegen wie het gebeurd Lieke wil maar een ding. en hier weet men wel hoe het zit , de meeste zijn het met Lieke eens fijn , ik niet , ze is het grofgezegd het hoertje van huub die haar onder de duim wil houden en regelmatig opdraaid als een robotje , in de trant die wat ik zeg anders is het uit, en dan wordt Lieke bang.verder wil Lieke haar wraak op Palma, nou ik trap niet in dat trutje.
lieke houdt gewoon van aandacht en van sex met huub wat is daar mis mee?
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_49472581
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:00 schreef Marrije het volgende:
Raaaaaar, Amanda heeft weer een blaasontsteking. . .
Sommige vrouwen zijn er gevoeliger voor en hebben met enige regelmaat een blaasontsteking. Het kan ook door 'stress' komen en zelfs chronisch worden.
  donderdag 17 mei 2007 @ 11:05:32 #54
127004 maril
Smeetsfan
pi_49472583
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:01 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda heeft álweer een blaasontsteking....
Zal wel chronisch zijn ze heeft een stel soa,s achter de rug waar ze er van een geen weet had, kan ze zelfs onvruchtbaar van worden.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2007 @ 11:05:51 #55
135305 beequeen
Lost.
pi_49472594
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:04 schreef maril het volgende:

[..]

nou ik trap niet in dat trutje.
Ik ook niet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 17 mei 2007 @ 11:07:39 #56
127004 maril
Smeetsfan
pi_49472635
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:04 schreef _-inge-_ het volgende:

[..]

Huub zei net tegen Lieke dat hij van Eric een knipoog kreeg. Eric doet dus alleen alsof hij het op wil nemen voor Palma! Doet het waarschijnlijk goed in de PoPo.......
Daar geloof ik niet in want Palma kan echt geen kwaad bij Eric,maar iedereen is hier als de dood als Huub en Eric het niet met elkaar eeens zijn.bang dat huub zijn backupje kwijt raakt.
pi_49472636
Yvonne was het zonnetje in huis.
Ze was wel op de hand van Nasty, maar dat was haar misschien opgedragen door Jeugdzorg.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49472646
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:05 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

lieke houdt gewoon van aandacht en van sex met huub wat is daar mis mee?
Klopt, het lijkt net een echte dgk bewoner of een dgk huishoudster.
Niks mis mee dus zolang je maar erkent dat ze allemaal uit hetzelfde hout gesneden zijn.
Go hard or go home
pi_49472664
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 10:59 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: Ik kijk Eric ook net aan, met een knipoog"

Allemaal Fake...
eric is echt wel boos op huub
pi_49472695
Natasia laat haar spierballen aan Huub en Lieke zien.
'Sex?' vraagt Huub.
Lachend loopt Natasia weg en zegt 'Ik ga een keer ja zeggen!'
Huub: Weet ik.. is ook niet erg.
  donderdag 17 mei 2007 @ 11:10:06 #61
130054 demins
We weten niks
pi_49472697
Van www.kingjaap.nl

Ik heb een briljante brief gekregen van fan Liesbeth. Haar observaties naar Palma zijn erg interessant.

"Jaap we hebben nog steeds bewondering voor je. Als ik geld zat zou hebben dan zou ik me opgegeven. Dan zal ik dat huis wel eens poetsen. Heb nog nooit een werkster gezien (Palma) die wijn drinkt en minirokjes aan heeft tijdens 't poetsen."

Wat een verstandige vrouw is Liesbeth. Palma ligt vandaag alweer onder vuur, dus vind ik het mijn morele taak om deze informatie wereldkundig te maken. Ik heb even de brief van Liesbeth gekopierd en die ga ik nu aan Lieke & Huub geven. HAHAHA dat wordt weer vuurwerk!

Be the fun, be the smile.

De stoker.
Kwartjes vallen soms jaren later!
  donderdag 17 mei 2007 @ 11:10:13 #62
127004 maril
Smeetsfan
pi_49472700
Ik geloof steeds meer als hij er niet vrijwillig uit gaat dat Eric dit gaat winnen hij zit psychisch sterk in elkaar, huub daarintegen valt in herhalingen , aan gebrek aan inzicht doet hij maar een "Jaapje" (vuilnisbak omgooien), nee Eric gaat dit winnen.
pi_49472732
Jaap laat nu de brief lezen!
Go hard or go home
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2007 @ 11:12:00 #64
135305 beequeen
Lost.
pi_49472743
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:10 schreef demins het volgende:
Van www.kingjaap.nl

Ik heb een briljante brief gekregen van fan Liesbeth. Haar observaties naar Palma zijn erg interessant.

"Jaap we hebben nog steeds bewondering voor je. Als ik geld zat zou hebben dan zou ik me opgegeven. Dan zal ik dat huis wel eens poetsen. Heb nog nooit een werkster gezien (Palma) die wijn drinkt en minirokjes aan heeft tijdens 't poetsen."

Wat een verstandige vrouw is Liesbeth. Palma ligt vandaag alweer onder vuur, dus vind ik het mijn morele taak om deze informatie wereldkundig te maken. Ik heb even de brief van Liesbeth gekopierd en die ga ik nu aan Lieke & Huub geven. HAHAHA dat wordt weer vuurwerk!

Be the fun, be the smile.

De stoker.
Timing is everything.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49472753
Zo ben der weer, is een hoop gebeurt de afgelopen dagen, mijn mening heb ik herzien drastisch.

Mijn nr1 is ondanks dat hij goor is...Japio...waarom...de beste speler van het spel.
Mijn nr2 is ondanks dat hij op Brian begint te lijken, Hubio waarom,...gewoon geinige gast.
Mijn nr3 is Amanda ondanks dat het een dikke hoer is,....ze is zichzelf..
Mijn nr4 tot en met einde is de rest...de rest vind ik kutkneusjes 1ste klas.

Speciale stem voor Eric,..omdat ik Eric nog steeds niet kan pijlen...ken mensen die hem kennen...enzo.er gaat vast nog wat gebeuren omtrent erik.
  Moderator donderdag 17 mei 2007 @ 11:13:24 #66
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_49472773
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:10 schreef demins het volgende:
Van www.kingjaap.nl

Ik heb een briljante brief gekregen van fan Liesbeth.
"Fan Liesbeth"
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_49472801
Sterft de brief nu al een stille dood?
Go hard or go home
pi_49472807
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:11 schreef noekje het volgende:
Jaap laat nu de brief lezen!
En Huub en Lieke reageren er amper op. De 'terror' van Jaap via zijn logs begint behoorlijk voorspelbaar te worden, de miljonairs kijken er niet meer van op.
pi_49472832
Wordt doodmoe van die Lieke, dat gekat en gezeik iedere morgen gaat verschrikkelijk irriteren, wie denkt dat mutsje wel niet wie ze is, en Huub moet lekker met haar kappen anders is het net zo een muts
pi_49472834
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:14 schreef Clank het volgende:

[..]

En Huub en Lieke reageren er amper op. De 'terror' van Jaap via zijn logs begint behoorlijk voorspelbaar te worden, de miljonairs kijken er niet meer van op.
Toen Jaap nog zelf mocht schrijven was het origineel en leuk....
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49472842
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:01 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda heeft álweer een blaasontsteking....
Honeymoon disease...dat mens moet eens gaan plassen ipv met het kwakje van Brianaal te gaan slapen...
Huh, hij had toch ejaculatie-problemen
  donderdag 17 mei 2007 @ 11:17:17 #72
127004 maril
Smeetsfan
pi_49472857
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Honeymoon disease...dat mens moet eens gaan plassen ipv met het kwakje van Brianaal te gaan slapen...
Huh, hij had toch ejaculatie-problemen
Das nu wel langeleden hè of hebben ze vanacht gekonijnt?
pi_49472868
De droommotor van Lieke:

| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_49472869
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 11:15 schreef grazygirl het volgende:
Wordt doodmoe van die Lieke, dat gekat en gezeik iedere morgen gaat verschrikkelijk irriteren, wie denkt dat mutsje wel niet wie ze is, en Huub moet lekker met haar kappen anders is het net zo een muts
Omdat jij zo moe word beste mens,..en nog wat meerdere hier.....hier keek ik net tegen aan...een van mijn kittens....verse foto. Leuk he...heb er 2 ..plus mijn volwassen poes,..en hond.

donderdag 17 mei 2007 @ 11:18:49 #75
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49472892
Blijkbaar zijn Lieke en Huub het meest interessant op t moment.
Goed moment voor de boodschappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')