Huub zei net tegen Lieke dat hij van Eric een knipoog kreeg. Eric doet dus alleen alsof hij het op wil nemen voor Palma! Doet het waarschijnlijk goed in de PoPo.......quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:53 schreef rooie3 het volgende:
Wat een looser die Eric zeg.
Hij valt Huub erg af.
lieke houdt gewoon van aandacht en van sex met huub wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:04 schreef maril het volgende:
[..]
Omdat het expres gebeurd om de boel op te naaien en daar kan ik niet tegen ongeacht tegen wie het gebeurd Lieke wil maar een ding. en hier weet men wel hoe het zit , de meeste zijn het met Lieke eens fijn , ik niet , ze is het grofgezegd het hoertje van huub die haar onder de duim wil houden en regelmatig opdraaid als een robotje , in de trant die wat ik zeg anders is het uit, en dan wordt Lieke bang.verder wil Lieke haar wraak op Palma, nou ik trap niet in dat trutje.
Sommige vrouwen zijn er gevoeliger voor en hebben met enige regelmaat een blaasontsteking. Het kan ook door 'stress' komen en zelfs chronisch worden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:00 schreef Marrije het volgende:
Raaaaaar, Amanda heeft weer een blaasontsteking. . .
Zal wel chronisch zijn ze heeft een stel soa,s achter de rug waar ze er van een geen weet had, kan ze zelfs onvruchtbaar van worden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:01 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda heeft álweer een blaasontsteking....
Ik ook niet.quote:
Daar geloof ik niet in want Palma kan echt geen kwaad bij Eric,maar iedereen is hier als de dood als Huub en Eric het niet met elkaar eeens zijn.bang dat huub zijn backupje kwijt raakt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:04 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub zei net tegen Lieke dat hij van Eric een knipoog kreeg. Eric doet dus alleen alsof hij het op wil nemen voor Palma! Doet het waarschijnlijk goed in de PoPo.......
Klopt, het lijkt net een echte dgk bewoner of een dgk huishoudster.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieke houdt gewoon van aandacht en van sex met huub wat is daar mis mee?
eric is echt wel boos op huubquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:59 schreef Nostalgist het volgende:
Huub: Ik kijk Eric ook net aan, met een knipoog"
Allemaal Fake...
Timing is everything.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:10 schreef demins het volgende:
Van www.kingjaap.nl
Ik heb een briljante brief gekregen van fan Liesbeth. Haar observaties naar Palma zijn erg interessant.
"Jaap we hebben nog steeds bewondering voor je. Als ik geld zat zou hebben dan zou ik me opgegeven. Dan zal ik dat huis wel eens poetsen. Heb nog nooit een werkster gezien (Palma) die wijn drinkt en minirokjes aan heeft tijdens 't poetsen."
Wat een verstandige vrouw is Liesbeth. Palma ligt vandaag alweer onder vuur, dus vind ik het mijn morele taak om deze informatie wereldkundig te maken. Ik heb even de brief van Liesbeth gekopierd en die ga ik nu aan Lieke & Huub geven. HAHAHA dat wordt weer vuurwerk!
Be the fun, be the smile.
De stoker.
"Fan Liesbeth"quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:10 schreef demins het volgende:
Van www.kingjaap.nl
Ik heb een briljante brief gekregen van fan Liesbeth.
En Huub en Lieke reageren er amper op. De 'terror' van Jaap via zijn logs begint behoorlijk voorspelbaar te worden, de miljonairs kijken er niet meer van op.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:11 schreef noekje het volgende:
Jaap laat nu de brief lezen!
Toen Jaap nog zelf mocht schrijven was het origineel en leuk....quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:14 schreef Clank het volgende:
[..]
En Huub en Lieke reageren er amper op. De 'terror' van Jaap via zijn logs begint behoorlijk voorspelbaar te worden, de miljonairs kijken er niet meer van op.
Honeymoon disease...dat mens moet eens gaan plassen ipv met het kwakje van Brianaal te gaan slapen...quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:01 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda heeft álweer een blaasontsteking....
Das nu wel langeleden hè of hebben ze vanacht gekonijnt?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Honeymoon disease...dat mens moet eens gaan plassen ipv met het kwakje van Brianaal te gaan slapen...
Huh, hij had toch ejaculatie-problemen![]()
Omdat jij zo moe word beste mens,..en nog wat meerdere hier.....hier keek ik net tegen aan...een van mijn kittens....verse foto. Leuk he...heb er 2 ..plus mijn volwassen poes,..en hond.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:15 schreef grazygirl het volgende:
Wordt doodmoe van die Lieke, dat gekat en gezeik iedere morgen gaat verschrikkelijk irriteren, wie denkt dat mutsje wel niet wie ze is, en Huub moet lekker met haar kappen anders is het net zo een muts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |