Maar dit werkt sneller mits ze nog even doorgaan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:49 schreef noekje het volgende:
Ik snap niet dat ze Sonja de momentjes nog geven. Ze voeden haar alleen maar. Negeren, dat gaat werken.
De rest is Lieke en Huub.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
De grote Sonjashow in volle gang. Eric en Natasja verdedigen Het , de rest valt haar af.
[afbeelding]
Voor andere topics, zie:http://forum.fok.nl/forum/126
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:52 schreef ericahysterica het volgende:
BRON GAY.NL
Wat verwacht je van je verblijf in De Gouden Kooi?
“Ik heb géén idee. Ze willen me hebben omdat ik mezelf ben en ik weet ook uit ervaring dat mensen het altijd wel gezellig vinden als Palma er is. Ik hoop dan ook dat ik een klein beetje gezelligheid in het huis kan brengen en een luisterend oor. Ik wil alleen zeker geen wig tussen de bewoners in drijven. Ik ga ook niet te koop lopen met mijn mening. Ik ben eigenlijk een soort gastvrouw, hun nanny. Zij zijn daar te gast, als miljonairs en ze moeten af en toe hun natje en droogje krijgen. Ik word een soort vrouwelijke butler!”
Hahahahaquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:52 schreef ericahysterica het volgende:
BRON GAY.NL
Wat verwacht je van je verblijf in De Gouden Kooi?
“Ik heb géén idee. Ze willen me hebben omdat ik mezelf ben en ik weet ook uit ervaring dat mensen het altijd wel gezellig vinden als Palma er is. Ik hoop dan ook dat ik een klein beetje gezelligheid in het huis kan brengen en een luisterend oor. Ik wil alleen zeker geen wig tussen de bewoners in drijven. Ik ga ook niet te koop lopen met mijn mening. Ik ben eigenlijk een soort gastvrouw, hun nanny. Zij zijn daar te gast, als miljonairs en ze moeten af en toe hun natje en droogje krijgen. Ik word een soort vrouwelijke butler!”
Kniesoor die daar op letquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:54 schreef Starlie het volgende:
Even het vuil oprapen met een afwasborstel en een snijplank!
Terecht.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:53 schreef rooie3 het volgende:
Wat een looser die Eric zeg.
Hij valt Huub erg af.
Dat moet hij zelf weten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:53 schreef rooie3 het volgende:
Wat een looser die Eric zeg.
Hij valt Huub erg af.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:54 schreef Kaleddis het volgende:
Brenda ook opeens orders van achter gekregen![]()
Hoeso dan ? Ze doet haar werk toch ook niet goed? Is ook al vaker aangegeven en het enige wat de werkgever krijgt is een grote bek. Zou mijn baas ook niet trekken hoor. Die had me waarschijnlijk allang de deur uitgeschopt als ik me zo zou gedragen als Sonja. (al was het alleen al vanwege de vele koffie en rookpauzes).quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:54 schreef maril het volgende:
Ze verdienen elkaar echt bah wat zijn dat vreselijke mensen Lieke en Huub wraakzuchtige wezens, ik zeg ik houd er niet van
"leeg te gooiuuh" was het héquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:56 schreef Starlie het volgende:
Brenda's 5 seconds of fame: "Vind juh het niet een beetjuh kinderachtig om de prullebak leeg te gooien...???"
Dat is ook precies de reden inderdaad. Hij loopt al vanaf het begin bij haar te slijmenquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat moet hij zelf weten.
Maar dat hij het opneemt voor de Palmafrodiet, da's bijzonder treurig. Dat doet ie alleen maar omdat dat geval zich heeft geprofileerd als nichtenmoeder. Triest stereotypje, die Eric.
Ja leuke reclame die twee voor gay Nederland.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat moet hij zelf weten.
Maar dat hij het opneemt voor de Palmafrodiet, da's bijzonder treurig. Dat doet ie alleen maar omdat dat geval zich heeft geprofileerd als nichtenmoeder. Triest stereotypje, die Eric.
Misschien heeft ze een fistel ??quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:01 schreef FdW het volgende:
Amanda heeft al weer een blaasontsteking.
Kun je dat ook anaal oplopen?
Ze had ook moeten plassen na de sexquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:01 schreef FdW het volgende:
Omdat het expres gebeurd om de boel op te naaien en daar kan ik niet tegen ongeacht tegen wie het gebeurd Lieke wil maar een ding. en hier weet men wel hoe het zit , de meeste zijn het met Lieke eens fijn , ik niet , ze is het grofgezegd het hoertje van huub die haar onder de duim wil houden en regelmatig opdraaid als een robotje , in de trant die wat ik zeg anders is het uit, en dan wordt Lieke bang.verder wil Lieke haar wraak op Palma, nou ik trap niet in dat trutje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:59 schreef noekje het volgende:
Behalve dat ze haar werk niet goed doet vindt ze het ook nodig om je moeder erbij te betrekken (zie Amanda) en geeft ze je zo een smeer in je gezicht (zie Lieke).
Ik snap werkelijk niet dat iemand überhaupt nog Sonja gaat verdedigen, dat onmens.
Een vergissing zit vaak in een klein gaatje...quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:01 schreef FdW het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |