Dit zou mijn tekst kunnen zijn maar ik ben liever dik dan steeds zo in paniek.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:13 schreef Rottdog het volgende:
Fuente ik slik seroxat tegen angst/paniekaanvallen en ben er dus wel van gegroeid.
De organisatie heet de HSK groep. Hoe het precies zit weet ik eigenlijk nog niet, dus ben heel benieuwd naar vanmiddag.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:39 schreef Sugar het volgende:
Fuente, is dat dan bij een groep, omdat je eerder schreef over een HSK-groep? Of is het een intake bij een psycholoog/psychiater/psychotherapeut?
Ik hoop echt dat je er beter geholpen kunt worden. Dat moet gewoon. Fijn dat je zo snel terecht kunt en succes met het vertellen van je verhaal. Ik hoop dat je er open in kunt stappen.![]()
En wat heb ik spijt dat ik dat nooit gedaan heb met mijn kinderen. Voor mij is de babytijd heel ver weg. Zo ver weg dat ik af en toe serieus overweeg om toch maar voor een derde te gaan, om het toch eens mee te maken, een leuke babytijd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:42 schreef YPPY het volgende:
Vandaag heb ik wat filmpjes van Anna zitten kijken en ik ben zo ontzettend blij dat we die toen gemaakt hebben. Het lijkt alsof ik het nu pas echt meemaak als ik haar als klein hulpeloos baby'tje terug zie.![]()
![]()
Da's mooi! Het lijkt erop dat je goede stappen aan het zetten bent.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:39 schreef Fuente het volgende:
ik had het gevoel dat deze dame me echt 'doorhad' en ze wist precies haar vinger op de zere plek te leggen.
Ik weet het niet, een deel van me blert dat ik thuis moet blijven, een ander deel vind dat ik gewoon moet gaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:20 schreef Moonah het volgende:
Sugar, goed dat je weer hebt ervaren dat de therapie toch nuttig is.
Fuente, als je je werkelijk zo enorm paniekerig voelt bij alleen al de gedachte aan werk, is het dan wel verstandig om te gaan? Je kunt wel met je ratio bedenken dat 'het er anders niet meer van komt', maar je lijf geeft niet voor niets signalen af he... Gierende zenuwen gaat wel wat ver hoor meid...
Ypsel, hoe is het met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |