Daar heb ik geen herrinderingen meer van het ging zo snel daarnaquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ieeeeeeeuwwwwwwwwwwwwwwwwwwww hopelijk wel goed gewassen daarna hoop ik![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Daar heb ik geen herrinderingen meer van het ging zo snel daarna![]()
Reclamequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:57 schreef Rib-i het volgende:
BazzieK, jouw vriendin is op tvRTL4 naast Oprah
![]()
Ze is miljonaire :'+quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:02 schreef BazzieK het volgende:
Is het dat minderjarige sletje dat nu staat te zingen?
Buiten werktijd. Puur te voorbereiding op een dag lang mensenlevens reddenquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:04 schreef worldpimber het volgende:
BazzieK, nu al aan de koffie? Zie je het ook al niet meer zitten en hoor je tot de koffiezuipende kansloze slaven der maatschappij?Laat maar, antwoord is waarschijnlijk ja, alleen kan jij niet zo goed om problemen heen lullen zoals Pepijn dat doet
![]()
302 reactie?
Ratjequote:Op donderdag 17 mei 2007 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Slotje, -XX- moet m openen.
Welke foto's heeft Alexxx van -XX-quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:04 schreef worldpimber het volgende:
BazzieK, nu al aan de koffie? Zie je het ook al niet meer zitten en hoor je tot de koffiezuipende kansloze slaven der maatschappij?Laat maar, antwoord is waarschijnlijk ja, alleen kan jij niet zo goed om problemen heen lullen zoals Pepijn dat doet
![]()
302 reactie?
http://www.childpredators.com/quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
huh geeneen!
-XX-, voeg me eens toe op MSN dinges, buzzybeeforum@hotmail.com
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, nu komen er allemaal gold diggers achter me aan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |