Ben benieuwd wat je nou precies doet ..quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven dat ik gen stagebegeleider wil zijnIk werk bij een reclameburo ja
![]()
Beter zit je op een helpdesk of ben je aan het programmeren
Chill...quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven dat ik gen stagebegeleider wil zijnIk werk bij een reclameburo ja
![]()
Beter zit je op een helpdesk of ben je aan het programmeren
Ik ben verantwoordelijk voor alle reclame-uitingen via het web (webvertising) en geef communicatieadviesquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je nou precies doet ..![]()
Bevalt het werk een beetje?
At least ga je niet kansloos zitten pochen dat je studeert aan de TU Eindhoven ofzo om interessant over te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef aan wat ik wil, designers en programmeurs werken het uit. Er worden wel hele mooie dingen gemaakt, ook spelletjes enzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Chill...!! Mag je ook grafische shizzle ontwerpen
? ??
Ik moest nog aan je denken, was een ongeluk gebeurd in Uden. Auto tegen een boom gereden ofzo, is wel kut als je dat 'smorgens mag opruimenquote:
Coolquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik geef aan wat ik wil, designers en programmeurs werken het uit. Er worden wel hele mooie dingen gemaakt, ook spelletjes enzo
Mjeh klopt, iedereen was er druk mee gisteren. Ik zat aan de koffie op het bureauquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken, was een ongeluk gebeurd in Uden. Auto tegen een boom gereden ofzo, is wel kut als je dat 'smorgens mag opruimenDan geef ik liever advies
'quote:
Was best ernstig toch?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mjeh klopt, iedereen was er druk mee gisteren. Ik zat aan de koffie op het bureau![]()
Iedereen was net weg toen ik omgekleed wasquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was best ernstig toch?
Hoef je nog niet naar ongelukken toe, is dat pas deel twee van je opleiding
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Iedereen was net weg toen ik omgekleed was
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vandaag een beetje dom geweestIn MC stijl over de snelweg gereden af en toe drukken, links en rechts inhalen enzo zat de politie in één van de burgerauto's
Het enige wat ik kreeg was een vermanend vingertje![]()
![]()
Op de terugweg zag ik ze gelukkig zitten met een föhn op de snelweg gericht![]()
Wat leukquote:
Denk het niet,wacht even af Triumph 675 triple speed/Z750/SV800quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ga jij dit jaar nog een andere motor kopen
Maar serieus man, dat is klote als je dat voor het eerst op mag ruimenquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kom je goed weg
Trouwens:
http://kliknieuws.nl/kliknieuws.asp?ID={F74F4737-CE13-4264-9DD0-EE1931C07253}&stijl=2
ZX-10R Z1000 ZX-12Rquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Denk het niet,wacht even af Triumph 675 triple speed/Z750/SV800![]()
en wat voor een moois heb je nog meer
![]()
/wileengrappigereplyhieroppostenmaarmagdatnietanderswordtikontslagenquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maar serieus man, dat is klote als je dat voor het eerst op mag ruimen
Alhoewel....... Je kan ook een arm mee naar huis nemen en als souvenir op de schoorsteenmantel plaatsen![]()
En al je andere grappen danquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
/wileengrappigereplyhieroppostenmaarmagdatnietanderswordtikontslagen
Ik ben een klein en licht 750cc is nu nog wel oke voor mijquote:
Andere grappen zitten nog in mijn lolbroekquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En al je andere grappen dan
Genoeg reden om je voor 10 jaar bij Albert vd Linde te zetten
/Homofoob
Pfffquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:39 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik ben een klein en licht 750cc is nu nog wel oke voor mij![]()
Ik ben ook klein en lichtquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:39 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik ben een klein en licht 750cc is nu nog wel oke voor mij![]()
Moet wel met de PK's en stemmen over weg kunnen tijdens het rijdenquote:
Heb nu even iemand anders in gedachtequote:
Daar dan weer niet voorquote:
Stop em terug, doe je gulp dicht en focus je op de repliesquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb nu even iemand anders in gedachte![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Daar dan weer niet voorze pakken eerst de rest aan
![]()
Stemmenquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Moet wel met de PK's en stemmen over weg kunnen tijdens het rijden![]()
Er is veel moois te koop en ik zou zeker ook 1000cc proberen als dat mogelijk isquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Moet wel met de PK's en stemmen over weg kunnen tijdens het rijden![]()
De stukken daar over zitten in het gesloten dossier.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
* BazzieK weet dat het em niks aan gaat maarrrrrrrr.........
vertel!
omgquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Stop em terug, doe je gulp dicht en focus je op de replies
Even aan Hicham vragen dusquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:47 schreef ikookhier het volgende:
[..]
De stukken daar over zitten in het gesloten dossier.![]()
Ik heb Bazziek wel eens een hand gegevenquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Even aan Hicham vragen dus
Ooit met de politie in contact geweest toevallig?![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Even aan Hicham vragen dus
Ooit met de politie in contact geweest toevallig?![]()
![]()
Ieeeeeeeuwwwwwwwwwwwwwwwwwwww hopelijk wel goed gewassen daarna hoop ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:50 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb Bazziek wel eens een hand gegeven![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:50 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb Bazziek wel eens een hand gegeven![]()
O my god!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ieeeeeeeuwwwwwwwwwwwwwwwwwwww hopelijk wel goed gewassen daarna hoop ik![]()
NOOOOOOOOOOOOHoooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:51 schreef -XX- het volgende:
Pffffff tis wat!
Vergeet ik een smiley te posten. :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |