Well, go then.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:29 schreef Aufruhr het volgende:
Bier en Frieten!
Zo meteen maak ik een Grimbergen soldaat.
Maar ze heeft wél tieten. Dus restepc.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:30 schreef cerror het volgende:
Tyra is een kutnegerin. Met d'r ge-emmer.
Aaah, kjoetiekjoetiequote:
Ja. En?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:37 schreef rompompom het volgende:
Het is nummer 880.
Mess, je mag niet aan het bier van je vader komen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:38 schreef Messenga het volgende:
Cjoooooooooooooooooooowieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Mess 'n' go!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:38 schreef Messenga het volgende:
Cjoooooooooooooooooooowieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dat heb ik niet nodig om vrolijk te zijn!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mess, je mag niet aan het bier van je vader komen.
Hoi.quote:
Ik heb er nog wel één voor je.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:43 schreef cerror het volgende:
Is er überhaupt nog een onderwerp vanavond?
Onderwerpen zijn overrated.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:43 schreef cerror het volgende:
Is er überhaupt nog een onderwerp vanavond?
Die goede oude tijdquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:44 schreef Chowi het volgende:
Ooit waren we allebei blauw, Messenga. Ergens.
In een lang donker blauw verleden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:44 schreef Chowi het volgende:
Ooit waren we allebei blauw, Messenga. Ergens.
Toen pub nog tof was.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
In een lang donker blauw verleden.
Ya'know... I am lazy.quote:
Dan zal ik ff m'n best doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:43 schreef Misstique het volgende:
En dat ligt niet eens aan Dribbel_.
Het was niet eens tijd. Mijn leven bestond op dat moment uit pixels en kB/s. Mijn tijd bestond uit pixels en enen en nullen. Tijd is er nooit geweest!quote:
Als t niet lukt, no prob, dan ga ik terug naar mn oorspronkelijke plan.quote:
Dat betekent "niet zo heel veel".quote:
Dare I say it? Ik vind je best pruimbaar lately.quote:
Nah je kortzichtigheid neemt waarscijnlijk wat afquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dare I say it? Ik vind je best pruimbaar lately.
Of dat komt door die hele murpkliek, dat kan ook..
slechte grapgquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zucht, piovan is inmiddels ook wel overgewaaid. Stomme draaimolen.
Heb je het topic gevolgd met BrauN en Pio in de hoofdrol?quote:
Ik vind het ook een slechte grapg.quote:
neequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb je het topic gevolgd met BrauN en Pio in de hoofdrol?
Maar, ondanks alles, had je mij!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het was niet eens tijd. Mijn leven bestond op dat moment uit pixels en kB/s. Mijn tijd bestond uit pixels en enen en nullen. Tijd is er nooit geweest!
Ok. Ik overdrijf..
Nee, die vertrekt over half zeven pas weer. Too bad.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaat er nog een trein naar Zwolle?![]()
![]()
I did?quote:
Een traan.. een snik.. een moment.. daar ga je.. een zucht.. een slaak.. een spaak.. door je borstholte..quote:
Hmmm... ja, dat is me nou net te laatquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, die vertrekt over half zeven pas weer. Too bad..
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:59 schreef Chowi het volgende:
Moodswings for life!
Ik heb steeds de posthistorie gechecked voordat ik iemand op de lijst zette.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[ONZmeet 25-05-07] Ouderwets meet topic zonder pubers
TT en de lijst met komen spreken elkaar nogal tegen.
Sterkte met de verwerking ervanquote:
Ach, zelfs met mijn enthousiaste geblaat met bijbehorende kakstem ben ik nog stukken toffer dan jij ooit kan wensen, dus quote maar raakquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sterkte met de verwerking ervan![]()
(Ik ga je niet quoten uit het Facade stukje, ECHT NIEHIET!)
"Dat is zo ontzettend zielig"quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach, zelfs met mijn enthousiaste geblaat met bijbehorende kakstem ben ik nog stukken toffer dan jij ooit kan wensen, dus quote maar raak
Oh hodvr... ik ben al weg.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:05 schreef Dagonet het volgende:
Is dit een topic zonder pubers?
Je bent heel overredend.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
NEE BLIJF.
Oke.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
NEE BLIJF.
Ze had het denk ik níet tegen jou. Gewoon. Een gevoel.quote:
Muziek in mijn oren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
DAGO! DAGO! DAAAAAAGOOOOO!
Je bent serieus he? Echt?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze had het denk ik níet tegen jou. Gewoon. Een gevoel.
Welke Pratchetts heb je gelezen?quote:
Nee hij is tof. Je blijft ertegen bitchen en hij blijft terugkomen. Beetje McD, maar dan minder grappig. En dat is op zich best een kunst.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze had het denk ik níet tegen jou. Gewoon. Een gevoel.
Alleen tegen mensen die ik niet mag.quote:
Soms denk ik echt dat je stiekem de kloon bent van McDavid.quote:
Je schat hem hoog in.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat je stiekem de kloon bent van McDavid.
Somebody already did.quote:
GMTA beebquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee hij is tof. Je blijft ertegen bitchen en hij blijft terugkomen. Beetje McD, maar dan minder grappig. En dat is op zich best een kunst.
Wanneer doe je eens serieus tegen me.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alleen tegen mensen die ik niet mag.
Ehm, Lits had Heksen in de Lucht en Rollende Prenten liggen, dus die. Ik heb bij de Slegte Kleingoderij gehaald voor 5 euro (gloednieuwquote:
Vanaf oh... een jaar of wat geleden? Wanneer kwam je voor het eerst in de crew?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneer doe je eens serieus tegen me.
september 2005 ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vanaf oh... een jaar of wat geleden? Wanneer kwam je voor het eerst in de crew?
Wacht maar tot je Pyramids, EricFaust, The Light Fantastic en Mort leest.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Tot nu toe vind ik Heksen in de Lucht het leukst denk ik. Al is het Schildpadgodje Om ook een held. Maar het wonderhondje uit Rollende Prenten ook.
NEEEEEEEEEEEEE!!! Niet Thud! lezen, snap je geen flikker van. De drie die je hebt gelezen tot nog toe zijn prima. Maar Thud is er een met heel lang meelopende karakters. Doe pyramids maarquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ehm, Lits had Heksen in de Lucht en Rollende Prenten liggen, dus die. Ik heb bij de Slegte Kleingoderij gehaald voor 5 euro (gloednieuw) maar wil hierna in het Engels verder. Lits heeft Thud liggen, dus dat wordt de volgende gok ik zo.
Ik ben verslaafd.
Kindjes die vragen worden geslagen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi Dago
Kijken of het ook bij mij werkt
Hoe je het ook doet, het is toch niet goedquote:
Ok, komt goed. Ik zie je binnenkort, neem maar wat goeds voor me mee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEE!!! Niet Thud! lezen, snap je geen flikker van. De drie die je hebt gelezen tot nog toe zijn prima. Maar Thud is er een met heel lang meelopende karakters. Doe pyramids maar.
Kijk anders hier even. En in TTK het Pratchett topic natuurlijk.
En dan nog mensen die het fout doen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:15 schreef Messenga het volgende:
[afbeelding]
Dit blijft toch matig hé.
Niet letten op de fotokwaliteit.
Ik kende er een aantal idd nog niet, volgens mij mis je dan wel eea. aan grapjes maar hij blijft okay. En je moet ze toch eens leren kennenquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEE!!! Niet Thud! lezen, snap je geen flikker van. De drie die je hebt gelezen tot nog toe zijn prima. Maar Thud is er een met heel lang meelopende karakters. Doe pyramids maar.
Kijk anders hier even. En in TTK het Pratchett topic natuurlijk.
Poesengroet?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:15 schreef Messenga het volgende:
[afbeelding]
Helaasch, die liggen niet hier. Nu ja, Pyramids, maar daar zal je Tiek voor moeten aankijken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok, komt goed. Ik zie je binnenkort, neem maar wat goeds voor me mee.
Briljante verwijzingen en woordgrapjesquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:14 schreef Dagonet het volgende:
En Small Gods (kleingoderij) is één van z'n beste qua literaire eigenschappen..
Arnhem heeft toch wel een goede zaak? In bijna elke boekenwinkel liggen er wel een paar. En Vimes moet je echt vanaf Guards Guards leren kennen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kende er een aantal idd nog niet, volgens mij mis je dan wel eea. aan grapjes maar hij blijft okay. En je moet ze toch eens leren kennen
Nu maar hopen dat ik er snel nog een paar tegenkom in een winkel.
Kut, ik heb Janet's aankijkdinges niet. Ik kan alleen maar Turks dreigen en boos kijken, werkt dat, denk je?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Helaasch, die liggen niet hier. Nu ja, Pyramids, maar daar zal je Tiek voor moeten aankijken.
Valt tegen, blijkt. Maar misschien weet ik niet waar ik moet kijken, ik kom uit principe namelijk alleen in de Slegte en uit verplichting in de ECIquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Arnhem heeft toch wel een goede zaak? In bijna elke boekenwinkel liggen er wel een paar. En Vimes moet je echt vanaf Guards Guards leren kennen.
Sorry schat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Briljante verwijzingen en woordgrapjes.
En moet dat grote kreng echt, Messenga?
Oh, geloof! Geloof! m'n rechterhand zit onder de krassen. En m'n enkels.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Then again, zij heeft een monster in huis, als ik de verhalen moet geloven.
Zeg, ik ben dankzij de rolmodelkat van Lits weer een beetje op goede voet gekomen met de kattencommunity, dat kreng gaat dat helemaal overhoop gooien zo te horen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh, geloof! Geloof! m'n rechterhand zit onder de krassen. En m'n enkels.
Turks dreigen met een lading sokiela wellicht?
Omgekeerde wereldquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:19 schreef Dagonet het volgende tegen clumsy_clown:
[..]
Oh, geloof! Geloof!
Ik heb baklava lieverd!quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
First dinner, daarna pas troetelnaampjes.
Da's weer eens wat anders.quote:
Het gaat er niet om wat jíj liever wil. Tenzij je jezelf graag troetelnaampjes toebedeelt.quote:
Wij gaan.quote:
Ik lig hier nu te jankenquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij jou kost het je minstens een paar diamanten voordat we bij 'lieverd' aankomen.
Wij ookquote:
Kom maar langs.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
First dinner, daarna pas troetelnaampjes.
Half twee op de eerste avond van een lang weekend.quote:
Doe dat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Blue October komt binnenkort trouwens naar Nederland Dago. Maar ik zal Tiek op de hoogte houden als ik iets weet.
Lang weekend? Que? Leg eens uit?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Half twee op de eerste avond van een lang weekend.
Ja, dan kan ik me voorstellen dat je in je eentje thuis achter de pc zit te janken.
Nou ja, óf je hebt vrij van school óf je hebt vrijdag vrij genomen, zoals 90% van de bevolking.quote:
je buurman, ga het hem eens vragen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wie had het er nou laatst over Jason Mraz?
Oh kerel, donder eens op.quote:
Bedingfield is met één D. Verder staan in je lijst met muziek maar een paar ok artiesten, en teveel kutgasten. En je filmsmaak is bah.quote:
óf een student die een bijbaantje heeft, heeft maar 1 dag weekend...quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, óf je hebt vrij van school óf je hebt vrijdag vrij genomen, zoals 90% van de bevolking.
Ja, óf je bent zielig, dat kan ook.
Neuh. Totaal geen zin in. BeF bevalt me wel, dat doet het al een jaar of wat.quote:
Ik, maar ik wist ook al dat het gratis was en je geen kaartjes kan kopen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wie had het er nou laatst over Jason Mraz?
Oké, maar goed toen geen bevestiging gehad en hierbij dus nog even de vraag of je het wist. Is tevens beantwoordquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik, maar ik wist ook al dat het gratis was en je geen kaartjes kan kopen.
Ik heb nog een banaan over. Moet je 'm?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neuh. Totaal geen zin in. BeF bevalt me wel, dat doet het al een jaar of wat.
U is niet bekend met Pratchett? Rep je naar een stationsboekwinkel morgen, daar liggen er vast wel een paar!quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:30 schreef Intxaurraga het volgende:
Dagonet. Wie zijn al die schrijverdingessen?
Waar hou jij van dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedingfield is met één D. Verder staan in je lijst met muziek maar een paar ok artiesten, en teveel kutgasten. En je filmsmaak is bah.
Nee dus.
Neuh, I know where it's been.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb nog een banaan over. Moet je 'm?
Ik zat te twijfelen welk antwoord er kwam.quote:
Ieuw. Nu durf ik niet meer te gaan slapen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wów. Stel je nou voor om Dago af te trekken?
Moet ik je uitleggen wat een banaan is? God christus.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wów. Stel je nou voor om Dago af te trekken?
Mooi, dan kan je nu dus zoetjes gaan slapen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen welk antwoord er kwam.
En echt, deze lag zo voor de hand! Bedankt voor het bevestigen van je ideeën enzo! Tof!
Morgen is OV niet geldig, omwille van de Heerrrr.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
U is niet bekend met Pratchett? Rep je naar een stationsboekwinkel morgen, daar liggen er vast wel een paar!
En lach!
Intx. Waar was je al die tijd?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:30 schreef Intxaurraga het volgende:
Dagonet. Wie zijn al die schrijverdingessen?
Verkeerd geloof.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet ik je uitleggen wat een banaan is? God christus.
Of de mammoetwetquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:33 schreef Messenga het volgende:
Dago, ik vind het altijd zo enorm opwindend als je over literatuur of geschiedenis begint.
Kan je me nog iets vertellen over het kinderwetje van Houten?
Maar de Ako is wel openquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:34 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Morgen is OV niet geldig, omwille van de Heerrrr.
En lucratief ook blijkbaar, nummer twee na die harry potter tramp.quote:Maar zijn werk inderdaad niet. Productieve schrijver als ik het zo lees.
En humoreus dus, blijkbaar. Ik zal de bieb eens uitmesten deze week.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar de Ako is wel open
[..]
En lucratief ook blijkbaar, nummer twee na die harry potter tramp.
Het bevalt me op een of andere manier hier wel. je maakt het altijd zo gezellig hier... de toegankelijkheid en genegenheid alhier... de liefde en de mensen... zuchtquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je nu dus zoetjes gaan slapen.
Ik zei net 'gaan met die banaan'. Vervolgens begin je over bananen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet ik je uitleggen wat een banaan is? God christus.
Doet! De eerste twee zijn iets minder maar daarna is hij goed.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:36 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
En humoreus dus, blijkbaar. Ik zal de bieb eens uitmesten deze week.
Eerste twee boeken/series/pagina's?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doet! De eerste twee zijn iets minder maar daarna is hij goed.
Toegankelijk voor newbies in een langlopende reeks? Welk forum kom jij vandaan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het bevalt me op een of andere manier hier wel. je maakt het altijd zo gezellig hier... de toegankelijkheid en genegenheid alhier... de liefde en de mensen... zucht
Boeken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:37 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Eerste twee boeken/series/pagina's?
www.bol.comquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Kut, ik moet de nieuwe HP nog ergens reserveren.
Niezo nadenken, dan doet je hoofd ook niet zoveel pijnquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zei net 'gaan met die banaan'. Vervolgens begin je over bananen.
Och, laat ook maar.
Ik zou luisteren c_c, hier spreekt een ervaringsdeskundige.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niezo nadenken, dan doet je hoofd ook niet zoveel pijn![]()
880 topics, langlopende reeks, wat een lacher.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Toegankelijk voor newbies in een langlopende reeks? Welk forum kom jij vandaan?.
Och, het is mij gelukt, wie weet lukt het René ook.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Toegankelijk voor newbies in een langlopende reeks? Welk forum kom jij vandaan?.
Nachtbar hield het, met tussenpozen zo'n 1400 delen uit en de meeste ONZ SC reeksen liepen korter, dus ja.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
880 topics, langlopende reeks, wat een lacher.
Misschien met een boerka?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Och, het is mij gelukt, wie weet lukt het René ook.
Ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zou luisteren c_c, hier spreekt een ervaringsdeskundige.
Nja, die willen nog wel 's vertraging hebben blijkbaar.quote:
Ocherm. Je weet wat er doorgaans gebeurt met langlopende reeksen? Ten dode opgeschreven wegens de verzuring van de vaste mensen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[HOOLS] Het VBL zwembad #1543; Plas ophouden graag!quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nachtbar hield het, met tussenpozen zo'n 1400 delen uit en de meeste ONZ SC reeksen liepen korter, dus ja.
Ik moet eventjes een emo lachje over deze opmerking laten schijnen.quote:
*lalalalalala ik zeg niets*quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eentje waar hij z'n handen niet onder vandaan krijgt. Wellicht.
Vergeleken bij PUB heeft de GCSC nog een hoog niveau.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
in PUB zijn ze bezig aan no. [1967].
Ligt er maar aan wat hij eronder aantrekt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eentje waar hij z'n handen niet onder vandaan krijgt. Wellicht.
Goed, en daar stam ik van af.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vergeleken bij PUB heeft de GCSC nog een hoog niveau.
De reden waarom ik dus niet met de PUBSC aan kwam.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Groentesoep is niet het woordquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:15 schreef Messenga het volgende:
[afbeelding]
Het zijn Pubers, en een internetfora. Zegt voldoende.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat zou je ook zeggen van ONZ.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het zijn Pubers, en een internetfora. Zegt voldoende.
Daar komt het niveau soms ook niet veel hoger.quote:
Ouch.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
een internetfora.
Niet jammeren dan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee.., want doorgaans ben ik niet zo.
Een forum, meerdere fora. Een fora gaat niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het zijn Pubers, en een internetfora. Zegt voldoende.
Neh, als we echte taalpuristen waren geweest, waren we begonnen over de onnodige hoofdletter in 'Pubers'.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:47 schreef Messenga het volgende:
Taalpuristen.
Hey sletteke van me!quote:
Aaaaaaaaaaaw... Misschien moet er een speciaal 'ik ben beter dan de rest' forum komen voor die enterprise series van den mensheid.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:47 schreef Litso het volgende:
Waar was die tijd dat McD en sporadisch JD de enigen waren die zichzelf flink te kakken zetten? Nu zijn het er bjina teveel om allemaal nog uit te kunnen lachen
Verdomd goed idee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaw... Misschien moet er een speciaal 'ik ben beter dan de rest' forum komen voor die enterprise series van den mensheid.
Dat is er al, maar de mongooltjes blijven terugkomenquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaw... Misschien moet er een speciaal 'ik ben beter dan de rest' forum komen voor die enterprise series van den mensheid.
Nou en ofquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:49 schreef Misstique het volgende:
Of was dat niet voor mij?
Dan kan je daar als een stel bavianen achter elkaar aanlopen, en snuffelen aan elkander om vervolgens ruzie te maken om het feit wie nou de beste is.quote:
Hij ligt al in bed.quote:
" Onz "quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat is er al, maar de mongooltjes blijven terugkomen
Stiekem wist ik dat wel.quote:
Ruil de één in voor een ander.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:51 schreef Litso het volgende:
Krijgen we Dago dan weer terug?
Nope, we gaan allebei slapen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:51 schreef Litso het volgende:
Krijgen we Dago dan weer terug?
Zeg, laat je ons seksleven er even uit?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan kan je daar als een stel bavianen achter elkaar aanlopen, en snuffelen aan elkander om vervolgens ruzie te maken om het feit wie nou de beste is.
Stuur een kaartjequote:Op donderdag 17 mei 2007 01:53 schreef Misstique het volgende:
Ik wens u allen een prettige voortzetting van deze avond.
Avé.
Zie, tijd om BeF naar TTK te verplaatsen waar het hoortquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
" Onz "
Jaaaa... oke... way the go kiddo.
Ik weet niet wat jij normaal in bed doet, maar ik lik er geen postzegels.quote:
Dan beloof ik om niet zo vaak langs te komen aangezien ik mijzelf niet tentoonspreid aan TTKers.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Zie, tijd om BeF naar TTK te verplaatsen waar het hoort
René heeft geen idee wat hij moet doen als er iemand bij hem in bed ligt, dus dan toch maar die postzegels.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij normaal in bed doet, maar ik lik er geen postzegels.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan beloof ik om niet zo vaak langs te komen aangezien ik mijzelf niet tentoonspreid aan TTKers.
Of was dat een inkopper?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Zie, tijd om BeF naar TTK te verplaatsen waar het hoort
Die foetushouding gaat ook vervelen op een gegeven moment.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wow... verkeerde interpretatie I guessquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jij had toch een orgie met 75 meiden en 50 kerels?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
René heeft geen idee wat hij moet doen als er iemand bij hem in bed ligt, dus dan toch maar die postzegels.
Het puddingschaaltje?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:00 schreef remlof het volgende:
Ik lik meestal op de bank, trouwens.
Neen. Lezen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij had toch een orgie met 75 meiden en 50 kerels?
Lekker, Bugles graag.quote:
Wel van Lays?quote:
Neen, jij toch?quote:
quote:
Jij een afspraak? Vertel eens?quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb al een afspraak in mijn agenda, helaas.
Dat is omdat Rene er werkt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die van de AH zijn niet lekker.![]()
Ja, dat is een behoorlijk druk schema wel.quote:
Lekker he!quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:07 schreef Misstique het volgende:
Uitslapen op een donderdag. Niet verkeerd.
Ik lijk op jou?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:04 schreef mcDavid het volgende:
Wow de echte dribbel editie! Die mag ik niet missen!
Ik heb geen blonde krullenquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb je ook blonde krullen dan?
En koop een PI, verdammt!
Ik weet ook niet hoe ze er bij komen, de rekels.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan lijk je ook niet op mij!Gefeliciteerd!
Die rakkers hier schijnen je nogal te bashen soms...quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:22 schreef mcDavid het volgende:
Misschien dat jij ook nooit sex hebt?
Nee hoor, ik weet toch wel dat ze gewoon jaloers zijn op mijn krullen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die rakkers hier schijnen je nogal te bashen soms...
Doet dat ook veel persoonlijke schade aanbrengen?![]()
Dat lijkt me een vrij legitieme reden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet toch wel dat ze gewoon jaloers zijn op mijn krullen.
Stoute hond.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:30 schreef Dribbel_ het volgende:
godver wie heeft m'n topic naar pub geschopt
Niets mis met Pub. Mits het er zoeen is met toffe muziek en engels bier.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:30 schreef Dribbel_ het volgende:
godver wie heeft m'n topic naar pub geschopt
de rest hier is stomquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Okay!
*geeft Dribbel_ een klopje op zijn bol.
Hoe laat ging de trein eigenlijk?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:38 schreef Chowi het volgende:
Wat een suffe dag. Ik duik weer het bed in tot 'ie over is.
Over 2 en 22 minuten! Snel zijn!quote:
Mijn voordeelurenabonnement wel. Hihi!quote:
Daar heb ik zo bar weinig aan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn voordeelurenabonnement wel. Hihi!
Had jij je school maar afgemaakt, palletsorteerderquote:
Ah, je hebt de PI's gevonden, goed zo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had jij je school maar afgemaakt, palletsorteerder
Niet, hij doet iets met een heel moeilijk woord waarover hij destijds een quote van mij in zijn signature had.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had jij je school maar afgemaakt, palletsorteerder
Jij schijnbaar in je vorige post niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, je hebt de PI's gevonden, goed zo..
Ik werk als supply medewerker in een groot imperium van levensmiddelenverkoop. Ofzoiets.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet, hij doet iets met een heel moeilijk woord waarover hij destijds een quote van mij in zijn signature had.
!!!.
Of, zoals het in de volksmond genoemd wordt "bliepmiep". Wat is eigenlijk de mannelijke vorm van een bliepmiep, hoe noem je die?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik werk als supply medewerker in een groot imperium van levensmiddelenverkoop. Ofzoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |