Well, go then.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:29 schreef Aufruhr het volgende:
Bier en Frieten!
Zo meteen maak ik een Grimbergen soldaat.
Maar ze heeft wél tieten. Dus restepc.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:30 schreef cerror het volgende:
Tyra is een kutnegerin. Met d'r ge-emmer.
Aaah, kjoetiekjoetiequote:
Ja. En?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:37 schreef rompompom het volgende:
Het is nummer 880.
Mess, je mag niet aan het bier van je vader komen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:38 schreef Messenga het volgende:
Cjoooooooooooooooooooowieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Mess 'n' go!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:38 schreef Messenga het volgende:
Cjoooooooooooooooooooowieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dat heb ik niet nodig om vrolijk te zijn!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mess, je mag niet aan het bier van je vader komen.
Hoi.quote:
Ik heb er nog wel één voor je.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:43 schreef cerror het volgende:
Is er überhaupt nog een onderwerp vanavond?
Onderwerpen zijn overrated.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:43 schreef cerror het volgende:
Is er überhaupt nog een onderwerp vanavond?
Die goede oude tijdquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:44 schreef Chowi het volgende:
Ooit waren we allebei blauw, Messenga. Ergens.
In een lang donker blauw verleden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:44 schreef Chowi het volgende:
Ooit waren we allebei blauw, Messenga. Ergens.
Toen pub nog tof was.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
In een lang donker blauw verleden.
Ya'know... I am lazy.quote:
Dan zal ik ff m'n best doenquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:43 schreef Misstique het volgende:
En dat ligt niet eens aan Dribbel_.
Het was niet eens tijd. Mijn leven bestond op dat moment uit pixels en kB/s. Mijn tijd bestond uit pixels en enen en nullen. Tijd is er nooit geweest!quote:
Als t niet lukt, no prob, dan ga ik terug naar mn oorspronkelijke plan.quote:
Dat betekent "niet zo heel veel".quote:
Dare I say it? Ik vind je best pruimbaar lately.quote:
Nah je kortzichtigheid neemt waarscijnlijk wat afquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dare I say it? Ik vind je best pruimbaar lately.
Of dat komt door die hele murpkliek, dat kan ook..
slechte grapgquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zucht, piovan is inmiddels ook wel overgewaaid. Stomme draaimolen.
Heb je het topic gevolgd met BrauN en Pio in de hoofdrol?quote:
Ik vind het ook een slechte grapg.quote:
neequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb je het topic gevolgd met BrauN en Pio in de hoofdrol?
Maar, ondanks alles, had je mij!quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het was niet eens tijd. Mijn leven bestond op dat moment uit pixels en kB/s. Mijn tijd bestond uit pixels en enen en nullen. Tijd is er nooit geweest!
Ok. Ik overdrijf..
Nee, die vertrekt over half zeven pas weer. Too bad.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaat er nog een trein naar Zwolle?![]()
![]()
I did?quote:
Een traan.. een snik.. een moment.. daar ga je.. een zucht.. een slaak.. een spaak.. door je borstholte..quote:
Hmmm... ja, dat is me nou net te laatquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, die vertrekt over half zeven pas weer. Too bad..
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:59 schreef Chowi het volgende:
Moodswings for life!
Ik heb steeds de posthistorie gechecked voordat ik iemand op de lijst zette.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[ONZmeet 25-05-07] Ouderwets meet topic zonder pubers
TT en de lijst met komen spreken elkaar nogal tegen.
Sterkte met de verwerking ervanquote:
Ach, zelfs met mijn enthousiaste geblaat met bijbehorende kakstem ben ik nog stukken toffer dan jij ooit kan wensen, dus quote maar raakquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sterkte met de verwerking ervan![]()
(Ik ga je niet quoten uit het Facade stukje, ECHT NIEHIET!)
"Dat is zo ontzettend zielig"quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach, zelfs met mijn enthousiaste geblaat met bijbehorende kakstem ben ik nog stukken toffer dan jij ooit kan wensen, dus quote maar raak
Oh hodvr... ik ben al weg.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:05 schreef Dagonet het volgende:
Is dit een topic zonder pubers?
Je bent heel overredend.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
NEE BLIJF.
Oke.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
NEE BLIJF.
Ze had het denk ik níet tegen jou. Gewoon. Een gevoel.quote:
Muziek in mijn oren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:06 schreef clumsy_clown het volgende:
DAGO! DAGO! DAAAAAAGOOOOO!
Je bent serieus he? Echt?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze had het denk ik níet tegen jou. Gewoon. Een gevoel.
Welke Pratchetts heb je gelezen?quote:
Nee hij is tof. Je blijft ertegen bitchen en hij blijft terugkomen. Beetje McD, maar dan minder grappig. En dat is op zich best een kunst.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze had het denk ik níet tegen jou. Gewoon. Een gevoel.
Alleen tegen mensen die ik niet mag.quote:
Soms denk ik echt dat je stiekem de kloon bent van McDavid.quote:
Je schat hem hoog in.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat je stiekem de kloon bent van McDavid.
Somebody already did.quote:
GMTA beebquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee hij is tof. Je blijft ertegen bitchen en hij blijft terugkomen. Beetje McD, maar dan minder grappig. En dat is op zich best een kunst.
Wanneer doe je eens serieus tegen me.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alleen tegen mensen die ik niet mag.
Ehm, Lits had Heksen in de Lucht en Rollende Prenten liggen, dus die. Ik heb bij de Slegte Kleingoderij gehaald voor 5 euro (gloednieuwquote:
Vanaf oh... een jaar of wat geleden? Wanneer kwam je voor het eerst in de crew?quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneer doe je eens serieus tegen me.
september 2005 ofzoquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vanaf oh... een jaar of wat geleden? Wanneer kwam je voor het eerst in de crew?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |