Abdoe indeedquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:49 schreef Homdeck het volgende:
abdoesjaparov?
Kashechkin, Brajkovic, Popovych, genoeg oostblokkers in het hedendaagse wielrennen hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ken geen Oostblokkers, behalve VinokourovEn ik ken wel veel Fransen, dus welke is het
zijn allemaal van die rotnamen, dus die kan ik niet onthoudenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Kashechkin, Brajkovic, Popovych, genoeg oostblokkers in het hedendaagse wielrennen hoor
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:58 schreef ScottTracy het volgende:
Cipollini?
Luctor.et.emergo +1quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kirsipuu?
dat dacht ik ook gelijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:04 schreef ScottTracy het volgende:Zonet kende je nog geen enkele Oostblok renner behalve Vino...
vinokourov is ook geen gegadigde voor het puntenklassement hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ken er nog wel een paar. Maar ik wist dat hij nog nooit het puntenklassement gewonnen had. Dus op die vraag kende ik hem niet. Aangezien hij geen antwoord-mogelijkheid was
Wel met 15 bergetappesquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
vinokourov is ook geen gegadigde voor het puntenklassement hoor![]()
dat wist ik niet. maar ik wist dat kirsi het nooit heeft uitgereden, dus kan ie 'em ook nooit winnenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
vinokourov is ook geen gegadigde voor het puntenklassement hoor![]()
dat is een gevolg ervanquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:11 schreef Homdeck het volgende:
pleinvrees
Nee, dat betekent het letterlijk!quote:
verdacht is nog niet veroordeeldquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:12 schreef ScottTracy het volgende:
Ik blijf het verdacht vinden sorry
In het Nederlands wordt ook wel de naam pleinvrees gebruikt wanneer men doelt op angst voor open ruimten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, dat betekent het letterlijk!
Agorafobie is een paniekstoornis, met name straatvrees. Maar letterlijk betekent het pleinvrees hoor
Ja, kwam ik net ook achterquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:15 schreef ElizabethR het volgende:
Arachnafobie is spinnen trouwens
En in het latijn herstel : grieks! betekent AGORA : plein!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het Nederlands wordt ook wel de naam pleinvrees gebruikt wanneer men doelt op angst voor open ruimten.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En in het latijn betekent AGORA : plein! markt
Homdeck heeft het gewoon goed hoor
ER +1quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:23 schreef ElizabethR het volgende:
De Punt en WIjster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |