Nee, dat was iemand anders zijn vriendin die dacht dat regeltjes en verboden niet voor haar geldde: Pompbediende flipt door een sigaretquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:49 schreef veldmuis het volgende:
Deze heb je al een keer geopend, ss.
je kan benzine niet ontsteken met een brandende sigaret, die sigaret gaat uit zodra ie nat wordt van benzinequote:Op woensdag 16 mei 2007 21:53 schreef GasTurbine het volgende:
Hij had eigenlijk met een slang achter je aanmoeten rennen om je dan ritueel te verbranden in bijzijn van het hele shellpersoneel wat aanwezig was.
Benzine dampen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan benzine niet ontsteken met een brandende sigaret, die sigaret gaat uit zodra ie nat wordt van benzine
die ontsteken van eventuele vonken van een sigaretquote:
Geloof me, het kan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
die ontsteken van eventuele vonken van een sigaret![]()
nee i couldn;t care less mr smarty pantsquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:03 schreef Chiwakka het volgende:
dus als ik met een mes in jouw richting sta te zwaaien boeit het ook niet? Zolang ik je niet raak, toch?
meeste branden die zo zijn ontstaan zijn waren tijdens het aansteken van een peukquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:04 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Geloof me, het kan.
Ze hebben niet voor niets die regels.
Mensen die roken zijn zwakzinnig, mensen die roken bij een pomp nog erger.
Ow, dus omdat de meeste branden niet zo onstaan zijn dan dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
meeste branden die zo zijn ontstaan zijn waren tijdens het aansteken van een peuk![]()
niet van een al brandende peuk
maar goed
ik zou ook niet zo snel roken bij een benzinepomp
vervang meeste maar door allequote:Op woensdag 16 mei 2007 22:12 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ow, dus omdat de meeste branden niet zo onstaan zijn dan dan?
Iemand die dat doet zet wel mijn leven op het spel en van andere.
Mensen die bordjes met "verboden te roken" gewoon doodleuk negeren en dan denken dat ze ook nog eens gelijk hebben.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mensen die niet even checken of roken bij een tankstation wel gevaarlijk is of niet![]()
![]()
![]()
Boeiend. Er staan bij elk benzinestation van die mooie bordjes waarop staat dat je hier niet mag roken. Als je het dan toch doet, dan ben je gewoon een lompe boer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:42 schreef PeZu het volgende:
er gaan meer mensen dood aan nijlpaarden dan aan roken in een benzinepomp
Maar dat is sowieso als je rooktquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:12 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ow, dus omdat de meeste branden niet zo onstaan zijn dan dan?
Iemand die dat doet zet wel mijn leven op het spel en van andere.
er staan ook van die verboden te bellen met gsm bordjesquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Boeiend. Er staan bij elk benzinestation van die mooie bordjes waarop staat dat je hier niet mag roken. Als je het dan toch doet, dan ben je gewoon een lompe boer.
Waarom denk je dat ze op de raffinaderijen van shell werken met telefoons die vonk vrij zijn, denk je dat shell en andere bedrijven gaan investeren in die dingen als het niet zo is?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
er staan ook van die verboden te bellen met gsm bordjes
omdat de electrische lading van de gsm de benzine dampen zouden kunnen ontsteken
no way dat dat dus mogelijk is
maar goed ik had 2x eerder vermeld dat ik niet zou roken bij de pomp_!
Bij Brainiac hebben ze dat een keer uitgetest, en toen hebben ze er wel een caravan mee weten op te blazen hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
er staan ook van die verboden te bellen met gsm bordjes
omdat de electrische lading van de gsm de benzine dampen zouden kunnen ontsteken
no way dat dat dus mogelijk is
maar goed ik had 2x eerder vermeld dat ik niet zou roken bij de pomp_!
Nee, dat lukte juist niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bij Brainiac hebben ze dat een keer uitgetest, en toen hebben ze er wel een caravan mee weten op te blazen hoor.
Niet dat dat betrouwbaar is maar toch![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |