abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40870765
Dus ik ging vanmorgen naar de bezinepomp. Ik sta m'n auto vol te gooien met benzine, mijn vriendin zit ondertussen nog in de auto, een sigaretje te roken. Het raampje staat een stukje open, om de vieze rook te laten ontsnappen.
Komt daar ineens die pompbediende naar buiten rennen, en begint te schreeuwen dat ze die sigaret uit moet maken!!
Ik stond zowat half in trance naar de meter te kijken, te wachten tot ik aan de 50 euro zat.
En ik hoor het ineens en denk WTF gebeurt er nou weer.
Die kerel heftig gebaren met z'n armen, en klopt als een gek op het ruitje.

Zegt hij zo van 'ja de hele benzinepomp kan wel affikken!!!' 'het raampje staat verdomme open!'
Stel je voor dat er een vonk wegvliegt!
En zat ie te zeuren dat ie al aan was, toen ik uitstapte om te gaan tanken.
Keigek die kerel.

Alsof er uberhaupt een 'vonk' naar buiten kan vliegen, richting de benzine, als je je deur even open doet. En bovendien hoe kan er nou een vonk naar buitenvliegen door de paar centimeter dat het raam openstaat?
pi_40870816
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:01 schreef Gluckskafer het volgende:
En bovendien hoe kan er nou een vonk naar buitenvliegen door de paar centimeter dat het raam openstaat?
Nou, een vonk is meestal wel iets kleiner dan een paar centimeter en hij past er makkelijk door.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_40870841
Ooit gehoord van benzine dampen? benzine zelf brandt niet, de damp wel... Denk daar maar is over...
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_40870842
Niet roken bij een bezinepomp. Punt.
pi_40870844
ts is ENORM dom, als je zelf dood wil heb ik geen problemen mee, maar daar moet je andere tankende mensen niet bij gaan betrekken...
pi_40870848
quote:
Dus ik ging vanmorgen naar de bezinepomp. Ik sta m'n auto vol te gooien met benzine, mijn vriendin zit ondertussen nog in de auto, een sigaretje te roken. Het raampje staat een stukje open, om de vieze rook te laten ontsnappen.
Komt daar ineens die pompbediende naar buiten rennen, en begint te schreeuwen dat ze die sigaret uit moet maken!!
Ik stond zowat half in trance naar de meter te kijken, te wachten tot ik aan de 50 euro zat.

Zegt hij zo van 'ja de hele benzinepomp kan wel affikken!!!' 'het raampje staat verdomme open!'
Keigek die kerel.

Alsof er uberhaupt een 'vonk' naar buiten kan vliegen, richting de benzine, als je je deur even open doet. En bovendien hoe kan er nou een vonk naar buitenvliegen door de paar centimeter dat het raam openstaat?
Die pompbediende
Ik had hem keihard in zijn gezicht uitgelachen en lekker verder gerookt.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:04:08 #7
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_40870874
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:02 schreef 700MB het volgende:

[..]

Nou, een vonk is meestal wel iets kleiner dan een paar centimeter en hij past er makkelijk door.
En het raam staat open dus er is luchtcirculatie richting die spleet in je raampje
To infinity…and beyond!
  Donald Duck held woensdag 16 augustus 2006 @ 16:04:11 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_40870876
Je mag daar gewoon niet roken dus doe niet zo moeilijk
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:04:25 #9
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_40870884
goh ja gek zeg....jezus...are you for real?!
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:04:26 #10
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_40870886
Er staat niet voor niks roken verboden.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:04:36 #11
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40870890
jezus en het iq van je slet is om precies te zijn
pi_40870910
Vergis je niet in benzinedamp... weet meerdere gevallen waarbij er ongelukken mee zijn gebeurt.

Zo ook iemand die een tank voor een bootje stond te vullen uit een jerrycan, in de garage. Explosie werd gestart door de diepvriezer die in de hoek stond en aansloeg.
I used to live on my own planet, but once I forgot my keys and locked myself out...
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:05:24 #13
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_40870916
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:02 schreef 700MB het volgende:

[..]

Bij mijn weten komen er geen vonken van een sigaret af.
En zoveel waait het niet in een auto. Het is eerder zo dat het in de auto naar binnen waait.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:05:52 #14
154704 Bicks
Neemt nog een hijs van zijn jo
pi_40870936
Pompbedienden zijn paupers die zich belangrijk voelen als ze de pomp bedienen! Hoeken die gast! Wat denkt ie wel....
pi_40870942
Ja,

de pompbediende had gelijk!
pi_40870947
TS is nogal simpel en zijn vriendin is een dom wijf.
pi_40870997
Jullie kletsen allemaal een hoop onzin met jullie benzinedampen enz.
Bij alle pompstations tank je in de buitenlucht, dus is er geen sprake van benzinedampen die blijven hangen.
Ik durf zelfs te wedden dat het ook geen flikker uitmaakt of je nou een sigaret tijdens het tanken staat te roken, het is mischien risicovoller maar echt niet zo gevaarlijk als men hier beweert.
Denken jullie dan nou echt dat je nog zelf mag tanken??
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:08:34 #18
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_40870999
Roken daar is sowieso al niet de slimste actie.
Maar toch, iemand hoeft niet te doen alsof je lucifers richting een bak benzine gooit.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_40871003
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:05 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

En zoveel waait het niet in een auto. Het is eerder zo dat het in de auto naar binnen waait.
Ga is een sigaret aftikken, ik rook zelf niet maar dat weet ik... Zegt ook wat over jouw IQ btw...
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_40871008
Ik durf zonder problemen een(brandende) peuk in mijn benzinetank te gooien

Die mafkees moet gewoon ff dimmen, straks krijgt ie nog iets
pi_40871060
quote:
Toch wel.
quote:
Als er lucht naar binnen komt gaat er ook lucht naar buiten.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:11:27 #22
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_40871064
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:06 schreef Evil_Jur het volgende:
TS is nogal simpel en zijn vriendin is een dom wijf.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:11:47 #23
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_40871076
quote:

Keigek die kerel.

Zo dom als jij en je vriendin vind je ze maar zelden in een duo, niet?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 16:12:00 #24
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_40871084
je had die pompbediende tegen de grond moeten hoeken, dat zal hem leren
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_40871100
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:09 schreef ANWB het volgende:
Ik durf zonder problemen een(brandende) peuk in mijn benzinetank te gooien

Die mafkees moet gewoon ff dimmen, straks krijgt ie nog iets
Tof. Doen en filmpje posten. Dank je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')