Nou, een vonk is meestal wel iets kleiner dan een paar centimeter en hij past er makkelijk door.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:01 schreef Gluckskafer het volgende:
En bovendien hoe kan er nou een vonk naar buitenvliegen door de paar centimeter dat het raam openstaat?
Die pompbediendequote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:01 schreef Gluckskafer het volgende:
Dus ik ging vanmorgen naar de bezinepomp. Ik sta m'n auto vol te gooien met benzine, mijn vriendin zit ondertussen nog in de auto, een sigaretje te roken. Het raampje staat een stukje open, om de vieze rook te laten ontsnappen.
Komt daar ineens die pompbediende naar buiten rennen, en begint te schreeuwen dat ze die sigaret uit moet maken!!
Ik stond zowat half in trance naar de meter te kijken, te wachten tot ik aan de 50 euro zat.
En ik hoor het ineens en denk WTF gebeurt er nou weer.![]()
Die kerel heftig gebaren met z'n armen, en klopt als een gek op het ruitje.
Zegt hij zo van 'ja de hele benzinepomp kan wel affikken!!!' 'het raampje staat verdomme open!'
Stel je voor dat er een vonk wegvliegt!
En zat ie te zeuren dat ie al aan was, toen ik uitstapte om te gaan tanken.
Keigek die kerel.![]()
Alsof er uberhaupt een 'vonk' naar buiten kan vliegen, richting de benzine, als je je deur even open doet. En bovendien hoe kan er nou een vonk naar buitenvliegen door de paar centimeter dat het raam openstaat?
En het raam staat open dus er is luchtcirculatie richting die spleet in je raampjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:02 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nou, een vonk is meestal wel iets kleiner dan een paar centimeter en hij past er makkelijk door.
Bij mijn weten komen er geen vonken van een sigaret af.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:02 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nou, een vonk is meestal wel iets kleiner dan een paar centimeter en hij past er makkelijk door.
Ga is een sigaret aftikken, ik rook zelf niet maar dat weet ik... Zegt ook wat over jouw IQ btw...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:05 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Bij mijn weten komen er geen vonken van een sigaret af.
En zoveel waait het niet in een auto. Het is eerder zo dat het in de auto naar binnen waait.
Toch wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:05 schreef Gluckskafer het volgende:
Bij mijn weten komen er geen vonken van een sigaret af.
Als er lucht naar binnen komt gaat er ook lucht naar buiten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:05 schreef Gluckskafer het volgende:
En zoveel waait het niet in een auto. Het is eerder zo dat het in de auto naar binnen waait.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:06 schreef Evil_Jur het volgende:
TS is nogal simpel en zijn vriendin is een dom wijf.
Zo dom als jij en je vriendin vind je ze maar zelden in een duo, niet?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:01 schreef Gluckskafer het volgende:
Dus ik ging vanmorgen naar de bezinepomp. Ik sta m'n auto vol te gooien met benzine, mijn vriendin zit ondertussen nog in de auto, een sigaretje te roken. Het raampje staat een stukje open, om de vieze rook te laten ontsnappen.
Komt daar ineens die pompbediende naar buiten rennen, en begint te schreeuwen dat ze die sigaret uit moet maken!!
Ik stond zowat half in trance naar de meter te kijken, te wachten tot ik aan de 50 euro zat.
En ik hoor het ineens en denk WTF gebeurt er nou weer.![]()
Die kerel heftig gebaren met z'n armen, en klopt als een gek op het ruitje.
Zegt hij zo van 'ja de hele benzinepomp kan wel affikken!!!' 'het raampje staat verdomme open!'
Stel je voor dat er een vonk wegvliegt!
En zat ie te zeuren dat ie al aan was, toen ik uitstapte om te gaan tanken.
Keigek die kerel.![]()
Alsof er uberhaupt een 'vonk' naar buiten kan vliegen, richting de benzine, als je je deur even open doet. En bovendien hoe kan er nou een vonk naar buitenvliegen door de paar centimeter dat het raam openstaat?
Tof. Doen en filmpje posten. Dank je.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:09 schreef ANWB het volgende:
Ik durf zonder problemen een(brandende) peuk in mijn benzinetank te gooien![]()
Die mafkees moet gewoon ff dimmen, straks krijgt ie nog iets![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |