abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 september 2007 @ 02:32:40 #296
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_52952009
wat vreemd dat hij een gesprek met je wil. Waarom zou hij dat willen? Nu zit jij ineens weer in de positie dat je moet reageren op zijn verzoek. Nou ja, niets moet natuurlijk maar je gaat er toch over nadenken. Zeer manipulatief.

Hij zegt misschien dat ie niet boos is om jouw af te schilderen als het zielige, labiele meisje dat maar wat verzint en dat zelf ook niet kan helpen. Kortom, hij doet het voorkomen alsof je niet serieus te nemen bent. Dat is het enige wat ik kan bedenken. Hij is nu alleen maar bezig met zijn eigen hachie redden, meer zit er niet achter.

Jij weet de waarheid, de mensen om je heen die je helpen geloven je, er ligt een aangifte wat de zaak van evt. andere slachtoffers in de toekomst sterker maakt. En meer kan je niet doen.

Sterkte en well done .

[ Bericht 98% gewijzigd door Vandaag... op 05-09-2007 02:40:20 ]
  woensdag 5 september 2007 @ 02:37:01 #297
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_52952025
edit dubbel
pi_52990785
Pam ,ik heb je verhaal met bewondering gevolgd...
Het is nu bijna een jaar geleden dat ik te maken kreeg met het misbruik van mn kind(eren).
In december heb ik aangifte gedaan,de zaak is geseponeerd en ik heb het gevoel dat ik alleen maar kan toekijken,het wachten is op nieuwe feiten...

Die viezerik (een opa) kan rustig verder zn gang gaan en ik kan er niks aan doen !
Jij hebt het goed gedaan !Laat je er niet onder krijgen,dat gemanipuleer is onmacht van de dader...
Ooit hoop ik dat er gerechtigheid komt ,maar zolang justitie zn kop in het zand blijft steken heb ik weinig hoop dat deze dader en in jouw geval jou dader gestrafd word.
Ze zijn zo ontzettend slim en daardoor word het slachtoffer soms dubbel slachtoffer,gelukkig met goede hulp komen wij en jij er wel uit.

Ik heb zo ontzettend veel respect voor je !
Hou je taai ookal lijkt het soms onhaalbaar....
  zaterdag 22 september 2007 @ 17:38:19 #299
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_53384505
Wil eigenlijk weten hoe het nu is met PAM
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_53384774
Poe, das een zware vraag hoor.

Ik zit even in een zwaar weekend: ik heb donderdag weer een vervolg op EMDR gehad(op internet genoeg over te vinden, ik heb geen zin om uit te leggen nu) en das was echt heel zwaar. Er komt weer van alles boven, en dat doet veel met me.
Verder heb ik begin oktober een afspraak met de officier van justitie aldaar. Dat betekent zo'n 250 km rijden.
Eventueel kan ik daar worden bijgestaan door Slachtofferhulp aldaar. Maar ja, die ken ik natuurlijk niet.
Van de rechercheur die deze eikel verhoorde, vernam ik nogal wat tegenstrijdigheden. Die zou ik dolgraag willen bespreken met de officier. Met de hoop dat hij het ook typisch vindt en verder onderzoek gaat doen of tot vervolging over gaat.
Maar het kan ook heel goed zijn dat de officier het sepotwaardig vindt.

Het is allemaal nogal wat....

Ook dat hij een gesprek met me wil enzo, ik heb het er maar druk mee in mijn hoofd.
  Redactie Frontpage zaterdag 22 september 2007 @ 19:17:05 #301
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_53386680
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 17:49 schreef PAM78 het volgende:
Poe, das een zware vraag hoor.
Waarom een zware vraag? Je hebt notabene zelf dit topic geopend.

En 250 km rijden voor een verhoor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')