quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Jammer dat ik Comedy Central niet krijg met digitale TV van KPN
quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:58 schreef Fonzarelli het volgende:
Jee Family Guy is vanaf 17 September ook te zien op Comedy Central.
Klopt, de tellingen lopen een beetje door elkaar, maar de laatste is volgens de gedownloade afleveringen idd s06e18. Nieuwe seizoen begint op 23 septemberquote:Op donderdag 6 september 2007 17:28 schreef denka het volgende:
Hee mensen hier ook een enorme Family Guy liefhebber!
Ik heb ff een vraag aan jullie aangezien ik de laatste 2 maanden nauwelijks tijd heb gehad dus ik lig wat achter.
De laatste episode die ik heb gezien was S06E18. Ik heb zojuist op wiki gekeken maar volgens mij is die telling daar anders of niet? Ik krijg de indruk dat season 6 uit 22 afleveringen bestaat en dat er al 3 van season 7 uit zijn. Kan iemand mij zeggen of dit klopt of hoe die telling in elkaar zit en waarom ze op de officiele site van Family Guy spreken over 4 seasons?
Kan iemand me verder zeggen welke aflevering nu de laatste is en die ook uitgezonden is. Tot nu toe kan ik enkel S06E19 en S07E01 vinden om te downloaden.
Dank voor jullie hulp!
quote:Op maandag 10 september 2007 19:36 schreef Het_Biertje het volgende:
zijn we alweer begonnen?
quote:Op donderdag 6 september 2007 03:48 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
23 september, eerste van het seizoen
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:28 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Nieuwe seizoen begint op 23 september
geen ideequote:Op dinsdag 11 september 2007 17:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Maar wanneeer begint het nieuwe seizoen nou?![]()
Is het niet net weer gecancelled?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Maar wanneeer begint het nieuwe seizoen nou?![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | when all you assclowns affil shit groups like NoTV and SicraptasticalTV, all the people who care slack the fuck off or make stupid goddamn ass mistakes like encoding FS as WS. Fuck me jesus. GoTreatrdation and CTlame can lick our litte dicks and oversized droopy clits. Hey lets just try to change what people have been labeling for season and seasons now because our heads too far up our asses. Oh my! Uve been p00psmacked fuckwads. |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook Bender van Futurama en Evil Monkey zitten daar op de achtergrondquote:Op maandag 24 september 2007 13:53 schreef Brammie1 het volgende:
de cameo van Roger uit American Dad was ook leuk
Dat wist ik nietquote:Op maandag 24 september 2007 17:36 schreef -Franktastic- het volgende:
[..]
Ook Bender van Futurama en Evil Monkey zitten daar op de achtergrond![]()
(De grap aan het eind over Robot Chicken is ook goed, vooral als je weet dat bedenker Seth Green de stem van Chris doet)
Kunst!quote:Op maandag 24 september 2007 17:36 schreef -Franktastic- het volgende:
Sowieso beter dan de nieuwe aflevering van The Simpsons.
miss kwam dat ook omdat de afl dubbel zo lang was?quote:Op maandag 24 september 2007 21:58 schreef Zeurberus het volgende:
Beste Family Guy ep OOIT
![]()
![]()
![]()
echt teveel goede grappen/cameo's/pun's om op te noemen.
Dat heeft zeker geholpen, maar echt bijna alles was grappig, en dat heb ik (zeker de laatste 2 seizoenen) niet meer gehad bij FG.quote:Op maandag 24 september 2007 22:42 schreef taart het volgende:
[..]
miss kwam dat ook omdat de afl dubbel zo lang was?
Zelfde hier.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:16 schreef MaxPower het volgende:
Ik ben geen Starwars-fan dus vond em maar matig.![]()
Yep ik ook nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:16 schreef MaxPower het volgende:
Ik ben geen Starwars-fan dus vond em maar matig.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij hebt echt een lelijke avatarquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:26 schreef NRH het volgende:
Ik ben een beetje klaar met de vieze ouwe man (die verliefd op Cris is) en de andere overdreven homo (van de reanimatiecursus). Ze komen nu bijna elke aflevering voor, met telkens exact dezelfde grappen. Aardige aflevering gisteren, maar ik had hem leuker verwacht.
Die oude kerel-grappen worden wek een beetje te veel en te lang.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:26 schreef NRH het volgende:
Ik ben een beetje klaar met de vieze ouwe man (die verliefd op Cris is) en de andere overdreven homo (van de reanimatiecursus). Ze komen nu bijna elke aflevering voor, met telkens exact dezelfde grappen. Aardige aflevering gisteren, maar ik had hem leuker verwacht.
Haar stem is wel veranderd, alleen anders dan je denkt in het eerste seizoen was het iemand anders, vanaf het tweede seizoen is het mila kunis.quote:Op maandag 24 september 2007 22:55 schreef JJasperO het volgende:
Ok maar zij is niet veranderd dus? Dan ligt 't aan m'n tv ofzo.....
Btw, family guy KICKS ASS!!!
quote:Op donderdag 27 september 2007 23:31 schreef Evil_Jur het volgende:
Kijken de Family Guy fans hier eigenlijk ook Robot Chicken? Zitten een paar briljante afleveringen tussen naar mijn mening!
zeker!quote:Op donderdag 27 september 2007 23:31 schreef Evil_Jur het volgende:
Kijken de Family Guy fans hier eigenlijk ook Robot Chicken? Zitten een paar briljante afleveringen tussen naar mijn mening!
ja, kijk RC ookquote:Op donderdag 27 september 2007 23:31 schreef Evil_Jur het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:10 schreef AirRaid het volgende:
Peter met zijn Donald Duck matrozenpakje![]()
![]()
![]()
Die was inderdaad mooi. 'My Donald Duck costume'..quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:10 schreef AirRaid het volgende:
Peter met zijn Donald Duck matrozenpakje![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:45 schreef Samson het volgende:
Ik volg de serie nog maar net, maar vind m echt steengoedVooral die baby vind ik elke aflevering weer sterk. Had trouwens geen idee dat die serie al zo oud was. De aflevering van vanavond was al van 1999. Ik kon dat hele Dallas gebeuren nl eerst niet plaatsen
![]()
Sorry, maar ik ben nooit zoals de meestenquote:Op maandag 1 oktober 2007 21:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
De meeste hier volgen gewoon de nieuwe aflevering uit Amerika trouwens, niet vanaf Comedy Central in Nederland dus. Dat zijn allemaal oude afleveringen.
*verkapte kijk mij eens in usa wonen post*quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:52 schreef Lightning_NL het volgende:
Family Guy is toch alweer begonnen? Ben gister vergeten Fox te kijken, maar vanavond kan ik effe op TiVo checken of er een nieuwe episode was.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:49 schreef Tegan het volgende:
[afbeelding]
Voor de liefhebber: Ik had een screenshotje gemaakt!
Ging over Brain die steeds binnenhuis piste. En daarom naar een psychiater ging. En er toen achter kwam dat die verliefd op Louis is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:57 schreef Tegan het volgende:
Welke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |