gewoon iets wat in mij opkwam n.a.v. het Scissor Sisters concert waar ik erg veel zin in heb.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:08 schreef DennisMoore het volgende:
Is de TT autobiografisch en dergelijke?
Geil lichaam vooral, maar de serie is gewoon gaaf. Heb seizoen 3 en 4 ook op DVDquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:43 schreef wonderer het volgende:
Ik vind die kerel echt zo lelijk he...
Ik vind hem te perfect. Echt een ken-pop.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:43 schreef wonderer het volgende:
Ik vind die kerel echt zo lelijk he...
Tss lana moest doodquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geil lichaam vooral, maar de serie is gewoon gaaf. Heb seizoen 3 en 4 ook op DVD
Lana is gaaf. Vooral s4 met die heksen-verhaallijnquote:
We weten toch wel dat ie bij lois eindigd dus lana kan wegquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lana is gaaf. Vooral s4 met die heksen-verhaallijn
Ik heb gister een toneelstuk gezien over de heksenjachten in Salem, maar ik heb geen brandstapel mogen ruiken!quote:
Hoe hebben ze het dan opgelost?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister een toneelstuk gezien over de heksenjachten in Salem, maar ik heb geen brandstapel mogen ruiken!
Ze werden niet opgefikt in Salem toen. Ze werden opgehangen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoe hebben ze het dan opgelost?
Kan ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze werden niet opgefikt in Salem toen. Ze werden opgehangen.
Wie of wat is 13th street?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ah 13th Street gaat House vanaf het begin uitzenden..kan ik alsnog inspringen.. 2 eps elke dinsdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |