Oktober. Zoals altijdquote:Op maandag 21 mei 2007 23:24 schreef RAM_ het volgende:
De nieuwe PES komt toch snel??
ik ken iemand die hem gespeeld heeft omdat hij werkt bij guerrilla inmiddels outbound.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:10 schreef Gstyles het volgende:
owja? en zijn er al mensen die em hebben gespeeld? en hoe beviel de game?
Ik kan me voorstellen dat Guerrilla afspraken heeft gemaakt met iedereen die iets met de de game te maken heeft over torenhoge boetes als iemand zijn of haar bek opentrekt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:25 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ik ken iemand die hem gespeeld heeft omdat hij werkt bij guerrilla inmiddels outbound.
maar hij zegt niks zelfs niet als ik besluit met een handboor een gat in zijn voortanden te boren.
we moeten dus wachten tot de e3![]()
wipEout, Tekken 2, en nog een paar zijn te downloaden en op de PS3 te spelen. Nog een zwikkie zijn naar de PSP te downloaderen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die downloadbare PSX-games?
Ja, maar voor alsnog alleen maar in de US-store. De EU-store heeft geen reet...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wipEout, Tekken 2, en nog een paar zijn te downloaden en op de PS3 te spelen. Nog een zwikkie zijn naar de PSP te downloaderen.
nope, EU heeft jack shit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, maar voor alsnog alleen maar in de US-store. De EU-store heeft geen reet...
of wel?
Het is echt té karig wat betreft store ondersteuning jaquote:
Ach 2 extra accountjes heb je zo gemaakt en dan kun je alles bekijkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is echt té karig wat betreft store ondersteuning ja
Beiden lijken me kut.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit er sterk aan te denken om spiderman 3 te kopen![]()
na de film zit ik er helemaal in![]()
quote:For all of you people who are too poor to but flOw for $7.99, you're in luck!
Why do you ask?
Well, for a limited time (until May 23rd), flOw is now available for $4.99!
Good luck and keep gaming!
ik denk dat roy wel het iq heeft om dat onderscheid te kunnen maken. Zo niet.... Roy, ik krijg nog 605 euro van jequote:
PDAcenter - Navishop ¤ 569,-quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:56 schreef rakotto het volgende:
PDAcenter - Navishop ¤ 559,-
http://tweakers.net/price(...)reader)-prijzen.html =P
Uiteraard gaat het om de games!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:53 schreef RedemptioN het volgende:
goh, care die prijs, games willen we...nieuws games etc etc
...zucht...was het maar september...(zijn we weer aantal topgames verder enzo)
Haze misschien PS3 Exclusiefquote:Haze, the FPS developed in the studios of Free Radical, was orginal listed as a 360, PS3 and PC title, but at the recent UBISOFT press confrence it was listed simply as a PS3 exclsuive..
wether that holds true for the long run is anyones guess, but For the moment though, it appears that this is most likely going to be a timed exclusive.
While Haze looks to be a great ganme abd gather a loyal following making Haze and exclusive while allowing GTA, Devil May Cry 4, and other key Sony franchises walk into the enemies camp seems like some misguided logic at the least, But it will be necessary to wait till tomorrow for more clarification on this subject.
Concerning the play in itself, the developers showed a new trailer and explained the scenario: Mantel is a group which controls the world, the oil industry and the pharmaceutical industry. Mantel also produces a very powerful drug.
dat hij geen 1080p aankan wellicht?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:25 schreef RAM_ het volgende:
[afbeelding]
me nieuwste aanwinst! 1080p je weet echt niet wat je ziet zo mooI!
Op me andere oude lcd tv, heb ik een DVI aansluiting dus heb ik een dvi naar hdmi kabel gekocht maar als ik dan DVI kanaal selecteer zie ik geen beeld.. wat kan dit zijn??
joeppppiieeeeeeeeeeequote:Op woensdag 23 mei 2007 16:55 schreef unioz het volgende:
update:
Woensdag 23 mei 2007 - Sony Computer Entertainment heeft zojuist firmware 1.80 angekondigd. De vele geruchten die de afgelopen tijd rondgonsden bleken niet uit de lucht gegrepen, zo blijkt uit de details. Upscaling voor DVD's en PlayStation (2)-games naar 1080p zal namelijk één van de nieuwe mogelijkheden zijn van firmware 1.80!
Ook is het met firmware 1.80 mogelijk om wereldwijd gebruik te maken van Remote Play. Als je ergens een internetverbinding voor je PSP hebt, kun je verbinding maken met je PlayStation 3 en zo alle filmpjes en muziek naar je PSP streamen.
Er is nog meer mogelijk met firmware 1.80. Het zal namelijk mogelijk zijn om muziek en films te streamen van andere apparaten die 'DLNA3 enabled' zijn, zoals PC's en laptops. Zo wordt de PS3 dus echt een onderdeel van je thuis-netwerk. Om dat nog even compleet te maken zal het ook mogelijk zijn om je foto's die op je PS3 harddisk staan, af te drukken met enkele Epson-printers. Welke printers dat precies kunnen, is vooralsnog nog onbekend.
Firmware 1.80 zal vanaf morgen, 24 mei 2007, beschikbaar zijn.
maar hdmi is neit standaard 1080p maar kan wel lager..of is dat dat probleem met downscalingquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat hij geen 1080p aankan wellicht?
probeer eens je PS3 nadat je hem aangesloten hebt op je oude LCD tv aan te zetten, en dan 5 seconden de powerswitch (die touchpad aan de voorkant) in te houden. Hij reset dan de video-settings. Hij zou dan gewoon normaal beeld weer moeten geven.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:30 schreef RAM_ het volgende:
[..]
maar hdmi is neit standaard 1080p maar kan wel lager..of is dat dat probleem met downscaling
moet je niet die lelijke bedrading wegwerken? verder mooi lcd'tjequote:Op woensdag 23 mei 2007 17:25 schreef RAM_ het volgende:
[afbeelding]
Op me andere oude lcd tv, heb ik een DVI aansluiting dus heb ik een dvi naar hdmi kabel gekocht maar als ik dan DVI kanaal selecteer zie ik geen beeld.. wat kan dit zijn??
maakt niet uit, DVI is in feite HDMI zonder HDCP. En PS3 heeft geen HDCP as far as I know voor games of het menu.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:56 schreef Fallen het volgende:
@ Ram_
en dat andere scherm heeft wel ondersteuning voor HDCP?
Gast, zorg voor meubulair en werk je kabels fatsoenlijk weg. Lijkt wel een krakerspand!quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:25 schreef RAM_ het volgende:
[afbeelding]
Tering, kom ik aan met me gloednieuwe samsung 26inchquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:45 schreef RAM_ het volgende:ja dat ga ik morge doen met kabel gootje enzo op de foto lijkt ie nog klein maar 46 inch is echt ziek
@SocialDisorder
Thnx gelijk ff proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |