quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:55 schreef unioz het volgende:
bla bla firmware gelul
K heb resetten geprobeerd maar werkt nog niet..zal het kwa kwaliteit veel uitmaken met de gewone scart? wan het is een kabel van 50 euro toch zonde als ik hem niet kan gebruiken en niks mee doetquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:29 schreef SocialDisorder het volgende:
werkt die ouwe nu ram_?
Dat is nu net de leukste sub-quest.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
NiceIk ben er ook mee bezig, maar zo ver ben ik nog lang niet... Ik kan overigens niet meer bij de Dark Brotherhood, ik heb die contactpersoon vermoord
quote:Sony blames Internet for poor PS3 performance
Sony America's director of corporate communications seems to have a novel approach to criticism of the outfit's new PS3 console. According to Dave Karakker the reason that the PS3 has been outdone by the Nintendo is nothing to do with the fact it is overpriced, in short supply or in any way pants. Karakker, who was one of the brains behind Microsoft Bob's marketing, said that the problem is caused by the Internet thing.
He said that a lot of the perceptions of the PS3 are being put about by people who don't have all the facts or have some kind of axe to grind. Such types vent their spleen on the Interweb.
Karakker said that while there were some perceptions on PS3 that were justified. For example, Sony didn't have nearly enough hardware at launch to meet consumer demand.
GamePro (Full Story) couldn't get him to say anything about the price.
Comments
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is nu net de leukste sub-quest.
Vanavond gelijk downloaden die updatequote:Op donderdag 24 mei 2007 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Plaatjes van PS1/2 games die in 1080p lopen nu via upscaling:
http://www.gfdata.de/archiv05-2007-gamefront/3098.html
Ongelofelijk hoe mooi![]()
same. Ik had mezelf als doel gesteld om te wachten op OLED ivm zwart dat op LCD/Plasma niet zwart is, maar met die upscaling.... DAMN!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:51 schreef SToRM81 het volgende:
Ik begin nu wel erg veel zin te krijgen om een HDTV te gaan halen
Ik kwam net dit plaatje tegen:quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:39 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Vanavond gelijk downloaden die update, vraag me af of je gewoon extra opties in de menus erbij krijgt dat je kan instellen dat hij bijv PS2/PS1 spellen altijd in 720p moet weergeven.
Straks thuis meteen proberen... dáááág xbox media center!quote:Turn your PS3 on and login, and leave it on your XMB
Run a file in Nero Showtime to unblock the firewall that pops up and ALLOW.
Run Nero MediaHome
On the left are a set of Icons.
Heres a quick setup:
SHARED DIRECTORIES > Click ADD SHARE and browse to a single shared directory for now, as it takes time to add the details, so dont go adding gazillions of media files for now.
OPTIONS: I left them at default for now, but they are self explanatory. Automatically start media home when pc is switched on is a good one to tick up, but leave it off for now till you get it going.
NETWORK: Click the box for your ethernet card on your PC. Leave port number and network name at default for now
DEVICES: Click UPnP/1.0 line and click ALLOW ACCESS box
TRANSCODING: Leave on auto detect as it will talk to the ps3 and see what it can and cant play and come up with a solutionafter a few seconds.
TV: Set up your tv card here
STATUS: Click this ICON and you will be able to see whats going on
then click START SERVER at the bottom, and you wait a few moments. Go back to PS3 and it should show the Nero Media Home Icon. Browse as normal for your video files.
At first if you have loads of files in your shared directories it can casue the ps3 playback to come back out to the XMB. Just give Media Home some time to update the directory listings, then it will be silky smooth.
Ive tested this n a decent PC for SD avi files only so far, and they work fine. You might have issues if you have an old pc, as the trancoding can take up resources.
Ben een leek... jaja nog steeds maar wat bedoel je met dat XMB?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
sjonge jonge ,waar blijft de ingame XMB berichten functie
![]()
Zo moeilijk kan dat toch niet zijn
KIjk dat begint er op te lijken dude!quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:37 schreef RAM_ het volgende:
[..]
K heb resetten geprobeerd maar werkt nog niet..zal het kwa kwaliteit veel uitmaken met de gewone scart? wan het is een kabel van 50 euro toch zonde als ik hem niet kan gebruiken en niks mee doet
K heb het nu wat netter gemaakt:) morgen werk ik morge nog ff die 2 kabels weg voor de boxjes die links er rechts hangen.
[afbeelding]
De Cross media bar... XMB for short.... Dat is de de balk waarmee je alles bedient... Deze!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:54 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Ben een leek... jaja nog steeds maar wat bedoel je met dat XMB?![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:54 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Wat wil je met die functie tijdens het gamen dan?![]()
nog erger. Zit je motorstorm te spelen. Krijg je een berichtje. Race uitspelen. Motorstorm afsluiten. Berichtje openen. "Hoi, zullen online motorstormen?". Kijk je, is die user alweer offline.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
precies zoals hierboven
het is echt super vervelend om elke x de game
te moeten opslaan,
afsluiten
om dan een berichtje te lezen waarin alleen " hoi " staat![]()
![]()
![]()
Ja dat is een van de dingen die ze echt moeten toevoegen, als is de update van vandaag ook een erg welkom. Dat je geen berichten kunt sturen tijdens het spelen is zo'n beetje het enige wat ik aan het online gebeuren van de PS3 slechter vind dan aan Xbox-live. Dus als ze dat erin hebben gemaakt dan doen ze helemaal niks meer onder voor Xbox-livequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nog erger. Zit je motorstorm te spelen. Krijg je een berichtje. Race uitspelen. Motorstorm afsluiten. Berichtje openen. "Hoi, zullen online motorstormen?". Kijk je, is die user alweer offline.
Ingame messaging moet gewoon komen ASAP.
octoberquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Update U.S store
Trailer
Uncharted Drake's Fortune
DAMMNN![]()
![]()
![]()
release datum is zeker nog ver weg?![]()
hij upscaled ze tot 1080p dus 480p moet ook wel lukkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:29 schreef BMH het volgende:
Over die upscaler: upscaled hij PS1 games ook naar 480p? Want naar mijn weten zijn PS1 games native iets van 320x280?
jij gamed nu dus op een breedbeeld tv oid?quote:
probleem wat ik met LCD en plasma heb is dat zwart niet zwart is. Dus de prijs/kwaliteitverhouding is volledig zoek IMHO. Met OLED krijg je wél echt zwart. Ik heb nu een deftige 82cm breedbeeld KTV staan, en die bevalt prima.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:39 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
jij gamed nu dus op een breedbeeld tv oid?
kan je denk ik beter nu wel een lcd halen..., prijzen zijn zo gigantisch gedaald inmiddels dat het amper nog iets kost (bij wijze van he) en ik denk dat het OLED nog wel even duurt
zelf zat ik er ook tussen te twijfelen...heb het een tijd geprobeerd op me breedbeeld maar uiteindelijk een HDTV gehaald omdat ik bij bv NBA2k7 cijfertjes niet goed kon lezen...nu kan ik niet meer zonder
je kan natuurlijk ook voor die philips 9551 breedbeeld hd prepared tv gaan, beeld daarop met ps3 is ook super, alleen op me samsung r72 ziiet het er toch beter uit
nu tijd om te slapen ^^ truste =]
Heb je je firewall goed geconfigureerd?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:39 schreef RAM_ het volgende:
Nero MediaHome. Werkt bij mij niet heb mappen gedeeld met MP3 mijn documenten afbeelding vind ie niet en xvid bestand niet terwijl hij wel Nero media home vind.
Je moet ze dan ook noor door Nero Scout laten indexeren.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:39 schreef RAM_ het volgende:
Nero MediaHome. Werkt bij mij niet heb mappen gedeeld met MP3 mijn documenten afbeelding vind ie niet en xvid bestand niet terwijl hij wel Nero media home vind.
Op een LCD wel ja, maar zou de PS3 dat ook op een gewone tv doen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hij upscaled ze tot 1080p dus 480p moet ook wel lukken
Ik las vorige week dat de prijzen van de schermen de komende tijd weer duurder zullen gaan worden...De reden van de lage prijzen kwam blijkbaar door het overvloed aan schermen dat er was, maar nu beginnen er tekorten te komen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:39 schreef RedemptioN het volgende:
kan je denk ik beter nu wel een lcd halen..., prijzen zijn zo gigantisch gedaald inmiddels dat het amper nog iets kost (bij wijze van he) en ik denk dat het OLED nog wel even duurt
Zo ideaal is het niet. Gisteren met FFXII getest en het contrast stijgt echt behoorlijk. Dat is opzich wel mooi, maar de optie normal of full screen helpen me niet. Normal is te klein en fullscreen trekt de games buiten mijn scherm. Maar heb component,... volgens mij werkt dit alleen met HDMI?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Plaatjes van PS1/2 games die in 1080p lopen nu via upscaling:
http://www.gfdata.de/archiv05-2007-gamefront/3098.html
Ongelofelijk hoe mooi![]()
Ik heb hem aangesloten met HDMI en het upscalen werkt goed. En die tweede optie is om textures meer smooth te maken, dus dan zien(vooral PS1) games er wat beter uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo ideaal is het niet. Gisteren met FFXII getest en het contrast stijgt echt behoorlijk. Dat is opzich wel mooi, maar de optie normal of full screen helpen me niet. Normal is te klein en fullscreen trekt de games buiten mijn scherm. Maar heb component,... volgens mij werkt dit alleen met HDMI?
En wat is de optie onder de scaler? Ook iets met PS/PS2? Gelijkschakeling ofzo?
Prop deze op je PS3 en kijk of het niet aan je tv ligt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zo ideaal is het niet. Gisteren met FFXII getest en het contrast stijgt echt behoorlijk. Dat is opzich wel mooi, maar de optie normal of full screen helpen me niet. Normal is te klein en fullscreen trekt de games buiten mijn scherm. Maar heb component,... volgens mij werkt dit alleen met HDMI?
En wat is de optie onder de scaler? Ook iets met PS/PS2? Gelijkschakeling ofzo?
Thanks!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:23 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En die tweede optie is om textures meer smooth te maken, dus dan zien(vooral PS1) games er wat beter uit.
Nee,.... genoeg van deze test patronen gezien tijdens calibratie. Misschien moet ik juist de FFXII game niet op wide zetten?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Prop deze op je PS3 en kijk of het niet aan je tv ligt.
[afbeelding]
Bij mij vind ie wel MP3's en kan ze wel afspelen ook duurt het wat langer dan WMP11 maar als ik op video's klik om een avi af te spelen krijg ik een errorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:39 schreef RAM_ het volgende:
nhl is ook op breedbeeld tv super, super spelquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:56 schreef JBvE het volgende:
NHL iop hdtv is super!!
Je kan het zelf toevoegen hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:11 schreef Gstyles het volgende:
De TS moet even de lijst met namen bijwerken.. dan kunnen wij ze weer voegen in onze playerslist![]()
unioz aka Xtra-Mquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:55 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Je kan het zelf toevoegen hoor![]()
Maar wie moeten er allemaal bij? Dan verander ik het wel even in de wiki.
Waar kan ik dat NERO MEDIAHOME gratis downloaden? ik zag alleen trial versies op het net staanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:48 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Bij mij ook, echt wel tof dat ze dat erbij hebben gedaan. Leuke extra
Uhm sinds wanneer is software van NERO gratis?quote:Op zondag 27 mei 2007 11:17 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Waar kan ik dat NERO MEDIAHOME gratis downloaden? ik zag alleen trial versies op het net staan![]()
Op verschillende plaatsen. TIs niet altijd even legaalquote:Op zondag 27 mei 2007 11:17 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Waar kan ik dat NERO MEDIAHOME gratis downloaden? ik zag alleen trial versies op het net staan![]()
links pleasequote:Op zondag 27 mei 2007 11:23 schreef unioz het volgende:
[..]
Op verschillende plaatsen. TIs niet altijd even legaal![]()
torrents.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:26 schreef Gstyles het volgende:
[..]
links pleasenee geef eens een goede hint
![]()
Vraag aan iemand die het heeft om het je te sturenquote:Op zondag 27 mei 2007 11:26 schreef Gstyles het volgende:
[..]
links pleasenee geef eens een goede hint
![]()
Dit schijnt voor games een zeer mooi resultaat te gevenquote:If [Full] is set when using a TV that supports RGB full range (only over HDMI), the picture quality of the game or video may be improved, increasing the colour spectrum from 16 to 235, to 0 to 255. Not all HDTV's will support this, however, but if your television does then blacks will look blacker than ever and see some details which may have been missing before.
Ideaal voor mensen die geen mastercard/creditcard bezitten! En ik val onder die doelgroepquote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Pre-paid kaart voor online PlayStation 3 betaling
[afbeelding]
Sony brengt de Playstation Netwerk Card ook in Korea op de markt, nadat eerder een Japanse versie aangekondigd werd. Sony volgt hiermee concurrenten Microsoft en Nintendo met het uitbrengen van een pre-paid kaart voor online betalingen met de spelconsole.
Naar alle waarschijnlijkheid zal de kaart niet beperkt blijven tot de Aziatische markt, maar ook wereldwijd geïntroduceerd worden. Veel gamers klagen namelijk over de behoefte aan een alternatief voor de creditcard - vooralsnog het enige geaccepteerde betaalmiddel voor online aankopen op het PS3-netwerk De pre-paid kaart zal in de winkel en online te koop zijn in vijf versies die, omgerekend, respectievelijk $3,20, $5,40, $10,10, $32,10, en $53,60 waard zijn. De kaart is door middel van een code te activeren via de PlayStation Store, waarna de waarde ervan omgezet wordt in punten. Deze kunnen besteed worden aan aangeboden downloads zoals games, films en muziek. De Xbox 360 heeft soortgelijke kaarten waarbij de koper zowel punten kan a********** als een lidmaatschapskaart voor drie of twaalf maanden. In deze periode kan de gamer gebruikmaken van het online netwerk van de 360, om bijvoorbeeld multiplayer-games te spelen. Voor de Wii wordt er op dit moment een kaart van 2000 punten - goed voor 19,99 euro - aangeboden, maar in de toekomst zullen punten vergaard kunnen worden door de aankoop van Nintendo-producten.
Bron: Tweakers.net
Bedanktquote:Op zondag 27 mei 2007 11:20 schreef unioz het volgende:
Pirates Of The Caribbea: The Curse Of The Black Pearl Blu-Ray 13-06-2007
Pirates Of The Caribbean: Dead Man's Chest Blu-Ray 13-06-2007
Het lijkt erop dat je dan een soort van abonnement afsluit. Er zal in ieder geval wel iets achter zitten waardoor je achteraf veel meer geld kwijt gaat zijn dan die 10 euro.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:16 schreef rakotto het volgende:
Ben dit tegen gekomen op het inet http://www.site-id.nl/campaign/lecturama/lecturama.html?cid=4607&sid=2029&pos=
PS2 met games voor 10 euro.Ik ben op zoek naar de voorwaarden, als dat alles is dan bestel ik er meteen 2. Misschien dat iemand mee wil helpen ezoeken naar de voorwaaarden.
wachten op de boxquote:Op zondag 27 mei 2007 21:30 schreef SnakeNL het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Weet iemand waar ik ze mss ook wat goedkoper kan halen dan de bart smit, waar ze nog zo 30 a 40 euro kosten![]()
Dat was inderdaad te mooi om waar te zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:32 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je dan een soort van abonnement afsluit. Er zal in ieder geval wel iets achter zitten waardoor je achteraf veel meer geld kwijt gaat zijn dan die 10 euro.
Je moet eens op www.lecturama.nl kijken voor de voorwaarden, het is een actie die van die site komt (stond in de url).
Edit: lecturama en de addertjes
Niet doen dus
Tot nu toe nog geen last van gehad alles loopt zoals het hoortquote:Op maandag 28 mei 2007 01:05 schreef SocialDisorder het volgende:
ik kan bij deze Media Home iedereen afraden. Onstabiel, soms geen verbinding, en zelfs halverwege een video werd ik eruit gekickt omdat de verbinding verbroken werd.
Mooie Icon trouwens Cyberia
Was gekkenhuis. Heel vak 424 waar wij zaten explodeerde bij die 1-0quote:
Jammer dat de wedstrijd was uitverkochtquote:Op maandag 28 mei 2007 01:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Was gekkenhuis. Heel vak 424 waar wij zaten explodeerde bij die 1-0
Haha, dat klopt jaquote:Op zondag 27 mei 2007 22:32 schreef JBvE het volgende:
ik heb wat mensen toegevoegd !!
maar heb denk nog niet iedereen dus voor degene die me toe willen voegen mijn id is JBvE
zag ik jou net online storm... obilivon aan game!!
Nero MediaHome werkt goed met MP3's maar voor films krijg ik het ook niet voor elkaar. TVersity werkt trouwens wel perfect bij mijquote:Op maandag 28 mei 2007 01:05 schreef SocialDisorder het volgende:
ik kan bij deze Media Home iedereen afraden. Onstabiel, soms geen verbinding, en zelfs halverwege een video werd ik eruit gekickt omdat de verbinding verbroken werd.
Mooie Icon trouwens Cyberia
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:17 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
TVersity werkt trouwens wel perfect bij mij![]()
Waar heb je het over tsjappie?quote:Op maandag 28 mei 2007 03:45 schreef piet_pelle het volgende:
Echt typisch ajax die avatar en sig van je. Tegenstanders willen uitlachen en vernederen.
![]()
Hmm heb ook even TVersity gebruikt, werkt ook goed.. Maar als ik het nu via nero wil doen zegt hij(de ps3) dat de bestanden beschadigd zijn...quote:Op maandag 28 mei 2007 12:08 schreef Gstyles het volgende:
Dan ga ik dat TVersity ook maar proberen.. die nero home dingens is bagger als je het mij vraagt!
Ik denk het wel. Xvid in ieder gevalquote:Op maandag 28 mei 2007 15:27 schreef Tumble het volgende:
kun je met tversity ook divx streamen?
Ja kan, je kunt zo te zien bijna alle files streamen. Wat me wel opvalt is dat het beeld via Nero wel beter is dan met TVersity.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:27 schreef Tumble het volgende:
kun je met tversity ook divx streamen?
Je kan tijdens het gamen op de PS3 toch ook een muis + keyboard aansluiten? Dan ben je toch zwaar in het voordeel?quote:Op maandag 28 mei 2007 17:30 schreef RedemptioN het volgende:
cod3 is wel geweldig ja =], online ook vet ^^
al speelk shooters online nog steeds het liefst met muis en toetsenbord...dus laat ut3 maar komen, als dat met toetsenbord en muis kan
Resistance kan het in ieder geval niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:53 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Je kan tijdens het gamen op de PS3 toch ook een muis + keyboard aansluiten? Dan ben je toch zwaar in het voordeel?
Is maar beter zo, anders ben je echt genaait als jij met je controller, het moet opnemen tegen mensen met keyboard + muisquote:Op maandag 28 mei 2007 23:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Resistance kan het in ieder geval niet.
Die optie is er nog niet. Wel is de kleur afhankelijk van de maand en de kleurgradatie afhankelijk van het tijdstip van de dag... (dus morgenochtend heb je wel kleur, 's avonds heb je een zwarte achtergrond).quote:Op maandag 28 mei 2007 23:28 schreef Koenz0r het volgende:
Sue me.
Nouja, dan nog maar een simpele vraag;
Kun je de kleuren van je hoofdmenu veranderen? Heb nu zwart met wit... Kan nergens een optie vinden om dat te veranderen
Hmm Motorstorm heb ik ook al een tijdje niet gedaan, zo maar eens een paar potjes doen straks verleer ik het nogquote:Op maandag 28 mei 2007 22:51 schreef Koenz0r het volgende:
Mones_NL!
Toegevoegd!En ik suck ook hard in MS online, het is inderdaad een spel waar je echt gevoel voor moet hebben
Klinkt goed, ik zal je vast wel toevoegen en als ik verder niks te doen heb zal ik iedereen weer eens even inmakenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:03 schreef SocialDisorder het volgende:
voorstel: woensdag-avond 20.30u maak ik een MotorStorm game aan. Buddies only dus zorg dat je me voor die tijd hebt toegevoegd. Gaan we even een avondje onderling zandhappen
Ik gebruik gewoon orbcast ervoor.. Werkt ook perfect.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:04 schreef SToRM81 het volgende:
Via het gratis programma TVersity is het nu ook mogelijk om AVI's te streamen
Tutorial is hier te vinden: http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=75081
Maar dan stream je dus alles via internet, toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:06 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon orbcast ervoor.. Werkt ook perfect.
Count me in SD! ik kan wel een stevig potje MS gebruiken want ben RFOM meer dan zatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:03 schreef SocialDisorder het volgende:
voorstel: woensdag-avond 20.30u maak ik een MotorStorm game aan. Buddies only dus zorg dat je me voor die tijd hebt toegevoegd. Gaan we even een avondje onderling zandhappen
hehehe ben zelf ook bij level 3 inderdaad. Waar je ze bij level 2 nog op seconden achterstand reed is het nu steeds krap aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:18 schreef Diablos79 het volgende:
Die level 4 ticket races zijn trouwens best pittig.. Bij level 3 tickets loop je al niet meer dan een bocht uit maar bij level 4 zitten ze je echt constant op de hielen, een foutje en je bent gelijk weer 10e![]()
quote:Final Fantasy VII bevestigd als PS3-exclusive?
Dinsdag 29 mei 2007 - Sinds de E3 van 2005, waar een tech-demo van de game op de PlayStation 3 werd getoond, gaan er geruchten over een remake van Final Fantasy VII. Echter worden de geruchten met de dag sterker, want ook vandaag is er opnieuw informatie opgedoken die zou kunnen leiden naar een remake.
Volgens het Franse 'Gameplay RPG' magazine is de remake van Final Fantasy VII bevestigd, en dan wel exclusief voor de PlayStation 3. Natuurlijk is het opnieuw een gerucht, maar dit keer komt het wel uit de mond van een magazine dat gespecialisteert is in RPG's. Naar verluid zullen we meer te weten komen op de volgende SquareEnix Party.
Mocht de remake Final Fantasy VII inderdaad exclusief voor de PlayStation 3 verschijnen, heeft Sony in iedergeval een zeer grote aanwinst. Final Fantasy VII is volgens vele namelijk de beste Final Fantasy ooit.
Heb het inderdaad 1x keer gedaan online. Maar toen reed ik ook nog de baan die ik het meest haat:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:27 schreef Diablos79 het volgende:
Een van de beste race spellen die ik ooit heb gespeeld. En dat komt voornamelijk omdat het bij dit spel echt op rijvaardigheid aankomt en niet op snelheid, je hoeft lang niet het snelste voertuig te hebben om toch te winnen wat bij 99% van de racespellen wel het geval is. En online merk je dat helemaal goed. Mensen die echt goed rijden, en ook de juiste routes weten, lopen echt ver uit op mensen die slecht rijden.
Tja, ik geloof er ook nog steeds in, maar die geruchten zijn niets waard... Leuk ook dat er staat 'wachten tot de volgende S-E party', die van 2007 is net afgelopenquote:
Ik ben van de partij!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Count me in SD! ik kan wel een stevig potje MS gebruiken want ben RFOM meer dan zatwoensdagaaf 20:30 uur ben ik van de partij! Hoe noem je de server trouwens? dan weten we waar we moeten klikken...
![]()
microfoonquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:02 schreef Koenz0r het volgende:
Wat voor microfoon heb je, Deacon?
Vond het wel lachwekkendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
microfoon![]()
headset bedoel jeeen logitech
![]()
owkee. .en ik maar schreeuwen in dat ding![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |