Hebbert!quote:
Thanks, hij smaakt goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
* chatgirl geeft Litton-Lane een wafel
beide graagquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:06 schreef ChatGirl het volgende:
Iemand een wafel of chocolademelk?
* chatgirl geeft D.Rose een wafel en een kop chocomelkquote:
dank jequote:Op woensdag 16 mei 2007 20:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
* chatgirl geeft D.Rose een wafel en een kop chocomelk
Hoi Litton-Lanequote:Op woensdag 16 mei 2007 19:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
He, dat ben ik...![]()
Ha M&M&D, Zag Barbara ook in de studio en hallo FOK!
Lekker even gegeten bij mijn ouders. Even dingen aan de computer voor ze doen. Koffie erbij. MetMichiel op de achtergrond...
quote:
hahaha! dat is wel geinig ja!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
He Hans (Damens en heren! Hans)
![]()
(een vriend uit de groep heet hans en wanneer hij binnen kwam, riepen we dit altijd... vandaar)
Da's in ieder geval op tijd.quote:
Donequote:Op woensdag 16 mei 2007 20:34 schreef Toad het volgende:
Stem op Charlie Dee in de MetMichiel Singlestrijd.
Hoi Glacier!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:56 schreef Glacier het volgende:
Gelukkig heeft Charlie Dee gewonnen.
Ik vind het een leuk plaatje
Absoluut, echt een vrolijke plaat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:56 schreef Glacier het volgende:
Gelukkig heeft Charlie Dee gewonnen.
Ik vind het een leuk plaatje
Een selectie:quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:46 schreef ChatGirl het volgende:
Die reactie op de TH prijsvraag. De pagina laden duurt al eeuwen joh.
quote:Hii Wij zijn Tokio Hotel fans Toen we Dit Lazen Vonden we dit echt een goeie Kans voor ons We zijn bijna Een jaar Fan.. Ze zijn Echt een knooppunt in onze Leven nooit gaat er een dag voorbij zonder tokio hotel te hebben geluistert of Gedroomt:P En dit kans moeten we Gewoon pakken (Hopelijk Winnen We) En onze Vraag is : Wat Is het coolste En ergste Wat jullie hebben meegemaakt Ps: we vinden het zow vet Dat Jullie Th op de Radio Laten horen, want dan worden Ze populair En dan komen ze naar NL (A) Groetjes Elly En Senay (gun ons Alsjebliewfd deze Kans....? (L)Tokio Hotel(L)
Deze staat er meer dan 15xquote:vraag; siijn juliie wel eens juliie instrumenten verlooren tijdens een tour? nn wrm we wiille wiinne; we hebbe se nohg nooiit gesiien nn we ziijn mega fan van TH we wiille se egt graag ontmoette XxX Melanie en Jildou
quote:vraag: Wat zouden jullie doen als jullie onderweg op tour jullie koffers zouden verliezen of als ze gestolen worden (met instrumenten erin) Vraag: Zullen jullie ooit eens van uiterlijk willen verandere of andere muziek maken vraag: zouden jullie een soort tour door nerderland willen houden ajblieft mag ik winnen omdat ik al 2 jaar fan ben van tokio hotel en ik mag van mijn ouders niet naar een concert omdat ik te jong ben volgens hun (16) en dit is de enigste kans dat ik hun dan in het echt kan ontmoeteEn ik ben 18 mei jarig :'l het zou echt een geweldig kado zijn
.....meer vraag ik niet
.....PlzPlzPlz Bitte Ik smeek jullie O_O Ik hoop dat k win
Ich hoffe sehr dass ich tokio hotel treffen darf *smeekt **LIGT OP DE GROND TE SMEKEN EN HALF TE HUILE :'D* ps: tegekke radio programma
Hoi CGquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:57 schreef ChatGirl het volgende:
Hoi Glacier!
Ik ga Ivar - Non Stop aanvragen denk ik
Goede request he, die hoor je normaal nooitquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:11 schreef Sirolf het volgende:
Krezip! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ROFL !quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:07 schreef IedeK. het volgende:
Een selectie:
Deze staat er meer dan 15x:
[..]
Voor hen? Of door henquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:11 schreef IedeK. het volgende:
Plegen er nou echt meisjes zelfmoord voor hen?![]()
Het zou me niets verbazen, ik gooi de radio al bijna uit het raam als ik dat hotel in tokyo hoor..quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:11 schreef IedeK. het volgende:
Plegen er nou echt meisjes zelfmoord voor hen?![]()
Goede request ja!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Goede request he, die hoor je normaal nooit
Dan ga ik luisterenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:12 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hoi CG
Oeh, die heb ik een tijd niet meer gehoord!
Ik zal hem morgenavond ook eens ff draaien
Ik lees dat er meiden zo verliefd op ze zijn dat ze zelfmoord plegen:quote:
quote:-Een 15-jarig meisje zelfmoord heeft gepleegd omdat ze niet zonder Bill kan leven.Hier haar afscheidsbrief : Zonder Bill is mijn leven zinloos en ik kan deze pijn niet meer verdragen.Ik wil niet zonder hem zijn! Als laatste wil ik nog zeggen dat ik voor altijd van Bill zal houden en dat hij voor altijd in mijn hart zit,het maakt niet uit of het nog klopt of niet... (hier in het Duits;Ein 15 jähriges Mädchen begann wegen Bill Selbstmord! Sie sagte in einem zuvor geschriebenen Brief: Ohne Bill ist mein Leben sinnlos und ich kann die Schmerzen nicht mehr ertragen! Ich will nicht ohne ihn sein! Das letzt, was ich ihm noch sagen möchte, ist das ich dich für immer liebe und du immer in meinem Herzen bist, egal ob es noch schlägt oder nicht! )
Die niet mee wilde zingen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Daar is ChatGirl !!!!!!!!!!
Ze request de PSB
Tsja... als je de PSB request bij Michiel of Gerard kom je er wel door ja...quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Daar is Chatgirl !!!!!!!!!!
Ze request de PSB
Dat was ik niet. Was een andere Wendy.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Daar is ChatGirl !!!!!!!!!!
Ze request de PSB
Volgens mij was het toch echt ChatGirl van Fok!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:17 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Die niet mee wilde zingen?
Foo Fighters was trouwens van mij![]()
Nieuwe Gabriel Rios is ook gaaf ja!
*OEPS!* Sorry..quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat was ik niet. Was een andere Wendy.
Ik heb Ivar gerequest.
Uit de TH vragenlijstquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:16 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik lees dat er meiden zo verliefd op ze zijn dat ze zelfmoord plegen:
[..]
quote:ik gaaa zelfmoordplegen tering ik wou dit zoooooo bad !
agnieszka 2007-05-16 20:31:51
quote:ze was niet eens zo blij ! en ik lig hier nu vet te janken !
agnieszka 2007-05-16 20:32:36
Adem in, adem uit meiden.quote:WAT FUCKING LULLIG ECHT OH GANZ IK KAN WEL ONTPLOFFEN IN ME KAMER ALLES OVERHOOP HALEN OHHHHHHHH IK BEN NU ECHT CHAGERIJNIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sabine van essen 2007-05-16 20:39:30
Doet die aan draaiboeken dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:20 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik ga zo Elger's draaiboek maar eens uitprinten
aldus een th-fanquote:Stel; een fan overlijd. De ouders sturen jullie management een smekende brief met de vraag of jullie op de begrafenis akoestisch een nummer willen spelen want dat was de laatste wens van de overleden fan. Het management speelt de brief door aan jullie; wat zouden jullie doen?
Wát een vraag zeg.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Uit de TH vragenlijst
[..]
[..]
[..]
Adem in, adem uit meiden.![]()
Waar komt die onzin vandaan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:16 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ik lees dat er meiden zo verliefd op ze zijn dat ze zelfmoord plegen:
[..]
mee eensquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Uit de TH vragenlijst
[..]
[..]
[..]
Heb ik aangevraagdquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:24 schreef JeroenV het volgende:
Ik gok dat het lachlied Racoon - Lauch about it is
Wat een goed requests vandaag zeg, Third Eye Blind zo!
Foutquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:24 schreef JeroenV het volgende:
Ik gok dat het lachlied Racoon - Laugh about it is
Lilly Allenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:24 schreef JeroenV het volgende:
Ik gok dat het lachlied Racoon - Laugh about it is
De laatste reactie is echtquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Uit de TH vragenlijst
Goede keuzequote:Op woensdag 16 mei 2007 21:25 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Heb ik aangevraagdIk heet in dagelijks leven Sven
De plaat die ik aanvroeg van de mannen is Never let you go
![]()
Uit de comments bij Michiel.quote:
Als ik vakantie heb. Ben nu ff druk nog.quote:
En jij hebt door al die wazige en lange lappen tekst 2 winnaars moeten kiezen?quote:
Volgens mij zonk de moed haar in de schoenen en heeft ze gewoon de eerste twee gekozen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En jij hebt door al die wazige en lange lappen tekst 2 winnaars moeten kiezen?![]()
Lekkere request man!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:25 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Heb ik aangevraagdIk heet in dagelijks leven Sven
De plaat die ik aanvroeg van de mannen is Never let you go
![]()
Laat ze lekker gaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze dreigen zelfs over te stappen naar 538
Graag! Geen TH meer op 3FM zou een geweldige ontwikkeling zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze dreigen zelfs over te stappen naar 538
Ik weet nog steeds niet of ik zal gaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:34 schreef Glacier het volgende:
Chatgirl: meld je nog ff in het Pinkpop topic op AR
Oneens isquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Graag! Geen TH meer op 3FM zou een geweldige ontwikkeling zijn.![]()
Ik heb liever dat ze zingen over baby's dan dat ik baby's hoor zingenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Oneens is
Als ze nou eens beginnen met het schrappen van die vreselijke plaat van Natasha Bedingfield...
Ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als ik vakantie heb. Ben nu ff druk nog.
Ik weet het wel zeker, dat jij dat onthoudt.quote:
Ik ga alleen Maandag naar PP. Anders wordt het inderdaad wel veul allemaal. Misschien dat ik Elastiek ook even meepak. Lijkt me wel leuk, wordt de eerste keer dat ik daar dan naar toe ga. Oud collega`s van me hebben er wel eens moeten werken. Waren wel positief over Elastiek.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik zal gaan.
Vrijdag Elastiek, zaterdag werken. Zondag en maandag dan PP, dinsdag t/m vrijdag naar Terschelling met school en vrijdagavond werken.
Oftewel weinig slaap een week lang.
Mika staat er ook in. Het is wel een goed album an sich, maar in de hemelse 100? Van mij hoefde t niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:36 schreef JeroenV het volgende:
En mensen! Wat doet VanVelzen in de Hemelse top 100?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:36 schreef JeroenV het volgende:
En mensen! Wat doet VanVelzen in de Hemelse top 100?
Mika is echt een geweldig album! Natuurlijk hoort hij er niet in, maar dat valt nog een beetje te snappen. Elk nummer is goed vind ik...quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mika staat er ook in. Het is wel een goed album an sich, maar in de hemelse 100? Van mij hoefde t niet.
Maar ik mag eigenlijk niks zeggen, want ik heb niet gestemd.
Het is wel de laatste Elastiek in deze vorm. Volgend jaar een andere opzet, schijnt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ga alleen Maandag naar PP. Anders wordt het inderdaad wel veul allemaal. Misschien dat ik Elastiek ook even meepak. Lijkt me wel leuk, wordt de eerste keer dat ik daar dan naar toe ga. Oud collega`s van me hebben er wel eens moeten werken. Waren wel positief over Elastiek.
Zo kan je over elk album wat er in de top 100 staat wel gaan discussieren. U2 staat er 5x in, maar ik vind er totaal niks aan. Het is leuke muziek, daar niet van.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:42 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Mika is echt een geweldig album! Natuurlijk hoort hij er niet in, maar dat valt nog een beetje te snappen. Elk nummer is goed vind ik...
Maar Van Velzen? Die kerel heeft een goede stem en best leuke nummers. Maar meer ook echt niet.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:42 schreef Againzender het volgende:
Reactie van mijn vrouw toen Michiel uit z'n dak ging bij de PSB request:
"Sinds wanneer is dit zo hip?" Daarna tegen mij "He, je bent fan van hippe muziek!"
Topper ja. Nieuwe Monkeys is nog iets te nieuw.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:46 schreef Toad het volgende:
Ik heb in ieder geval gestemd op John Mayer ~ Continuum.
Ik heb het ook gehoord inderdaad. Als we niet gaan, Er is genoeg te doen lees ik wel weer. (festivalinfo.nl)quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is wel de laatste Elastiek in deze vorm. Volgend jaar een andere opzet, schijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |