Gekkiequote:
Nie in de spiegel kijken liefje als je er niet tegen kanquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:39 schreef Megalomaniac het volgende:
Sneu.
Ja, diep van binnen welquote:
Hee pisvinger, doe mijn plaatje eens in die modderfokking kut OP van je?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee pisvinger, doe mijn plaatje eens in die modderfokking kut OP van je?.
I love it.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:47 schreef HeatWave het volgende:
*neemt lekkere secretaresse aan, smijt over bureau, neemt, ontslaat*
Keihard die zakenwereld.
Hey uitgelubberde broodsmeerdoos, het is mijn OP nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee pisvinger, doe mijn plaatje eens in die modderfokking kut OP van je?.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:43 schreef Tally het volgende:
Nie in de spiegel kijken liefje als je er niet tegen kan
Vies krot dat je er bent, kan ik JOUW post editten dan??quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey uitgelubberde broodsmeerdoos, het is mijn OP niet.
Nee, maar ja, wat kan je eigenlijk wel?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vies krot dat je er bent, kan ik JOUW post editten dan??.
Nee jij trekt volle zalen. Emo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:50 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]Een
maakt je opmerking niet minder lomp. *Kijkt in je Fobo*
*ROFL*![]()
Ik weet iets!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet iets!
Broodsmeren!
Arma! De catering is geregeld!.
Damn, voor iemand uit bouwjaar 1974 gedraag je je best wel kinderachtig. :-{quote:
Je bent een emo hè?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:56 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Damn, voor iemand uit bouwjaar 1974 gedraag je je best wel kinderachtig. :-{
Je kijkt maar een end weg..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:50 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Een
maakt je opmerking niet minder lomp. *Kijkt in je Fobo*
*ROFL*![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:53 schreef k_i_m het volgende:
Ja, dat onthou ik! Jij smeert je eigen bammetjes maar, vuile haringkist!.
quote:
LOLLERCOPTEREINZ.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Loop ik vrijdag mijn stamkroeg in, zit er een emo stelletje achterin.
Ik zeg dat casual tegen wat stamgasten, we hebben het er verder niet meer over..
Gaan ze weg, worden ze door 10 man (m/v) uitgezwaaid met een vrolijk: Dag emo daahaag! (deuntje van Dag sinterklaasje).
Ik moest een nieuw biertje.
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik een emo ben?quote:
Oooh Arma, dat heb ik nooit gewéétâhhhhhquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:56 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Damn, voor iemand uit bouwjaar 1974 gedraag je je best wel kinderachtig. :-{
Ik heb wel zin in een borrel. Bij mij thuis doen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Anyway, wanneer is de eerste vergadering? Dan bel ik catering even....
Borrel vanavond?
Ik ruik emo's op kilometers afstand.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik een emo ben?![]()
Jij begint er over loser..quote:
nicht?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oooh Arma, dat heb ik nooit gewéétâhhhhh. Ouwe nicht
.
Geeft zo'n bende man, gewoon in de bar beneden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een borrel. Bij mij thuis doen?
Borrel is okay , maar ik wil wel een bedrijf zonder vergadering jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Anyway, wanneer is de eerste vergadering? Dan bel ik catering even....
Borrel vanavond?
Vergaderen is dan ook een vakterm bij onsquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Borrel is okay , maar ik wil wel een bedrijf zonder vergadering ja
Kim kan broodjes smeren kan ze dan ook niet meteen soppen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft zo'n bende man, gewoon in de bar beneden.
Oh: wie huurt ff de schoonmakers in?
Mijn vriendin doet dat ook!quote:
WOEI!quote:
Awww, meteen iemand een loser noemen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij begint er over loser..
Ik dwing je niet om er op te klikken
Nou ik was gister de hele middag bezig bij iemand waarmee ik wel wil vergaderenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben even vergaderen met die blondine zo *wink wink, nudge nudge*
Is dat nou leuk, in een topic posten waar je niet mee kan lullen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Awww, meteen iemand een loser noemen.![]()
Ik ga nog nie wegquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:03 schreef k_i_m het volgende:
Tally, hierblijve!
Hij andersom ook wel geloof ik tot hij de ring zagquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ik was gister de hele middag bezig bij iemand waarmee ik wel wil vergaderen
Vergeet de camera niet aan te zetten , kan je later je meeting nog es terugkijkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben even vergaderen met die blondine zo *wink wink, nudge nudge*
Ahh...ik dacht al ik ruik een opgeblazen relnicht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ruik emo's op kilometers afstand.
Das nie oke doosquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:05 schreef k_i_m het volgende:
Tof, dan zit jij een half uur langer dan ik. Dat is okee.
Das HW, die zit naast me.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:05 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ahh...ik dacht al ik ruik een opgeblazen relnicht.
Heel lastig als iedereen een niveau lager zit. Maar ik kan me best aanpassen hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Is dat nou leuk, in een topic posten waar je niet mee kan lullen?
jaja, de aparte directie kantoren worden volgende week opgeleverdquote:
Met mijn rijkunsten ben ik om 18:10 thuis..quote:
Een echte man had zich niet willen aanpassenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:07 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Heel lastig als iedereen een niveau lager zit. Maar ik kan me best aanpassen hoor.
Pittig nog, jaarcijfers van 1 dag......quote:
"quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Een echte man had zich niet willen aanpassen.
Staan we er een beetje goed voor ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pittig nog, jaarcijfers van 1 dag.......
Ik vind het maar lafjesquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:10 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
"
Non-conformist tot op het bot schat.
Acteren is m'n tweede natuur en ben tevens een aartsleugenaar.![]()
Je bent dus wèl lief...wow...een lieve meid....ERG origineel. (-1)quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind het maar lafjes. Maar een puntje voor de poging, zo ben ik dan ook wel weer
.
Soppen dat ze doetquote:
Oe bij mijn man staat er eentje die er nog erger aan toe is..quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:19 schreef Armageddon het volgende:
VInden jullie van mijn nieuwe wagen? Klein deukje maar voor de rest rijdt ie goed.
[afbeelding]
Als je het maar weer opruimt..quote:
De schoonmakers zouden toch gebeld worden?quote:
Komt goed, de creative afdeling is er mee bezig op het moment...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dan moet je het brengen als 1.2M omzet.
Ja maar Kim sopt alquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De schoonmakers zouden toch gebeld worden?
Ja, maar ik gok dat zodra er geschuurd moet worden ze niet thuis geeftquote:
Dan zou ik je wagen toch eens laten uitlijnenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:30 schreef Armageddon het volgende:
Nog een half uur en dan ga ik met gierende banden richting huis.
Duh...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik gok dat zodra er geschuurd moet worden ze niet thuis geeft.
Of vragen of ze de lekkage kunnen makenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dan zou ik je wagen toch eens laten uitlijnen.
Ik dacht al, wie fluistert er door mijn emmertje, maar jij was het! Vieslak!quote:
De FP is de andere kant op hoor, meneerquote:
Jahoor...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:06 schreef Joene het volgende:
Oh trouwens ik neem de thuiswerk klusjes op me
Toch lekker Kimquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik dacht al, wie fluistert er door mijn emmertje, maar jij was het! Vieslak!.
Ah men die 3 files per maand , stuur ik wel met de mailquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jahoor...
kan ik zeker weer een vpn gaan inrichten?
Ga zelf effe lekker naar Griekenlandquote:
Die is vanavond presenteren we gelijk het jaarverslag van dag 1quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, de halfjaarvergadering is hier?
Dagelijkse vergadering..quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, de halfjaarvergadering is hier?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:38 schreef k_i_m het volgende:
Goed. Ik ga die verpleurde kluis eens even open trappen.
Doe je er wel tapes in doos, en niet net als de vorige keer 9 maanden op je buro ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:38 schreef k_i_m het volgende:
Goed. Ik ga die verpleurde kluis eens even open trappen.
Of net als mijn collega er een jaar een cleaningtape in laten zittenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Doe je er wel tapes in doos, en niet net als de vorige keer 9 maanden op je buro ?
We houden niet van half werk!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah men die 3 files per maand , stuur ik wel met de mail
nee 1,5 bestand is ook niet handig mailen Lutser !quote:
Godver, thuiswerkers van tegenwoordig ook!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:44 schreef Joene het volgende:
[..]
nee 1,5 bestand is ook niet handig mailen Lutser !![]()
Halloquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Doe je er wel tapes in doos, en niet net als de vorige keer 9 maanden op je buro ?
Hallo LUL, toch bedanktquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hallo.
Ik ben de lul ja, maar geen mongool.
Hebben ze trouwens hier wel je spullen al op orde?quote:
Doe mij dr mar 1 , ik ben wel een botte hark zo vanquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:48 schreef HeatWave het volgende:
We hebben verkope.....eeeehmmmm, account managers nodig!
Doe als ik , fuck je baan en stap op !quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:48 schreef k_i_m het volgende:
Tering, ik heb gewoon geen geduld meer om op mijn werk te zitten.
Geen idee nooc, ik werk thuis !quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:48 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hebben ze trouwens hier wel je spullen al op orde?
Ik zit te tellen hoeveel minuten ik eerder weg kan als ik de tapes naar het andere pand ga brengenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:48 schreef k_i_m het volgende:
Tering, ik heb gewoon geen geduld meer om op mijn werk te zitten.
Ja, dan krijg ik een enkele reis naar mijn moeder aangeboden van mijn wederhelftquote:
Heb wel in de verkoop gestaan, maareuh... vrouwen doen toch meestal wonderen in de verkoop.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:48 schreef HeatWave het volgende:
We hebben verkope.....eeeehmmmm, account managers nodig!
Ben je daar ook gelijk vanaf , 2 problemen in 1 klap wegquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dan krijg ik een enkele reis naar mijn moeder aangeboden van mijn wederhelft.
Moet je toch minimaal spul hebben om op te kunnen werken toch?quote:
Die heb ik nog over van mn vorige thuiswerk baanquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Moet je toch minimaal spul hebben om op te kunnen werken toch?
Doe mij ook eens zo'n Dell XPS-je dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Die heb ik nog over van mn vorige thuiswerk baan![]()
Moet je bij HW zijn die gaat over de cijfersquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Doe mij ook eens zo'n Dell XPS-je dan?
Daar wil ik helemaal niet vanaf!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Ben je daar ook gelijk vanaf , 2 problemen in 1 klap weg![]()
later kom je er achter dat je je hier nu hebt vergist.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:55 schreef Joene het volgende:
[..]
later kom je er achter dat je je hier nu hebt vergist.![]()
[..]
[..]
Hey, don't look at me, ik ben directielid, ik ben nu 4 dagen vrijquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:55 schreef n00cL30n het volgende:
HW.... zijn de sales al gestart?
Tuurlijk , start je hendig sjieke bmw maar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, don't look at me, ik ben directielid, ik ben nu 4 dagen vrij.
Kom je toch bij mij wonen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dan krijg ik een enkele reis naar mijn moeder aangeboden van mijn wederhelft.
Ook handig met forensen enzo...quote:
En bedrijfstechnisch ook handig, hebben ze aan 1* reiskostenvergoeding genoegquote:
Euhmz... neuh.. ik bedoelde eigenlijk al.. heb je die gruwelijke blondines nog aangenomen wegens overtuigende verkoop argumentatie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, don't look at me, ik ben directielid, ik ben nu 4 dagen vrij.
Ik heb een 4 dagen durende solli ronde geplanned. Maandag horen jullie meerquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euhmz... neuh.. ik bedoelde eigenlijk al.. heb je die gruwelijke blondines nog aangenomen wegens overtuigende verkoop argumentatie?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een 4 dagen durende solli ronde geplanned. Maandag horen jullie meer.
The Hague babyquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:14 schreef k_i_m het volgende:
Ja, waar woon je eigenlijk??
Zal ik OA BV even langsturen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:32 schreef HeatWave het volgende:
Mijn PC is stuk, het is een omen, echt.
Meestal is dit alleen overdag actief heer static.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:35 schreef static het volgende:
Valt hier wat te beleven?
Joene doet voorlopig alleen maar thuiswerken.quote:
Klopt!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Meestal is dit alleen overdag actief heer static.
Gaarne, graag iemand met een AMD 3700+ socket 754quote:
Ik was de kamer hiernaast aan het opruimenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:23 schreef k_i_m het volgende:
Ik kwam net een oude pc tegen in de berging. Met een netwerkkaart met coax aansluiting.
.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:41 schreef k_i_m het volgende:.
Ik ben nu een HD aan het leegtrekken uit het jaar nul. Een echte Quantum Bigfoot. Ongeveer zo groot als een boek.
Hey, die heb ik ook gehadquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:41 schreef k_i_m het volgende:.
Ik ben nu een HD aan het leegtrekken uit het jaar nul. Een echte Quantum Bigfoot. Ongeveer zo groot als een boek.
Waren kwalitatief ooit 1 van de betere schijvenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, die heb ik ook gehadOoit. Was best duur toen
![]()
Ja, 20 jaar geledenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, die heb ik ook gehadOoit. Was best duur toen
![]()
Welnee, jaar of 10 geleden nog maarquote:
Maak je er even een foto van ?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:02 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk dat ik hem zo door een bushokje ga tyfen.
Strikje dr om en door je raam?quote:
Zit mn man net te playstationenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:17 schreef Armageddon het volgende:
Ik kom niet meer bij hier. Zit Geer en Goor te kijken. Ik zeik in m'n broek.
Welkom op de huttenkuttenberg.![]()
Nee via Internetquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:18 schreef Isabeau het volgende:
*klik* tv aan
Ik heb er ook nog zo een in de berging liggen in ene oude P200. Quantum Bigfoot 1.8 Gb... Oei.. dat was toen een hele grote!quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:41 schreef k_i_m het volgende:.
Jups... vooral goed in access timing.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Waren kwalitatief ooit 1 van de betere schijven
Blijft geweldig! Nogsteeds een van de leukste bands die ik terug hoor van tijd tot tijd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb geen kracht om naar beneden te lopen.
Ik kwam net trouwens bijna mijn volledige verzameling Raggende Manne tegen.
*kwedel* Jij bent niet geboren, jij bent op een paal gescheten door een zieke meeuwwwwww
Die Talpa gasten zijn nog niet van me af.quote:This is an automatically generated Delivery Status Notification
Delivery to the following recipient failed permanently:
klantenservice@talpamedia.nl
Ik zeg... Sleep ze voor het gerecht!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:09 schreef Armageddon het volgende:
Stuur je een mail krijg je dit:
[..]
Die Talpa gasten zijn nog niet van me af.
Lopen flitsen J?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:35 schreef Joene het volgende:
Ik zeg goeiemorgen Koos !
Ik niet Nooc !quote:
Okee... Ben je dan gefiltst?quote:
Fosko is dan ook uitermate okay.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:21 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb geen kracht om naar beneden te lopen.
Ik kwam net trouwens bijna mijn volledige verzameling Raggende Manne tegen.
*kwedel* Jij bent niet geboren, jij bent op een paal gescheten door een zieke meeuwwwwww
Nee ik doelde meer op Koos , je weet wel van kleintje pilsquote:
Sorry.. Het is nog vroeg in de week.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee ik doelde meer op Koos , je weet wel van kleintje pils
tssssss gamen onder werktijdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:17 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Sorry.. Het is nog vroeg in de week.
Vanmiddag maar ff een privé lannetje opzette hier. (games r us!)
Nerd!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:34 schreef GI het volgende:
Is het heel erg dat ik nu via putty mijn ubuntu bak van eenbroodnodige update aan het voorzien ben ?
Jups! Helemaal verkeerd en daardoor zo lekker.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
De beste update die je met ubuntu kan uitvoeren is er *BSD overheen zetten.
Hej ook weer wakkerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:54 schreef k_i_m het volgende:
Goedenmorgen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedemorgen. Ziek. Op m'n vrije dag.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:19 schreef Armageddon het volgende:
Ja hallo!
Ik heb deze net gekocht. http://www.wunderbarcooler.com/language/NL/professional.php
Ikke aansluiten zonder handleiding natuurlijk. Hele keuken onder het bier.![]()
En.. zitten likken als Lassie?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:19 schreef Armageddon het volgende:
Ja hallo!
Ik heb deze net gekocht. http://www.wunderbarcooler.com/language/NL/professional.php
Ikke aansluiten zonder handleiding natuurlijk. Hele keuken onder het bier.![]()
Nee, hèhè, dat ligt allemaal in je keukenquote:
Op hoeveel niveaus kan een nummer irritant zijn?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:50 schreef n00cL30n het volgende:
Dit nummer van Lena Alexandra is echt te erg trouwens.
Heelveel zo te zien!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Op hoeveel niveaus kan een nummer irritant zijn?
Zeer vermakelijk. Al was het iets te druk binnen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:08 schreef n00cL30n het volgende:
Hoe was FLC trouwens afgelopen woensdag?
Goed te horen dat het vermakelijk was.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zeer vermakelijk. Al was het iets te druk binnen.
Neehoor mijn verloofde was ook aanwezigquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:43 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz... totdat je zei dat je verloofd was?
Maar.. toch een goed recept voor zo'n avond!
Betuhr!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Neehoor mijn verloofde was ook aanwezig![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:02 schreef Armageddon het volgende:
Check mijn peterselie groeien mensen.
[afbeelding]
Urgh... Zelfde hier.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:00 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb er ook weer zo geen zin in vandaag.
NAIS!quote:Op maandag 21 mei 2007 09:02 schreef Armageddon het volgende:
Check mijn peterselie groeien mensen.
[afbeelding]
Doe mij er een, de mijne thuis is nog steeds dood....quote:Op maandag 21 mei 2007 09:41 schreef k_i_m het volgende:
Ja godverdomme. Ik heb een kater en ik moet pc's uitdelen. Ik wil dood
.
Wat doe jij bij de SOA-kliniek?quote:Op maandag 21 mei 2007 09:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Vorige week was de rij bij de SOA-kliniek erg lang. Mij benieuwen hoe dat vandaag is na een lang weekend. Ik hou u op de hoogte.
Woei!quote:Op maandag 21 mei 2007 09:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Vorige week was de rij bij de SOA-kliniek erg lang. Mij benieuwen hoe dat vandaag is na een lang weekend. Ik hou u op de hoogte.
Men kent mij hier ook als het meisje met het karretje en het sjagerijnige hoofdquote:Op maandag 21 mei 2007 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe mij er een, de mijne thuis is nog steeds dood....
Ik werk daar tegenover. Tussen 12 en 1 zijn ze gesloten. Dan vormt zich altijd een rij daar voor de deur.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:57 schreef Misstique het volgende:
Wat doe jij bij de SOA-kliniek?
Whehehe.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik werk daar tegenover. Tussen 12 en 1 zijn ze gesloten. Dan vormt zich altijd een rij daar voor de deur.
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Men kent mij hier ook als het meisje met het karretje en het sjagerijnige hoofd.
Wij hebben dit weekend exact hetzelfde gedaan ..... ding stond toch maar stof te happen ....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:20 schreef k_i_m het volgende:
Wij hebben de Beertender eindelijk van het aanrecht afgehaald. Mên, wat scheelt dat aan ruimte.
Jongedame op straat: Kunt u mij vertellen waar Weesperplein 1 is?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:06 schreef Misstique het volgende:
Whehehe.
Ik vind het een ideaal ding voor feestjes, alleen verdwijnt er dan meer bier in het putje als in het glas, van al die mongolen die denken dat ze koning-bier-tappen zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 10:18 schreef k_i_m het volgende:
Bij ons ook. We hebben toch nooit meer feestjes bij ons thuis, en om nou gezellig met z'n 2en zo'n vat leeg te zuipen is ook weer zo wat.
*meldt*quote:
Mjahquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jongedame op straat: Kunt u mij vertellen waar Weesperplein 1 is?
Collega: Oh, je bedoelt de SOA-kliniek? Die zit daar, aan de overkant.
Nee, ik vrees van niet. Mijn wederhelft gaat nog liever dood dan meequote:Op maandag 21 mei 2007 10:56 schreef 3MinuteHero het volgende:
Ehhhh Kim ... Gaan we dit jaar nog, trouwens ?
Dat ging die van mij ook, weetjenog ....quote:Op maandag 21 mei 2007 10:59 schreef k_i_m het volgende:
Nee, ik vrees van niet. Mijn wederhelft gaat nog liever dood dan mee
Ik zuip gewoon een vat in m'n eentje leeg.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:18 schreef k_i_m het volgende:
Bij ons ook. We hebben toch nooit meer feestjes bij ons thuis, en om nou gezellig met z'n 2en zo'n vat leeg te zuipen is ook weer zo wat.
Tja, na 13 uur geduld opbrengen voor zo'n ding koud is heb je wel dorst .....quote:Op maandag 21 mei 2007 11:06 schreef Armageddon het volgende:
Ik zuip gewoon een vat in m'n eentje leeg.![]()
2 uur. van 20c naar 3c. Ik heb geen beertender of perfectdraft maar een echt Duitse Wunderbar.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:09 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Tja, na 13 uur geduld opbrengen voor zo'n ding koud is heb je wel dorst ......
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef 3MinuteHero het volgende:
Zo dan ....
Mijn wederhelft had dat ding gewonnen op haar werk. Dus wij meteen iedereen gebeld; 'vanavond bier bij ons ....'
Totdat we de verpakking lazen en zagen dat dat ding 13 uur moest koelen .....
Nog maar een keer bellen: 'Jongens, kom morgenavond maar'.
Nice.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
2 uur. van 20c naar 3c. Ik heb geen beertender of perfectdraft maar een echt Duitse Wunderbar.![]()
![]()
Als je een (grote) vriezer hebt gaat het wat makkelijker. Vaatje voorkoelen in de vriezer, en dan pas in de tap plaatsen. Het koelvermogen van die beertenders is gewoon niet om over naar huis te schrijven, maar als het vat eenmaal koel is houdt-ie het wel bij.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef 3MinuteHero het volgende:
Zo dan ....
Mijn wederhelft had dat ding gewonnen op haar werk. Dus wij meteen iedereen gebeld; 'vanavond bier bij ons ....'
Totdat we de verpakking lazen en zagen dat dat ding 13 uur moest koelen .....
Nog maar een keer bellen: 'Jongens, kom morgenavond maar'.
Die ziet er voor een niet-bierdrinker al een stuk interessanter uit.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef Armageddon het volgende:
http://www.fabrique.nl/index.asp?id=424&catid=276
De Wunderbar is slechts 139 euries.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nice.
Ik zit te azen op een professionele barkoeling. Maar die krengen zijn echt pokkeduur, zelfs tweedehands.
Doe doe!!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:24 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb echt zin om te janken. Er staat hier al een uur of 3 iemand met zo'n blazer voor de deur. En ik sta op het punt om dat ding om zijn nek te vouwen
. Mijn hoofd, wat doe je
.
Ga maar langs P&O, wij bij OA zijn niet zo moeilijkquote:Op maandag 21 mei 2007 12:29 schreef k_i_m het volgende:
Godverkutteringtyfus! Krijg ik ook nog eens last van hooikoorts hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |