Gekkiequote:
Nie in de spiegel kijken liefje als je er niet tegen kanquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:39 schreef Megalomaniac het volgende:
Sneu.
Ja, diep van binnen welquote:
Hee pisvinger, doe mijn plaatje eens in die modderfokking kut OP van je?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee pisvinger, doe mijn plaatje eens in die modderfokking kut OP van je?.
I love it.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:47 schreef HeatWave het volgende:
*neemt lekkere secretaresse aan, smijt over bureau, neemt, ontslaat*
Keihard die zakenwereld.
Hey uitgelubberde broodsmeerdoos, het is mijn OP nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee pisvinger, doe mijn plaatje eens in die modderfokking kut OP van je?.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:43 schreef Tally het volgende:
Nie in de spiegel kijken liefje als je er niet tegen kan
Vies krot dat je er bent, kan ik JOUW post editten dan??quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey uitgelubberde broodsmeerdoos, het is mijn OP niet.
Nee, maar ja, wat kan je eigenlijk wel?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vies krot dat je er bent, kan ik JOUW post editten dan??.
Nee jij trekt volle zalen. Emo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:50 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]Een
maakt je opmerking niet minder lomp. *Kijkt in je Fobo*
*ROFL*![]()
Ik weet iets!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet iets!
Broodsmeren!
Arma! De catering is geregeld!.
Damn, voor iemand uit bouwjaar 1974 gedraag je je best wel kinderachtig. :-{quote:
Je bent een emo hè?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:56 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Damn, voor iemand uit bouwjaar 1974 gedraag je je best wel kinderachtig. :-{
Je kijkt maar een end weg..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:50 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Een
maakt je opmerking niet minder lomp. *Kijkt in je Fobo*
*ROFL*![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:53 schreef k_i_m het volgende:
Ja, dat onthou ik! Jij smeert je eigen bammetjes maar, vuile haringkist!.
quote:
LOLLERCOPTEREINZ.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Loop ik vrijdag mijn stamkroeg in, zit er een emo stelletje achterin.
Ik zeg dat casual tegen wat stamgasten, we hebben het er verder niet meer over..
Gaan ze weg, worden ze door 10 man (m/v) uitgezwaaid met een vrolijk: Dag emo daahaag! (deuntje van Dag sinterklaasje).
Ik moest een nieuw biertje.
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik een emo ben?quote:
Oooh Arma, dat heb ik nooit gewéétâhhhhhquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:56 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Damn, voor iemand uit bouwjaar 1974 gedraag je je best wel kinderachtig. :-{
Ik heb wel zin in een borrel. Bij mij thuis doen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Anyway, wanneer is de eerste vergadering? Dan bel ik catering even....
Borrel vanavond?
Ik ruik emo's op kilometers afstand.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik een emo ben?![]()
Jij begint er over loser..quote:
nicht?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oooh Arma, dat heb ik nooit gewéétâhhhhh. Ouwe nicht
.
Geeft zo'n bende man, gewoon in de bar beneden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een borrel. Bij mij thuis doen?
Borrel is okay , maar ik wil wel een bedrijf zonder vergadering jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Anyway, wanneer is de eerste vergadering? Dan bel ik catering even....
Borrel vanavond?
Vergaderen is dan ook een vakterm bij onsquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Borrel is okay , maar ik wil wel een bedrijf zonder vergadering ja
Kim kan broodjes smeren kan ze dan ook niet meteen soppen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft zo'n bende man, gewoon in de bar beneden.
Oh: wie huurt ff de schoonmakers in?
Mijn vriendin doet dat ook!quote:
WOEI!quote:
Awww, meteen iemand een loser noemen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij begint er over loser..
Ik dwing je niet om er op te klikken
Nou ik was gister de hele middag bezig bij iemand waarmee ik wel wil vergaderenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben even vergaderen met die blondine zo *wink wink, nudge nudge*
Is dat nou leuk, in een topic posten waar je niet mee kan lullen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Awww, meteen iemand een loser noemen.![]()
Ik ga nog nie wegquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:03 schreef k_i_m het volgende:
Tally, hierblijve!
Hij andersom ook wel geloof ik tot hij de ring zagquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ik was gister de hele middag bezig bij iemand waarmee ik wel wil vergaderen
Vergeet de camera niet aan te zetten , kan je later je meeting nog es terugkijkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben even vergaderen met die blondine zo *wink wink, nudge nudge*
Ahh...ik dacht al ik ruik een opgeblazen relnicht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ruik emo's op kilometers afstand.
Das nie oke doosquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:05 schreef k_i_m het volgende:
Tof, dan zit jij een half uur langer dan ik. Dat is okee.
Das HW, die zit naast me.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:05 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ahh...ik dacht al ik ruik een opgeblazen relnicht.
Heel lastig als iedereen een niveau lager zit. Maar ik kan me best aanpassen hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Is dat nou leuk, in een topic posten waar je niet mee kan lullen?
jaja, de aparte directie kantoren worden volgende week opgeleverdquote:
Met mijn rijkunsten ben ik om 18:10 thuis..quote:
Een echte man had zich niet willen aanpassenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:07 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Heel lastig als iedereen een niveau lager zit. Maar ik kan me best aanpassen hoor.
Pittig nog, jaarcijfers van 1 dag......quote:
"quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Een echte man had zich niet willen aanpassen.
Staan we er een beetje goed voor ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pittig nog, jaarcijfers van 1 dag.......
Ik vind het maar lafjesquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:10 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
"
Non-conformist tot op het bot schat.
Acteren is m'n tweede natuur en ben tevens een aartsleugenaar.![]()
Je bent dus wèl lief...wow...een lieve meid....ERG origineel. (-1)quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vind het maar lafjes. Maar een puntje voor de poging, zo ben ik dan ook wel weer
.
Soppen dat ze doetquote:
Oe bij mijn man staat er eentje die er nog erger aan toe is..quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:19 schreef Armageddon het volgende:
VInden jullie van mijn nieuwe wagen? Klein deukje maar voor de rest rijdt ie goed.
[afbeelding]
Als je het maar weer opruimt..quote:
De schoonmakers zouden toch gebeld worden?quote:
Komt goed, de creative afdeling is er mee bezig op het moment...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dan moet je het brengen als 1.2M omzet.
Ja maar Kim sopt alquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De schoonmakers zouden toch gebeld worden?
Ja, maar ik gok dat zodra er geschuurd moet worden ze niet thuis geeftquote:
Dan zou ik je wagen toch eens laten uitlijnenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:30 schreef Armageddon het volgende:
Nog een half uur en dan ga ik met gierende banden richting huis.
Duh...quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik gok dat zodra er geschuurd moet worden ze niet thuis geeft.
Of vragen of ze de lekkage kunnen makenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dan zou ik je wagen toch eens laten uitlijnen.
Ik dacht al, wie fluistert er door mijn emmertje, maar jij was het! Vieslak!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |