Dat is onbedoeld een heel geestige post!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bek vol over rascisme, maar schrijven kan 'ie ut niet. Stumper!
Omdat ie het zelf ook fout schrijftquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:17 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat is onbedoeld een heel geestige post!
Die datum is al langer bekend en vaker genoemd. Japio heeft het zelf enkele keren genoemd en in de gesprekken met de weddingplanner is het ook aan de orde gekomen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:14 schreef blomst het volgende:
...
één van de dames zei dat het huwelijk nu op 1juli staat gepland.
Of het de bedoeling was dat iedereen dat wist is niet bekend.
Dank je welquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:18 schreef FdW het volgende:
Zal het nooit meer doen Scan, omdat jij zo'n aardige, keurige, vriendelijke man bent.
Er werd toch steeds over 1 juni gesproken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die datum is al langer bekend en vaker genoemd. Japio heeft het zelf enkele keren genoemd en in de gesprekken met de weddingplanner is het ook aan de orde gekomen.
Ja 1 juni, zie mijn noot in de vorige post.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Er werd toch steeds over 1 juni gesproken.
Volgens mij is dat de bedoeling. Het huwelijk is op 6 juli, maar dat mag dus (nog) niemand weten.quote:
Jurkenmevrouw had het toch echt over 6 juli. Zie vorige COS,quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Er werd toch steeds over 1 juni gesproken.
En dát had ze dus niet mogen verraden. De bewoners moesten blijven denken dat het 1 juli was.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jurkenmevrouw had het toch echt over 6 juli. Zie vorige COS,
Omdat de HH geen ruk uitvoert.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:26 schreef blomst het volgende:
Ongedierte bestrijding??
Het hele huis is geschildert en ook schoongemaakt hoe kunnen ze dan ongedierte hebben?
Dat komt niet door een zakje vuilnis.
Of zouden ze zo de vliegen gaan uitroeien.
Dat zal niet veel helpen. De stallen zijn de boosdoeners qua vliegen. Dat hou je gewoon niet tegen. De kakkerlakken is een ander verhaal. Maar ja, een Japio in huis zegt genoeg.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:26 schreef blomst het volgende:
Ongedierte bestrijding??
Het hele huis is geschildert en ook schoongemaakt hoe kunnen ze dan ongedierte hebben?
Dat komt niet door een zakje vuilnis.
Of zouden ze zo de vliegen gaan uitroeien.
Ik hou het op HET en Herma die geen flikker uitvoeren, behalve pauze nemen, roken, koffie en wijn drinken..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zal niet veel helpen. De stallen zijn de boosdoeners qua vliegen. Dat hou je gewoon niet tegen. De kakkerlakken is een ander verhaal. Maar ja, een Japio in huis zegt genoeg.![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jurkenmevrouw had het toch echt over 6 juli. Zie vorige COS,
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
Het huwelijk is nu 1 juli........ de bewoners staan met hun oortjes te klapperen.
Wie er gelijk heeft weet ik nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
6 juli
Dat jurkenvrouwtje zei dat net en dat had dus geheim moeten blijven...![]()
Ik ben bang het laatste terwijl het zo duidelijk was, die klap, schandalig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Heeft iemand al iets gelezen over ontslag van Palma vanwege de klap? Of zal ze er mee wegkomen?
De 'klap van Palma' was niet zo expliciet en het een beetje wederzijds elkaar aanraken. Het zou mij hoogst verbazen als dat enig gevolg zal hebben. Dan zou Herma eerder weggestuurd moeten worden, zij was veel handtastelijker.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Heeft iemand al iets gelezen over ontslag van Palma vanwege de klap? Of zal ze er mee wegkomen?
Het was nog erger, Brian schreef het goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ie het zelf ook fout schrijft
6 Juli had Jaap het zelf ook laatst over.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef blomst het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wie er gelijk heeft weet ik niet
Ik vond dat toch een aardig expliciete klap, hoor. Als reactie op wat irritante aaitjes, maar toch een klap.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De 'klap van Palma' was niet zo expliciet en het een beetje wederzijds elkaar aanraken. Het zou mij hoogst verbazen als dat enig gevolg zal hebben. Dan zou Herma eerder weggestuurd moeten worden, zij was veel handtastelijker.
Hoe dan ook is het krankzinnig dat dit alles geentameerd wordt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De 'klap van Palma' was niet zo expliciet en het een beetje wederzijds elkaar aanraken. Het zou mij hoogst verbazen als dat enig gevolg zal hebben. Dan zou Herma eerder weggestuurd moeten worden, zij was veel handtastelijker.
http://www.youtube.com/watch?v=dGSWWLRZu8Iquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt 6 juli zei Jaap gister tegen de vrouw van de Prive hij wilde dat zijn stukje pas over 3 weken in de prive kwamquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:38 schreef Ning het volgende:
[..]
6 Juli had Jaap het zelf ook laatst over.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ie het zelf ook fout schrijft
het is echt een klap.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=dGSWWLRZu8I
Bekijk dit even. De klap is op 8.49 min.
Ongediertebestrijdingsdienst. Maar wat ik niet snap is waarom Brian dan uit de villa moet ???quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
Net op de plasma'a: De Villa is verboden terrein tot 17:30
Nog meer JdB-schadeherstelwerkzaamheden?
Dat stuk van Brian heeft me best verrast! Gezien de inhoud moet hij emotioneel verward zijn geweest, maar desondanks weet hij een samenhangend en redelijk helder betoog op te zetten. Dat heb ik van Huub wel eens slechter gezien!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het was nog erger, Brian schreef het goed
Er waren meer posters die homerisch moesten lachen om Brian's Nederlands en daarbij meer taalfouten in hun one liners maakten dan er in zijn best redelijk geschreven log stonden.
future delta's putt opties onderliggende waarde call optie blablablablablablablaquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:52 schreef Marrije het volgende:
Zo'n saai verhaal van die beleggingsman
Eens, maar die hele Palma en Lieke komen mn strot uitquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:53 schreef Day het volgende:
Eerlijk gezegd komen die confrontaties tusen Lieke en Palma m'n neus uit. Ik snap het hoger doel niet. Zeker niet van Lieke, ze kan beter energie steken in het wegwerken van de overige bewoners.
Mij ook, maar vooralsnog P...A erger dan Liekequote:Op woensdag 16 mei 2007 15:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eens, maar die hele Palma en Lieke komen mn strot uit![]()
Als je niets doet met beleggen en geen interesse hebt is het idd saai. Daarom zeker niet geschikt als cursus voor iedereen, iemand zoals Amanda zal dit echt nooit oppakken. Gewoon niet 'haar wereld'. De cursus zelf is erg basis en heel algemeen. Hij verteld het wel goed.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:52 schreef Marrije het volgende:
Zo'n saai verhaal van die beleggingsman
Je hoeft niet 'iemand als Amanda' te zijn om je niet aangesproken te voelen door dit verhaalquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je niets doet met beleggen en geen interesse hebt is het idd saai. Daarom zeker niet geschikt als cursus voor iedereen, iemand zoals Amanda zal dit echt nooit oppakken. Gewoon niet 'haar wereld'. De cursus zelf is erg basis en heel algemeen. Hij verteld het wel goed.
Eigelijk is natasia perfect.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:03 schreef petraa het volgende:
Ze heeft zowiezo al een hele sachte huid, dat komt door al het sporten van het zweten krijg je een sachte huid. Ze smeert zich 2x per dag in dus dan hou je ook een sachte huid pfff het is ZACHTE muts.
40 moest ze zichzelf ook inpersen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Eigelijk is natasia perfect.
Een perfecte moeder een mooie zachte huid maatje 36.
Ik snap dus niet wat ze daar doet.
Ze gaat er vanuit dat ze er warmpjes bij zit dus na de kooi.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:05 schreef petraa het volgende:
Na de kooi blijft ze haar lange haar ook houden, ze blijft gewoon naar tricia gaan. Ze laadt gewoon haar kinds in haar toerek *natas-mode* en rijdt gewoon naar Rotterdam toe. Dat heeft ze er wel voor over.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:06 schreef maril het volgende:
Heb deze van VOL de toekomst van Brain![]()
http://www.junkweb.nl/item.php?id=27
Dat doet vermoeden dat mevrouw niet naar Suriname gaat vertrekkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:05 schreef petraa het volgende:
Na de kooi blijft ze haar lange haar ook houden, ze blijft gewoon naar tricia gaan. Ze laadt gewoon haar kinds in haar toerek *natas-mode* en rijdt gewoon naar Rotterdam toe. Dat heeft ze er wel voor over.
je zei Bergman? ok ik verstond Bergman, maar het moet natuurlijk BERGMAN zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:02 schreef petraa het volgende:
Het is van hun zelf het is van de Bergman beauty kliniek
Daar staat het tasje met Bergman erop.
Mevrouw weet nog niet wat haar te wachten staat als ze eruit komt. Dus niet te snel treuren Marrijequote:Op woensdag 16 mei 2007 16:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat doet vermoeden dat mevrouw niet naar Suriname gaat vertrekken![]()
Nee, dat zie je fout het is BERGMANquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:07 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
je zei Bergman? ok ik verstond Bergman, maar het moet natuurlijk BERGMAN zijn
Das waar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Mevrouw weet nog niet wat haar te wachten staat als ze eruit komt. Dus niet te snel treuren Marrije![]()
ja, want als je de hele dag chips eet, dan heeft de maagband ook geen echt effect meer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
is N maar 16,5 kilo afgevallen met die maagband![]()
Nee in de kooi alleen, daarvoor was ze al meer afgevallen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nee in de kooi, maar dan heeft ze niet de kilotjes die er weer aan zitten gerekendquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Jaap blíjft de beste schrijver!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:55 schreef petraa het volgende:
Pulp Faction
Gepost op: 16/05, 14:00:55 Gepost door: Jaap
Beste mensen,
Adiosssssss
De vuilnisman.
Bron Kingjaap
mijn dochter noem ik wel eens, al ik haar helemaal schattig vind, poeppie, maar ik krijg het inderdaad niet meer mijn strot uit sinds natas het woord misbruikt, voortaan maar een ander koosnaampje gebruiken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:10 schreef petraa het volgende:
Lieffie en Poeppie hoeven ze tegen mij echt nooit meer te zeggen, want dan krijgen ze meteen een knal.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:12 schreef Ning het volgende:
Het moet niet gekker worden
http://www.ipetitions.com/petition/natasiamoetweg/index.html
Als Het voor Palma was dan had ik meegedaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:12 schreef Ning het volgende:
6 juli is de grote dag. kwam uit jaap's mond en uit de dame van de Witte swaenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:13 schreef blomst het volgende:
Talpasite:
1 juni aanstaande wordt hopelijk de mooiste dag van Jaaps leven. De Miljonair zal met zijn geliefde Cora in het huwelijk treden. Zijn mede-Miljonairs moeten er uiteraard ook piekfijn uitzien. Twee dames van Witte Swaen Bruidsstyling komen de jurken doorpassen van de dames. En ook diva Natrasha is van de partij...
Ik ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Als Het voor Palma was dan had ik meegedaan.
Wat zei je ik hoorde je niet !!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:16 schreef beequeen het volgende:
Misschien gaat Natasja wel beleggen in de Bergmankliniek.
Men gooit het hier op jaloezie van Palma richting Lieke. Ik weet niet of dat zo is. Volgens mij is er achter de schermen heel wat gaande geweest in de schoonmaakploeg, waar wij totaal geen weet van hebben. Het is sowieso raar dat Lieke inees in de villa zit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eens, maar die hele Palma en Lieke komen mn strot uit![]()
Je weet wel ze hebben een eigen beautyline: Bergman Beauty Kliniek.quote:
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet wel ze hebben een eigen beautyline: Bergman Beauty Kliniek.
Ik zeg altijd,'wacht maar totdat jullie moeder dood is. Jullie moeder gaat dood!! Leuk voor jullie!!'. Dan moet je die grote oogjes zien van die poeppies van me!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:12 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
mijn dochter noem ik wel eens, al ik haar helemaal schattig vind, poeppie, maar ik krijg het inderdaad niet meer mijn strot uit sinds natas het woord misbruikt, voortaan maar een ander koosnaampje gebruiken.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd,'wacht maar totdat jullie moeder dood is. Jullie moeder gaat dood!! Leuk voor jullie!!'. Dan moet je die grote oogjes zien van die poeppies van me!
Ohhh je bedoelde de Bergman Kliniekquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet wel ze hebben een eigen beautyline: Bergman Beauty Kliniek.
Absoluut. Ik denk ook dat er veel meer achter zit. Palma is vreselijk, maar Lieke vetrouw ik echt niet. De verhalen over Lieke komen niet zomaar uit de lucht vallen. Maar die mening ben ik al vanaf dag 1 toegedaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:17 schreef Day het volgende:
[..]
Men gooit het hier op jaloezie van Palma richting Lieke. Ik weet niet of dat zo is. Volgens mij is er achter de schermen heel wat gaande geweest in de schoonmaakploeg, waar wij totaal geen weet van hebben. Het is sowieso raar dat Lieke inees in de villa zit.
Heb net ook het filmpje bekeken en het valt me op dat ze bij Herma een heel stuk inbond, zelfs een tikje onzeker werd. Misschien sprak Herma toch de waarheid? Ze leek in ieder geval een stuk banger, maar Herma was dan ook echt kwaad i.t.t. het toneelstukje van Palma.
Ik hoop het ook, ja!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:22 schreef Desii het volgende:
[..]
ik neem aan dat je in de Natasja-modus staat
Het is natuurlijk ironisch bedoeld. Het poeppie en lieffie gebeuren valt niet meer serieus te nemen van een vrouw die te graag roept dat je moeder dood is en dat het of vervelend of leuk is voor je.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:22 schreef Desii het volgende:
[..]
ik neem aan dat je in de Natasja-modus staat
Ziet er idd mooi uit, past helemaal bij Natatsja en haar uitkering.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:26 schreef demins het volgende:
Mag ik één borstverkleining, graag!
[[url=http://xs115.xs.to/xs115/07203/bergman_default.jpg]afbeelding][/url]
Ik klikte op de link in je onderschrift!quote:
Hou toch op, schei toch uit!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Absoluut. Ik denk ook dat er veel meer achter zit. Palma is vreselijk, maar Lieke vetrouw ik echt niet. De verhalen over Lieke komen niet zomaar uit de lucht vallen. Maar die mening ben ik al vanaf dag 1 toegedaan.
Goochemquote:
Mijn theorie is dat Palma ontzettend jaloers is op jonge vrouwen. Dat probeert ze recht te trekken door voor haar leeftijd iets anders te krijgen, namelijk 'respect'.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hou toch op, schei toch uit!
Palma deed toch ook net zo spastisch tegen die invalschoonmaakster Safaa.
Die hele Palma spoort gewoon voor geen meter, en als ze van een 'ondergeschikte' zoals Lieke was niet het 'respect' krijgt waarop Palma recht meent te hebben, dan is de wereld te klein en wordt dat idiote mormel heel vals.
Herma heeft soortgelijke karaktertrekjes, die kan het niet voor niks zo goed vinden met Natasja.
Dat is wel waar. Toen ging ze ook helemaal over de piemel en het waarom is me nog steeds niet duidelijk. Palma spoort ook echt niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hou toch op, schei toch uit!
Palma deed toch ook net zo spastisch tegen die invalschoonmaakster Safaa.
Sorry Piet. Je weet dat ik Lieke niet vertouw, idd al vanaf dag 1. Zoals ik haar tekeer zie gaan tegen die graftak, daar kan ik nog wel om lachen, maar haar gedrag'' in general'', vind ik ronduit stuitend. Mediageile snol is het, en mijn mening ga ik dus niet herzien. Geniet jij nou maar van Lieke, je mist je dansgodin Melissa natuurlijk, maar ik kan dat kind echt niet pruimen.quote:
Hey, ik ben (nu heel even) net als Amanda. Ik snap er geen reet van. Heb tijdens mijn studie ook een beleggingscursus gehad en heb 3 keer over de tentamen gedaan voordat ik eindelijk een 5 had. Snap tot de dag van vandaag ook niet waarom ik dit moest weten als communicatie-adviseur.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:38 schreef beequeen het volgende:
Amanda snapt het allemaal. Putt en Call. Zoiets als Dolce en Gabanna.
[afbeelding]
Wat een luxe zeg dat (heel even)quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:51 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, ik ben (nu heel even) net als Amanda. Ik snap er geen reet van. Heb tijdens mijn studie ook een beleggingscursus gehad en heb 3 keer over de tentamen gedaan voordat ik eindelijk een 5 had. Snap tot de dag van vandaag ook niet waarom ik dit moest weten als communicatie-adviseur.
Dan zou ik mijn profiel even aanpassenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef Lobasca het volgende:
Even totaal off-topic; ik ben een zij en geen hij.
Wie denkt dat jij een 'hij' bent? Sturen we gewoon Palma op af!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef Lobasca het volgende:
Da's toch logisch? Je draagt een Ian_Nick Original!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef Lobasca het volgende:
Dat is het probleem, te lang om uit te leggen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn profiel even aanpassen![]()
Ik begrijp er ook niet veel van hoor, maar dan denk ik, laat dat schaap lekker nagels vijlen en er niet voor Jan Joker bijzitten. Te genant voor woorden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:51 schreef Day het volgende:
[..]
Hey, ik ben (nu heel even) net als Amanda. Ik snap er geen reet van. Heb tijdens mijn studie ook een beleggingscursus gehad en heb 3 keer over de tentamen gedaan voordat ik eindelijk een 5 had. Snap tot de dag van vandaag ook niet waarom ik dit moest weten als communicatie-adviseur.
Duidelijk niet, terwijl ze eergisteren zei dat ze er al dagen om vraagt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:54 schreef klarelucht het volgende:
heeft ze nu nog geen kapper gekregen?
Scanmanquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie denkt dat jij een 'hij' bent? Sturen we gewoon Palma op af!![]()
Gelukkig heb je het op tijd gemerkt! Hoop ik!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef Lobasca het volgende:
Genieten deed ik van het DansGodinnetje.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry Piet. Je weet dat ik Lieke niet vertouw, idd al vanaf dag 1. Zoals ik haar tekeer zie gaan tegen die graftak, daar kan ik nog wel om lachen, maar haar gedrag'' in general'', vind ik ronduit stuitend. Mediageile snol is het, en mijn mening ga ik dus niet herzien. Geniet jij nou maar van Lieke, je mist je dansgodin Melissa natuurlijk, maar ik kan dat kind echt niet pruimen.
Ja.. waarom zou dat een probleem zijn?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:56 schreef the_undertaker het volgende:
Ik heb geen streams, maar als ik het goed begrijp zit Amanda met dat golfpetje bij die financiele cursus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niets, ze kan nl ook niet golfen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:58 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Ja.. waarom zou dat een probleem zijn?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:56 schreef the_undertaker het volgende:
Ik heb geen streams, maar als ik het goed begrijp zit Amanda met dat golfpetje bij die financiele cursus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitgevenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:02 schreef klarelucht het volgende:
Alsof je niks beters kunt doen met je geld, dan beleggen.
Jaja Nicolobster , goed luisteren want als je er morgen uit gegooid word, kan je daar wat centen mee verdienenquote:
Hoe doet Nicolaas 't?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
Dat gaat wat worden als ze echt gaan speculeren op de beurs. JdM, trek je beurs maar open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |