abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:21:21 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49503530
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

succes met hardlopen
ik had eigenlijk nog een 11 uur stage dag vandaag maar ik voel me al een week niet lekker dus ben ik thuis gebleven om aan mijn stageverslag te werken
je bent wel vaak ziekjes de laatste tijd. Hoe komt dat?
Niet meer actief op Fok!
pi_49503540
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dankje!
11 uur per dag stage? Hoe kan dat nou?
Verder vanavond nog werken ook (geeeeen zin in) en het hele weekend keihard leren voor m'n tentamen. Dus ik hoop dat ik zoveel mogelijk van fok kan afblijven
Groetjes dus
van 8 tot 18.00 wat vaak later word + reistijd
ik ga zondag weer vrijwilligerswerk doen
en morgen alle papierwerk van stage afronden
pi_49503555
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

je bent wel vaak ziekjes de laatste tijd. Hoe komt dat?
eigenlijk gewoon aan een stuk door verkouden sinds een paar maanden geleden
dus niet echt ziek maar ja wel vervelend
pi_49503655
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

eigenlijk gewoon aan een stuk door verkouden sinds een paar maanden geleden
dus niet echt ziek maar ja wel vervelend
Psst. Meer eten. Is goed voor je weerstand.
pi_49503684
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:27 schreef hummus het volgende:

[..]

Psst. Meer eten. Is goed voor je weerstand.
Psst. ik eet genoeg
werk alleen teveel met kleine verkouden kinderen en het weer helpt ook niet mee
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:29:28 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49503696
Van het weer word je niet verkouden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_49503752
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:29 schreef Lienekien het volgende:
Van het weer word je niet verkouden.
toch raar dat er veel mensen verkouden en/of ziek worden als het weer zulke grote schommelingen maakt
pi_49503774
Verkoudheid is een virus waar je, mits je een goede weerstand hebt, geen last van hòeft te krijgen. Ik werk ook tussen mensen en zit dagelijks in de trein en ik ben al zeker een jaar niet verkouden geweest.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:33:55 #109
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49503784
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

toch raar dat er veel mensen verkouden en/of ziek worden als het weer zulke grote schommelingen maakt
Dat is allemaal bakerpraat en aanstelleritus.
pi_49503808
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:31 schreef Miss_S het volgende:
Dit komt niet door het weer.
Verkoudheid is een besmettelijk virus en als het koud is brengen mensen meer tijd met elkaar door binnenshuis. Dit vergroot dus het besmettingsgevaar.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:37:29 #111
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49503838
Oh, en een verkoudheid duurt geen maanden. Ik denk dat er dan toch iets anders aan de hand is. Een allergie, bijvoorbeeld.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:38:57 #112
171890 Chicolate
Chemicals
pi_49503872
Ook als je weerstand wel ok is kan je veel last van verkoudheid hebben hoor ! Ik ben al anderhalf jaar verkouden, zelfs bij KNO geweest, je kan overgevoelige slijmvliezen hebben (en ja, met kleine kinderen zit je wel dicht bij de bron ... ) En over het weer: zou dat te maken hebben met dat mensen zich dan niet goed kleden ofzo?

Bij mij zitten kilo's er meestal de volgende dag al wel aan ... en ze zijn er ook in een dag vanaf (1 dag te weinig eten, is volgende dag een stuk lichter)

Ik zit er over te denken om weer multivitaminen te gaan slikken, omdat ik bang ben dat ik niet altijd genoeg binnen krijg, of eigenlijk: ik weet dat ik niet alle stofjes genoeg binnen krijg. Wat zouden goede zijn? (ook tegen vermoeidheid en hoofdpijn enzo, dat krijg ik heel snel als ik niet alle stofjes binnen krijg)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_49503944
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:38 schreef Chicolate het volgende:
.... En over het weer: zou dat te maken hebben met dat mensen zich dan niet goed kleden ofzo?
Nee, een verkoudheidsvirus is er gewoon altijd maar het besmettingsgevaar is groter bij koud weer omdat iedereen dicht bij elkaar binnen zit.

ok, ik ben weer weg hier...
pi_49503959
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:35 schreef lily het volgende:

[..]

Dit komt niet door het weer.
Verkoudheid is een besmettelijk virus en als het koud is brengen mensen meer tijd met elkaar door binnenshuis. Dit vergroot dus het besmettingsgevaar.
ja ik zeg ook niet dat het door het weer komt
maar dat je het dan wel meer ziet
pi_49504011
quote:
Ook als je weerstand wel ok is kan je veel last van verkoudheid hebben hoor ! Ik ben al anderhalf jaar verkouden, zelfs bij KNO geweest, je kan overgevoelige slijmvliezen hebben (en ja, met kleine kinderen zit je wel dicht bij de bron ... ) En over het weer: zou dat te maken hebben met dat mensen zich dan niet goed kleden ofzo?

Bij mij zitten kilo's er meestal de volgende dag al wel aan ... en ze zijn er ook in een dag vanaf (1 dag te weinig eten, is volgende dag een stuk lichter)
maar niet als vet
dan is het misschien gewoon het gewicht van het eten dat nog in je zit ofzo

en ik ga ook niet discussieren hier of mijn weerstand slecht of goed is
het is gewoon dat ik aan die situatie niet gewend ben en toch raar dat er vele last van hebben dan
pi_49509053
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 07:33 schreef Miss_S het volgende:
heb je een weegschaal die afrond op halve en hele kilo´s?
Heel en half ja.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 13:30:27 #117
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49509055
Ik had echt zo vreselijk trek, ik heb met mijn lunch maar liefst 5 boterhammen verslonden. Dan maar geen tussendoortje meer, maar ik hield het echt niet meer. En ik heb echt heerlijk gegeten. Heerlijk met filet american en rosbief, hhhmmmm.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 13:33:37 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49509154
quote:

bij mij ook. Ik was vorig weekend een kilo aangekomen wegens een weekendje bij m'n broer (afbakbroodjes, uit eten enzo), maar die kilo was er na 2 dagen alweer af .

mijn benen zijn enorm gespierd zeg. Als ik lichtjes buk en dan voel. Sjonge... keihard .
Nu begin ik echt resultaat te zien vh sporten. Eerst vooral in de zin van gewichtsverlies en nu ook in de zin van spieren kweken . Ik ga ook even voor gewichtjes kijken dadelijk, maar eerst sportschoenen kopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_49510364
*grmbl scriptie
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49510674
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 13:30 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Heel en half ja.
dan heb je al snel iets grotere schommelingen
dat heb ik ook
pi_49510695
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 13:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

bij mij ook. Ik was vorig weekend een kilo aangekomen wegens een weekendje bij m'n broer (afbakbroodjes, uit eten enzo), maar die kilo was er na 2 dagen alweer af .

mijn benen zijn enorm gespierd zeg. Als ik lichtjes buk en dan voel. Sjonge... keihard .
Nu begin ik echt resultaat te zien vh sporten. Eerst vooral in de zin van gewichtsverlies en nu ook in de zin van spieren kweken . Ik ga ook even voor gewichtjes kijken dadelijk, maar eerst sportschoenen kopen .
fotos!
pi_49513234
Huishoudelijk werk, geldt dat ook al, lichaamsbeweging? Ja toch....:D

Ik heb de ramen gewassen buiten (de glazenwasser boven).
Ik heb zojuist alles klaar gezet, voor de verjaardag vanavond. Er komen ongeveer 30 mensen. Dat wordt dus flink doorlopen. En zondag kan ik dan zelf gaan genieten, dan ben ik echt jarig
pi_49513425
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:46 schreef ymme het volgende:
Huishoudelijk werk, geldt dat ook al, lichaamsbeweging? Ja toch....:D

Ik heb de ramen gewassen buiten (de glazenwasser boven).
Ik heb zojuist alles klaar gezet, voor de verjaardag vanavond. Er komen ongeveer 30 mensen. Dat wordt dus flink doorlopen. En zondag kan ik dan zelf gaan genieten, dan ben ik echt jarig
ik merk altijd zelf dat ik niet merk dat het genoeg beweging is om er van af te vallen
maar altijd beter dan op de bank te hangen

ik ga vanavond maar weer eens flink gebruik maken van mijn prive sportschooltje
  vrijdag 18 mei 2007 @ 16:12:52 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49513976
zo, ik ben terug en ik heb:

- 2 x twee gewichtjes á 1,5 kg
- 2 x twee gewichtjes á 2 kg
- één nieuwe riem
- hardloopschoenen (Adidas, bij Scapino vandaan, weinig bijzonders, maar ik geef niet direct 100 euro uit aan schoenen als ik eerst nog eens moet kijken wat ik vh hardlopen vind).

Mark heeft enorm veel geld uitgegeven. 300 euro ofzo . Aan broeken en shirtjes. Hij ziet er nu een stuk beter uit. Zijn oude broeken zaten veel te wijd.

Nu gaan we ff naar de jumbo, anders is de kip op. Daahaaag .

Oh ja, Maarten gaat binnenkort foto's van mij maken, dus nog even geduld .
Niet meer actief op Fok!
pi_49514043
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 16:12 schreef Viking84 het volgende:
zo, ik ben terug en ik heb:

- 2 x twee gewichtjes á 1,5 kg
- 2 x twee gewichtjes á 2 kg
- één nieuwe riem
- hardloopschoenen (Adidas, bij Scapino vandaan, weinig bijzonders, maar ik geef niet direct 100 euro uit aan schoenen als ik eerst nog eens moet kijken wat ik vh hardlopen vind).
ik herinner nu dat ik ook ooit gewichtjes heb gekocht
pi_49514421
Hiero een aardig gezond dagje, ondanks dat ik bij mijn ouders ben. Een paar kleine chocolaatjes, maar ook een hadn met walnoten.

@ Viking: Adidas is goed, en dat ze van de Scapino zijn maakt lekker niets uit, komen die van mij ook weg.

Ik ben aan het leren, college gaat over micronutrienten. Er komt verrassend vaak het woord immuunsysteem in voor in combinatie met verschillende tekorten aan verschillende vitamines en mineralen. Je wordt er bang van als je leest wat je allemaal wel niet op kunt lopen als je niet voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt... Maar hier wil ik verder niet op ingaan omdat er al meerdere opmerkingen over gemaakt zijn.

In de nieuwe Allerhande staan trouwens ook lekkere slanke recepten deze maand! Ik ga de Japanse wokgroente met kip en noedels volgende week maar eens maken denk ik. En alles is onder de 450 kcal per maaltijd.
pi_49515293
Ik ben er weer

Dauwpop was erg leuk, alleen niet echt gezond gegeten, maar dat had ik van te voren al wel verwacht natuurlijk. 2 broodjes hamburger speciaal en een patatje met gehad en geen alcohol, dus op zich valt het wel mee Vandaag gewoon weer goed bezig geweest met tosti's, paprika, en vanavond macaroni
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:19:59 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49515946
Nou je had wel lekker weer, denk ik of niet? In Groningen is het geweldig weer .
Ik pas ook in Marks nieuwe broek . Hij heeft maat 34-32. Dat zijn andere maten dan bij vrouwen, toch? Want ik heb zelf een 33-? en daar pas ik ook in.

Zonet even wat oefeningen gedaan met gewichtjes. Er staat van alles op internet en ik leer bij bootcamp ook van alles natuurlijk . Mark was na 2 keer de 2 kg omhoog gewerkt te hebben al moe . En nu wil hij niet meer mee naar bootcamp woensdag. Péch! Hij gáát mee .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:21:09 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49515996
Hé, Within Temptation was ook op Dauwpop zie ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_49516173
Ja, het was echt de hele dag droog en 's middags scheen zelfs de zon, dus hebben echt geluk gehad met het weer en WT was er idd ook ja
pi_49516283
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:19 schreef Viking84 het volgende:
Nou je had wel lekker weer, denk ik of niet? In Groningen is het geweldig weer .
Ik pas ook in Marks nieuwe broek . Hij heeft maat 34-32. Dat zijn andere maten dan bij vrouwen, toch? Want ik heb zelf een 33-? en daar pas ik ook in.

Zonet even wat oefeningen gedaan met gewichtjes. Er staat van alles op internet en ik leer bij bootcamp ook van alles natuurlijk . Mark was na 2 keer de 2 kg omhoog gewerkt te hebben al moe . En nu wil hij niet meer mee naar bootcamp woensdag. Péch! Hij gáát mee .
mag je vrienden meenemen?

ik had mijn vriendin meegenomen naar streetdance, is toch wel gezellig
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:32:26 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49516410
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

mag je vrienden meenemen?

ik had mijn vriendin meegenomen naar streetdance, is toch wel gezellig
anderen nemen ook wel eens iemand mee. Zolang niet iedereen iemand mee neemt, kan het best. Komende keer is de laatste keer, dus ik hoop niet dat iedereen iemand mee neemt. Het is niet de bedoeling dat je elke keer iemand meeneemt natuurlijk
Niet meer actief op Fok!
pi_49516435
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

anderen nemen ook wel eens iemand mee. Zolang niet iedereen iemand mee neemt, kan het best. Komende keer is de laatste keer, dus ik hoop niet dat iedereen iemand mee neemt. Het is niet de bedoeling dat je elke keer iemand meeneemt natuurlijk
is het dan alweer de laatste keer?
dat gaat wel snel dan
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:36:19 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49516539
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

is het dan alweer de laatste keer?
dat gaat wel snel dan
ja . Blok van 5 weken hè. Spinning is maandag ook voor het laatst. Ik heb me al ingeschreven voor het nieuwe blok. Er wordt geloot, maar ik heb 5 momenten waarop ik kan opgegeven, dus voor spinning word ik wel ingeschreven. Hopelijk weer op dezelfde dag en dezelfde tijd, want het was een leuke lerares . En ik weet niet of het me lukt om weer in te schrijven voor bootcamp, want er wordt maar 1 uur bootcamp per week gegeven en er zijn altijd meer inschrijvingen dan plaatsen. Maar we zullen zien. Als bootcamp niet lukt, ga ik BOMmen (bewegen op muziek), das geen cursus, maar je kunt gewoon mee doen. En ik ga dus hardlopen. We beginnen toch maar komend weekend, anders is het een beetje lastig plannen met alles de komende week (ik wil echt op vaste dagen lopen).
Niet meer actief op Fok!
pi_49516675
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja . Blok van 5 weken hè. Spinning is maandag ook voor het laatst. Ik heb me al ingeschreven voor het nieuwe blok. Er wordt geloot, maar ik heb 5 momenten waarop ik kan opgegeven, dus voor spinning word ik wel ingeschreven. Hopelijk weer op dezelfde dag en dezelfde tijd, want het was een leuke lerares . En ik weet niet of het me lukt om weer in te schrijven voor bootcamp, want er wordt maar 1 uur bootcamp per week gegeven en er zijn altijd meer inschrijvingen dan plaatsen. Maar we zullen zien. Als bootcamp niet lukt, ga ik BOMmen (bewegen op muziek), das geen cursus, maar je kunt gewoon mee doen. En ik ga dus hardlopen. We beginnen toch maar komend weekend, anders is het een beetje lastig plannen met alles de komende week (ik wil echt op vaste dagen lopen).
ik vind het ook wel jammer dat streetdance nu ook nog maar 6 weken is
maar inderdaad dan ga ik ook weer hardlopen
hoe ga je beginnen met hardlopen? hoelang of hoever?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:45:42 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49516827
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik vind het ook wel jammer dat streetdance nu ook nog maar 6 weken is
maar inderdaad dan ga ik ook weer hardlopen
hoe ga je beginnen met hardlopen? hoelang of hoever?
ik ga met een hardloopschema beginnen. Maar ik moet nog even eentje opsporen waarvan ik denk dat ik hem wel hebben kan. Het zal wel iets worden van 1 minuut hardlopen, 2 min wandelen en elke keer dat ik hardloop weer een extra minuut hardlopen erbij en een minuut wandelen minder. En ik ga hier in het stadspark lopen. Loop ik eerst naar toe (hooguit 5 minuutjes) en dan werk ik dat parcours af. Geloof dat het doel uiteindelijk is om 20 min achtereen te kunnen hardlopen, in 10 wk tijd. Ik zie wel hoe het loopt . Gaat het me te rap of te langzaam, dan grijp ik wel in .

Hoor jou er trouwens nooit meer over. Loop je nog wel? En hoe lang kun je nu achtereen lopen op welke snelheid?
Niet meer actief op Fok!
pi_49517446
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 17:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik ga met een hardloopschema beginnen. Maar ik moet nog even eentje opsporen waarvan ik denk dat ik hem wel hebben kan. Het zal wel iets worden van 1 minuut hardlopen, 2 min wandelen en elke keer dat ik hardloop weer een extra minuut hardlopen erbij en een minuut wandelen minder. En ik ga hier in het stadspark lopen. Loop ik eerst naar toe (hooguit 5 minuutjes) en dan werk ik dat parcours af. Geloof dat het doel uiteindelijk is om 20 min achtereen te kunnen hardlopen, in 10 wk tijd. Ik zie wel hoe het loopt . Gaat het me te rap of te langzaam, dan grijp ik wel in .

Hoor jou er trouwens nooit meer over. Loop je nog wel? En hoe lang kun je nu achtereen lopen op welke snelheid?
op moment loop ik geen schema meer maar afentoe een paar minuutjes tussendoor als ik aan het fitnessen ben
ben nu ook begonnen met rennen en dan de helling steeds hoger te zetten
snelheid is tussen de 8 en 12 km per uur
maar wil wel weer met een schema beginnen over 2 weken

volgens mij had ik eerst het hardloopschema van runnersweb misschien dat je daar iets aan hebt
pi_49518576
Dikste mensen wonen in Groningen
Uitgegeven: 18 mei 2007 15:09
Laatst gewijzigd: 18 mei 2007 15:16

AMSTERDAM - De dikste mensen van het land wonen in de provincie Groningen. De mannen in deze provincie wegen gemiddeld 86 kilo en de vrouwen doen er nog een schepje bovenop met een gemiddelde van 87 kilo.

Dit blijkt vrijdag uit onderzoek van verzekeringsgroep Achmea onder duizend Nederlanders. De gemiddelde Nederlander weegt 82 kilo.
Vrouwen

De slankste vrouwen wonen in Limburg met een gemiddelde van 78 kilo en de slankste mannen met een gemiddeld gewicht van 79 kilo wonen in Noord-Holland.
De Nederlander vindt 74 kilo een ideaal streefgewicht en wil het liefst van zijn of haar buikje af. Afvallen blijkt lastig maar 70 procent zegt gewicht te kunnen verliezen als men echt wil.
Bij ruim 30 procent van de deelnemers is er sprake van overgewicht.

ik vind 78 eigenlijk nog best veel
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:11:24 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49518904
Ik woon in Groningen . En ik zit 12 kg onder het gemiddelde nu. Ik vind dit wel verbazingwekkend, hoor. Zoveel dikke mensen lopen hier naar mijn idee niet rond. En 87 kg is echt veel. Ik geloof het niet zo, eigenlijk.

Ik heb net eens gecheckt hoe zwaar m'n borsten eigenlijk zijn ( , een mens doet gekke dingen als hij zich verveelt)... links 700 gr en rechts 800 gr. Als ik geen borsten had, zou ik nu zo'n beetje een gezond BMI hebben . Maar liever mét borsten .
Niet meer actief op Fok!
pi_49518997
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:11 schreef Viking84 het volgende:
Ik woon in Groningen . En ik zit 12 kg onder het gemiddelde nu. Ik vind dit wel verbazingwekkend, hoor. Zoveel dikke mensen lopen hier naar mijn idee niet rond. En 87 kg is echt veel. Ik geloof het niet zo, eigenlijk.

Ik heb net eens gecheckt hoe zwaar m'n borsten eigenlijk zijn ( , een mens doet gekke dingen als hij zich verveelt)... links 700 gr en rechts 800 gr. Als ik geen borsten had, zou ik nu zo'n beetje een gezond BMI hebben . Maar liever mét borsten .
hoe heb je dat precies gewogen? gewoon er op gelegt?

en volgens mij is dit onderzoek onder een hele klein groep mensen gedaan want ik geloof er ook weinig van
pi_49519025
"gemiddeld 87 kg in Groningen" Wow, dat is een hoog gemiddelde!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:15:09 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49519036
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

hoe heb je dat precies gewogen? gewoon er op gelegt?

en volgens mij is dit onderzoek onder een hele klein groep mensen gedaan want ik geloof er ook weinig van
op keukenweegschaal gelegd ja . Sjee, ik geneer me rot dat ik dat soort dingen doe .
Niet meer actief op Fok!
pi_49519051
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:00 schreef Miss_S het volgende:
Dikste mensen wonen in Groningen
Uitgegeven: 18 mei 2007 15:09
Laatst gewijzigd: 18 mei 2007 15:16

AMSTERDAM - De dikste mensen van het land wonen in de provincie Groningen. De mannen in deze provincie wegen gemiddeld 86 kilo en de vrouwen doen er nog een schepje bovenop met een gemiddelde van 87 kilo.

Dit blijkt vrijdag uit onderzoek van verzekeringsgroep Achmea onder duizend Nederlanders. De gemiddelde Nederlander weegt 82 kilo.
Vrouwen

De slankste vrouwen wonen in Limburg met een gemiddelde van 78 kilo en de slankste mannen met een gemiddeld gewicht van 79 kilo wonen in Noord-Holland.
De Nederlander vindt 74 kilo een ideaal streefgewicht en wil het liefst van zijn of haar buikje af. Afvallen blijkt lastig maar 70 procent zegt gewicht te kunnen verliezen als men echt wil.
Bij ruim 30 procent van de deelnemers is er sprake van overgewicht.

ik vind 78 eigenlijk nog best veel
Het is ook een onderzoek waarvoor ze maar 1000 mensen hebben ondervraagd.. Niet echt representatief dus, maarja, als het nieuws het oppikt geloofd iedereen het wel..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49519064
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

op keukenweegschaal gelegd ja . Sjee, ik geneer me rot dat ik dat soort dingen doe .
velen denken er wel over na maar doen het niet

mijn borsten zijn niet zo groot (grr waarom heb ik dan wel zo'n rare bh maat)
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:16:20 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49519080
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:15 schreef teigan het volgende:

[..]

Het is ook een onderzoek waarvoor ze maar 1000 mensen hebben ondervraagd.. Niet echt representatief dus, maarja, als het nieuws het oppikt geloofd iedereen het wel..
wilde net zeggen... 87 kg klopt echt niet, hoor. Ik denk eerder dat het een kilo of 70 á 75 is als ik zo om me heen kijk.
Niet meer actief op Fok!
pi_49519083
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:15 schreef teigan het volgende:

[..]

vraag me af waar ze die 1000 mensen gevonden hebben
  vrijdag 18 mei 2007 @ 19:17:06 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49519104
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

30 % in ieder geval bij de afslankclubs .
Niet meer actief op Fok!
pi_49519154
quote:

Op de afdeling cardiologie?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49519176
quote:

[..]

Mensen die verzekert zijn bij Achmea?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49519194
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 19:18 schreef teigan het volgende:

[..]

Mensen die verzekert zijn bij Achmea?
mogen alleen dikke mensen daar bij dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')