Cootz +1quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:13 schreef Cootz het volgende:
piccolo?
Niet fout, maar niet helemaal compleet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:24 schreef methan het volgende:
Minister van buiternlandse zaken?
Als dat het zou zijn, zou ik het wel goedgerekend hebben hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:28 schreef Etcetera het volgende:
minister van buitenlandse zaken en internationale relaties?
Dat wilde ik horen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:44 schreef MadMaster het volgende:
Minister van Buitenlandse Zaken van de Sovjet Unie
als je iets niet weet en wel mee wilt doen, wat is er mis met gokkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:52 schreef MadMaster het volgende:
Sorry voor het inkoppen, maar ik verbaas me hier af en toe wel over het ongecoördineerde gebrul op bepaalde vragen...
Met 'berekend' gokken is niks mis...quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als je iets niet weet en wel mee wilt doen, wat is er mis met gokken
Evengoed kan je hem dan wel kennen, maar dan niet ten tijde van zijn actieve periode...quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:02 schreef Cootz het volgende:
Kut, ik ben 23.
Had me even de kans gegevenquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:11 schreef MadMaster het volgende:
Niemand van de aanwezigen dus?
Dat stelt me teleur...
Het ging om Adrie van Oorschot, de voorgaande TV-Sinterklaas (tot 1986) die in 2004 overleed.
Op zijn grafsteen staan een mijter en staf afgebeeld.
Mijn diner staat klaar, dus ik laat het aan de liefhebber over om een volgende vraag te verzinnen. Excusez...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |