dat je een vraag stelt op basis van de featured artikels van Wiki is al niet handig, daar zijn we inmiddels achter. Maar dat je de tweede bent in een halve dag die zo dezelfde vraag stelt, dat slaat werkelijk allesquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
(Desmodus rotundus) is een middelgrote Latijns-Amerikaanse vleermuissoort, de meest algemene van de drie soorten vampiervleermuizen. Net als de andere vampiervleermuizen leeft deze voornamelijk van het bloed van warmbloedige dieren.
Wat is?
Nee hoor, niet vergeten... Maar het is gewoon een beetje langer geleden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:39 schreef MadMaster het volgende:
Vergeet Jack Reynolds niet, een hele tribune was naar hem vernoemd...
Ivic, Michels, Kraaij, Kovacs, Buckingham, allemaal vergeten?![]()
Nee hoor, nooit gewetenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:39 schreef MadMaster het volgende:
Vergeet Jack Reynolds niet, een hele tribune was naar hem vernoemd...
Ivic, Michels, Kraaij, Kovacs, Buckingham, allemaal vergeten?![]()
Snap ik, maar wat die laatste 9 prutsers gepresteerd hebben (op een enkeling na) is geen vraag waard...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:41 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nee hoor, niet vergeten... Maar het is gewoon een beetje langer geleden.
en dan gaf je nog het verkeerde antwoord ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:39 schreef Cootz het volgende:
Ja, ik verdien niet 2x punten voor dezelfde vraag.
Vorige keer was het goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en dan gaf je nog het verkeerde antwoord ook
dan ben ik waarschijnlijk een stuk strengerquote:
Kapucijnapen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan ben ik waarschijnlijk een stuk strenger![]()
btw heb het goede antwoord nog niet voorbij zien komen
wou ik ook zeggen, maar die leven op madagascarquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:48 schreef erkel het volgende:
maki's ?
Ringstaart maki?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
btw heb het goede antwoord nog niet voorbij zien komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |