Ben jij van de doktersromannetjes?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:33 schreef sigme het volgende:
Niet in het minst, ik ben dol op romances - van anderen..
Hihi, nee, al heb ik wel eens bouquetreeksdeeltjes en candelightuitgaven gelezen. Maar nog nooit zo'n doktersromanding.quote:
Moordenaar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nu stel ik me er zo'n papieren kippenpootmutsje bij voor.
Ik heb geen zin meer in sex.
Wel in kip![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:36 schreef sigme het volgende:
Hihi, nee, al heb ik wel eens bouquetreeksdeeltjes en candelightuitgaven gelezen.
Hmhm. En Iblardi dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet in het minst, ik ben dol op romances - van anderen..
Vrouwen inschatten is onmogelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En dan denk je iemand aardig te kunnen inschatten.
Ook een communist. Of hij is van het soort, net als Oscar Niemeyer, dat toch aanvaard wordt?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:38 schreef Floripas het volgende:
Jose Saramago - Vlammen van hitte
Heb ik ook wel eens gedaan - om alle onmogelijke zinnen eruit te halen, voor de lol.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Meer een soort Trotskist.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ook een communist. Of hij is van het soort, net als Oscar Niemeyer, dat toch aanvaard wordt?
Wat dacht jij dan? Ik ben een lettervreter, voordat het oneindige verhaal op internet bestond las ik werkelijk alles wat los & vast zat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Die is vast ook benieuwd naar het verzet en het verzetje, denk je niet?quote:
Jane Eyre, Wuthering Heights, Pride and Prejudice...quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:41 schreef sigme het volgende:
Wat dacht jij dan?
De stompzinnigheid...! Het komt allemaal weer terug...!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:41 schreef sigme het volgende:
Vroeger op de lagere school hadden we fotoromans, iemand die wel eens gezien? Dat was komiek. Die heb ik dus ook gelezen.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jane Eyre, Wuthering Heights, Pride and Prejudice...
Hij is nogal territoriaal.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Die is vast ook benieuwd naar het verzet en het verzetje, denk je niet?
Oef. Niet zo erg als..., maar toch maak je dat niet graag mee.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:45 schreef Floripas het volgende:
Hij is nogal territoriaal.
Nu stel ik me iets voor met geurmarkeringen en urineren over je tegenstanders hoofd.
Bouqetreeks op Emma Thompson-niveau.quote:
Oh, Jane Eyre heb ik laatst wel gelezen, viel me niks tegen. Die anderen niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jane Eyre, Wuthering Heights, Pride and Prejudice...
Ah. Nabukov.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:48 schreef sigme het volgende:
Maar ik lees niet echt meer sinds ik internet ontdekt heb. Twee jaar geleden nog een offensief oude Russen ingezet; daarna niks van betekenis meer.
Ik lees momenteel een roman over evolutie en sexuele selectie. Vandaar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oef. Niet zo erg als..., maar toch maak je dat niet graag mee.
quote:Gelijke rechten zijn rechten die voor iedereen gelden zonder het aanschijns des persoons.
Heb je niet liever een ouderwets duel?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:50 schreef Floripas het volgende:
Ik lees momenteel een roman over evolutie en sexuele selectie. Vandaar.
Iets met krijsen en aan boomtakken rammelen mag ook.
Nee, oude Russen. Gogol, Dostojevski, Tolstoi, van dat soort. De Russische Bibliotheek, zeg maar.quote:
Echolalie, da's een mooi woordquote:
Als jij uitdaagt mag Iblardi het wapen kiezen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb je niet liever een ouderwets duel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |