En nu heb je je pols meegschaafd...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik schaafde net iets te enthousiast de kaas van het blok af..
stella artoisquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:37 schreef Muck het volgende:
Cause you're my fella, my guy
Hand me your stella and fly
By the time I'm out the door
You tear me down like roger moore
ach ik zou zeggen als je zoveel om me geeftquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf!
CGM!
Ik dacht dat je niet meer leefde ofzo...
MUCK!
Lees dit even...
M'n duim is een beetje rood.quote:
dat er nog mensen zijn die niet continu internet hebben zeg...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach ik zou zeggen als je zoveel om me geeftStuur een pm als jeje eenzaam voelt en niet zonder mij meer kan leven
![]()
ik zou een handtekening actie moeten houden om mij aan het ethernet te binden.
En/of meer internet te krijgendan zouden jullie ook niet denken dat er iets ergs met mij overkomt.
Neuh.. maar dat heb ik zelf nl een keer gedaan....quote:
Ik ben geen Emo.quote:
hendigquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf!
CGM!
Ik dacht dat je niet meer leefde ofzo...
MUCK!
Lees dit even...
Dank. Dank.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
bitse wondjes zijn dat, die vind ik echt het irritantst....
kusje erop
bij het kaasschaven je pols meegeschaafd?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:40 schreef OA het volgende:
[..]
Neuh.. maar dat heb ik zelf nl een keer gedaan....![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:36 schreef Kuukske het volgende:
Ik schaafde net iets te enthousiast de kaas van het blok af..
kom op het kan niet erger dan mijn kaas incident , ik schaafte mijn topje van mijn duim eraf ...bloedde even maar verband erom heen en klaar maar het was geen pretje.quote:
hehequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:42 schreef Kuukske het volgende:
Ohw joepie. M'n buren zijn weer thuis.
heb ik ook weleens gehad hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bij het kaasschaven je pols meegeschaafd?
Hoe krijg je dat voor elkander dan....
Nou het is als volgt:quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bij het kaasschaven je pols meegeschaafd?
Hoe krijg je dat voor elkander dan....
M'n broer heeft ooit eens de top van zijn duim er af gezaagd. Ultiem smerigquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:42 schreef cablegunmaster het volgende:
kom op het kan niet erger dan mijn kaas incident , ik schaafte mijn topje van mijn duim eraf ...bloedde even maar verband erom heen en klaar maar het was geen pretje.
nou ja afwassen is een RAMP voor mij , sinds ik mijn linker pink in een glas die een barst had met een spons moest schoonmaken. je raad het al glas ging stuk door de druk van de spons en mijn hele pink zat open.
alcohol erop 70 % ontsmetting bloedbad in de keuken en een groot verband omheen.
iemand afwassen ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |