Wat maakt het nou uit of het een neger is of een blanke ??quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:09 schreef superworm het volgende:
dr was een neger (surveillant) wiens mobiel heel hinderlijk afging, daarnaast was er een duif bij het raam waar iedereen last van had. hij koerde zo hard...
negers hebben vervelendere deuntjes als ringtone.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:20 schreef andre347 het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of het een neger is of een blanke ??![]()
En jullie moeten examens maken, niet luisteren naar onnuttige dingen![]()
Zuchten bij Nederlands?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:46 schreef Noodly het volgende:
Iemand liet minstens 15 keer zn bekertje van zn tafel pleuren (zonder koffie ofzo, dat wel. Dr was trouwes wel n n00b naast me die koffie over zn examen had gegooid maar dat terzijde). En op zich is daar niks hinderlijks aan maar t is gewoon vermakelijk hoe al die mensen dan gaan zuchten..
![]()
zuchten vanwege het geluid van vallende bekertjes.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:51 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Zuchten bij Nederlands?![]()
Dat wordt dan peentjes zweten bij wiskunde etc.![]()
Gymlerarenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:07 schreef pekel het volgende:
Buiten een grasmaaier. Een gymleraar die buiten zit te schreeuwen.
Wij zitten in de gymzaal en daarom mogen er geen hakken gedragen worden bij de examens...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:55 schreef washandje het volgende:
Mensen die extreem luid hun neus snuiten tijdens het examen, met hun pen klikken, borende mensen buiten, iedereen stoort zich eraan
Spui hier je gal over alle vervelende dingen die zijn gebeurd tijdens *jouw* examen.
TS begint:
Wij zitten dus ergens met een houten vloer en dan hebben natuurlijk alle meisjes hun beste hoge hakken aangedaan () wat zorgt voor een ongelofelijke klereherrie. Nou jullie
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:05 schreef mic_forever het volgende:
ik ergerde me aan zown wijf dat zat te ruften voor me alsof dr examen er van af hing
kankerstinkhoer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |