je snapt hem niet denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:48 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
ik aanraak
hij aanraakt
wij aanraken
Ik wel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef Houniet het volgende:
nemen jullie trouwens op als er geheim word gebeld? werd net gebeld, laat hem lekker gaan [afbeelding]
je bedoelt een onbekende nummer... Ja, ik word niet vaak gebeldquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef Houniet het volgende:
nemen jullie trouwens op als er geheim word gebeld? werd net gebeld, laat hem lekker gaan [afbeelding]
nee, deed ik wel, maar nu niet meer. dan bellen ze maar terug of sturen ze een sms.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef Houniet het volgende:
Ja, ik neem meestal wel op. Ben contactpersoon geweest, nu niet meer, maar veel mensen bellen me daarvoor nog steeds.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef Houniet het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:53 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
nee, deed ik wel, maar nu niet meer. dan bellen ze maar terug of sturen ze een sms.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
je bedoelt een onbekende nummer... Ja, ik word niet vaak gebeld
eh, biertje?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Jongens, ik kap ermee voor vandaag! ik sluit mn pc af, loop naar de baas toe, zeg dat ik weg ga, pak mn tas en ga een lekkre bratwürst halen! Fijn weekend allemaal!en Leinonlein... Succes vrijdag!
Aju! Fijn weekendquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Jongens, ik kap ermee voor vandaag! ik sluit mn pc af, loop naar de baas toe, zeg dat ik weg ga, pak mn tas en ga een lekkre bratwürst halen! Fijn weekend allemaal!en Leinonlein... Succes vrijdag!
Neem altijd op.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef Houniet het volgende:
Ik neem op aangezien ons thuisnummer geheim is. En mijn baas wel een geheim beltquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef Houniet het volgende:
Bij moet doet alles hetquote:
Toch welquote:
ik zag je foto's gister nogquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:55 schreef Casual-T het volgende:
Een heel topic gemist..![]()
Da's voor 't eerst onder stage..
Niet dat ik heb zitten werken.. ik heb elders op 't forum zitten neuzen..![]()
Kuttig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:55 schreef Houniet het volgende:
morgen vrij, dan weer aan de bak tm zaterdag 1700h
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |