22 per dagquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
je hebt er zelf anders ook 22 per dag hoor![]()
die bedoelt hij ook, maar is niet goed gespeld, daarom is hij doorgestreeptquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je hebt ook nog een leinolein of zo
SOOOOOOOOOOOOOOOOOORRY hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:01 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Rotnamen allemaal..
Lienelieneleolinedanceleinonlein!
Zoek de 3 users..![]()
Nu wel, zeiksnor..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die bedoelt hij ook, maar is niet goed gespeld, daarom is hij doorgestreept
dat dacht ik alquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die bedoelt hij ook, maar is niet goed gespeld, daarom is hij doorgestreept
nu heb ik na lienelien nog steeds een 'e' overquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:01 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Rotnamen allemaal..
Lienelien e leolinedance leinonlein!
Zoek de 3 users..![]()
Mee eens, ik snap niet dat mensen zulke namen kunnen verzinnenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, maar hoe kom je d'r in godsnaam op..![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef francis997 het volgende:
zo, mijn 1e reflectie is klaar en geprint. Wilde mijn praktijopleider vragen om t te lezen..maar aangezien het totaal 145 paginas met bewijsmateriaal is, zij hij..."ik geloof het wel" ik vindt het prima zo.![]()
Nunog ff 20 minuten werk voor mijn stagebedrijf verrichten..en dan naar huis..weekend![]()
ik snap hemquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:08 schreef Leinonlein het volgende:
Echt weten? Lein is de afkorting van mijn naam (Marjolein) en iemand zei eens "hey, ben je onLEIN?" en dat vond ik grappig en daar is mijn nickname uit voort gevloeid (gebrek aan beter I know..)
pretspulquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:08 schreef denB het volgende:
[..]
Mee eens, ik snap niet dat mensen zulke namen kunnen verzinnen
Of het komt door een te hoog alcohol percentage
Hoe kom je er weer vanaf, das nog veel lastiger!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, maar hoe kom je d'r in godsnaam op..![]()
zoveel mogelijk typen, zo dik mogelijk verslag, des te kleiner de kans dat het echt doorgelezen wordtquote:
LeinOnlein oftwel marjolein on linequote:Op woensdag 16 mei 2007 15:08 schreef Leinonlein het volgende:
Echt weten? Lein is de afkorting van mijn naam (Marjolein) en iemand zei eens "hey, ben je onLEIN?" en dat vond ik grappig en daar is mijn nickname uit voort gevloeid (gebrek aan beter I know..)
Ah, zo erg is het toch niet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoe kom je er weer vanaf, das nog veel lastiger!![]()
Slimmerikquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
LeinOnlein oftwel marjolein on line11````~~~`111!!!!
!!!! ROFLCOPTER !!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
smartquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |