WTF heeft dat met eindbaas Jaap te makenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:56 schreef Leylal84 het volgende:
zie bovenstaande post
De admin van King Jaap wou het al op de site zetten.. hij moet eerst ff van Talpa toestemming krijgen, maar aangezien ze ook die voice-over filmpjes mochten checken lijkt me dat geen probleemquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:13 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand even een linkje naar Jaap zelf sturen ofzo
Dáár zal Palma blij mee zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:58 schreef pjotter41 het volgende:
Wij gaan een grote verrasing uitvoeren voor jaap zijn trouwen.
We hebben 250000 paintballen, in alle kleuren die we op 1 juni uit een vliegtuig gaan droppen op de villa. TERROR!! Nu hij kan het krijgen. DUs we storten ze uit voor een kleurig schouwspel incl alle autos mensen en tenten. Zal heel mooi worden dus kijk op de streams.
![]()
![]()
![]()
Volgens mij trouwt hij 8 juniquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:58 schreef pjotter41 het volgende:
Wij gaan een grote verrasing uitvoeren voor jaap zijn trouwen.
We hebben 250000 paintballen, in alle kleuren die we op 1 juni uit een vliegtuig gaan droppen op de villa. TERROR!! Nu hij kan het krijgen. DUs we storten ze uit voor een kleurig schouwspel incl alle autos mensen en tenten. Zal heel mooi worden dus kijk op de streams.
![]()
![]()
![]()
1 |
JdM heeft vast nog wel ergens een paar radio stations liggen tochquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:25 schreef Jappie het volgende:
Ook deze is weer meesterlijk....DGK is kennelijk voor velen een grote bron van inspiratie...![]()
![]()
![]()
Al zou hij simpelweg tijjdens een van zijn programma's een paar van die filmpjes laten zien en brengen als "the happening shit op het inet" ...gegarandeerd dat dan de kijkcijfers omhoog schieten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
JdM heeft vast nog wel ergens een paar radio stations liggen toch
Hypen die 'shit'![]()
Zit ook wat inquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Al zou hij simpelweg tijjdens een van zijn programma's een paar van die filmpjes laten zien en brengen als "the happening shit op het inet" ...gegarandeerd dat dan de kijkcijfers omhoog schieten.![]()
Uitgesteld:quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:11 schreef pjotter41 het volgende:
We zijn met 5 vrienden en een eigen vliegtuigje. Dus dat kost alleen brandstof.
En dan de kosten van balletjes zijn in Belgie goedkoper dus maak je geen zorgen en sponsers zijn welkom.
Trouwdatum:
[ code verwijderd ]
We maken ook nog reklame..................... LOL
Bron : Kingjaap.nlquote:Ik heb wekenlang hier het verhaal opgehangen dat het huwelijk 1 juni zou zijn. Nou dat is het dus niet.Het is pas 6 juli. Oh ik zat er zo naar uit te kijken....een bachelor partij op 30 mei....mijn creatieve verhalen tijdens het ontbijt op vrijdag 1 juni. Ach wat zou dat mooi zijn geweest. Iedereen zich klaar maken voor de bijzondere dag en dan niets meer aantreffen dan het zouteloze tijdsverdrijf wat zich hier elke dag afspeelt.
deze post levert je zojuist een FB topic opquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hou van dikke kleine kinderen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja.. zij zijn helden net als Jaap.. was jij niet die stalker die op dat ene feestje steeds naar de camera ging wijzen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:33 schreef Likkende_Lassie het volgende:
LVOkennen jullie hun andere teksten wel?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ja.. zij zijn helden net als Jaap.. was jij niet die stalker die op dat ene feestje steeds naar de camera ging wijzen?![]()
Ze zijn zeker helden ken hun teksten al ruime tijdquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:04 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ja.. zij zijn helden net als Jaap.. was jij niet die stalker die op dat ene feestje steeds naar de camera ging wijzen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |