Jou heb ik ook al lang niet meer gezien!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:11 schreef Chen het volgende:
[..]
Ja lieve poes ook_gek
Ik ben helaas allergisch voor katten
! En hoe is het met de groentezaak van je pa?
Hahaha, kloptquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:19 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Jou heb ik ook al lang niet meer gezien!
Toen had je nog tieten avatar!
ik denk dat ik wel weet wat hij er voor terug wilt hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:01 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik heb een laptop van mn vriendje gehad.... Ik weet niet waar ik dat aan heb verdient.
BJ zeker?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk dat ik wel weet wat hij er voor terug wilt hebben![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik denk dat ik wel weet wat hij er voor terug wilt hebben![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Je hebt het even te druk in Amsterdam en je bent meteen een topic kwijt
Tsk...
TVP
Mzzlaar! Heb hetzelfde mogen doen een maand geleden met mn Oma uit Duitsland. Enigste highlight van die week was het wassenbeeld van Jack Sparrow bij Madame Tussaud'squote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ik ga morgen naar amsterdam
Me familie die is overgekomen uit Indonesie rondleiden op de Albert Cuijp, De Dam en RedLightDistrict
En volgende week ga ik misschien met ze naar de Keukenhof
Ze komen elk jaar naar nederland afgelopen 5 jaar en elk jaar willen ze weer hetzelfde zienquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:44 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mzzlaar! Heb hetzelfde mogen doen een maand geleden met mn Oma uit Duitsland. Enigste highlight van die week was het wassenbeeld van Jack Sparrow bij Madame Tussaud's
donequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga morgen de plattegrond bijwerken dus iedereen die er nog op moet PM mij je adres of coördinaten zodat ik je erbij kan zetten
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:50 schreef bosnymfje het volgende:
waarvoor ik 3 kamers nodig heb? hetzelfde als wat ook_gek zegt...een woonkamer heb ik nodig om te leven en te relaxen, mn slaapkamer om te slapen en mn 3e kamer is een kattenparadijs en mn studeerkamer tegelijk......
Ik heb ruimte nodig echt heerlijk en daarbij zit mn vriend hier ook vaak dus een beetje ruimte voor zn 2en is lekker.....
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:13 schreef 2Mini het volgende:
Is er vanvond nog wat leuks te doen?
Klinkt goed!! Ik ga bij vrienden (buiten den haag) langs, beetje kletsen, in hun tuin zitten, samen lekkers te eten maken.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:27 schreef bosnymfje het volgende:
Wij gaan zo maar eens een heerlijk stukje fietsen en dan lekker ff op kijkduin zitten......
Vanavond uit eten
Gaat iemand nog wat leuks doen?
Waarsda?quote:Op zondag 20 mei 2007 01:25 schreef 2Mini het volgende:
Ik ben maar weer eens naar Delta gegaan. Vroeg thuis, omdat ik morgenochtendvroeg weer op moet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |