Zo hier begint de boel eindelijk een beetje op zijn pootjes terecht te komen qua geregel.
Sinds maandag is ons huis officieel af. Overal zitten nu ook plintjes, en zelfs de babykamerdeur sluit weer.
Gisteren bij het kdv wezen kijken. Wat gaaf!!!!!
![]()
Alles nieuw, en super afgewerkt en geregeld enzo.
En ze gaan proberen te zorgen dat we vanaf september alvast gedeeltelijk opvang kunnen krijgen ipv per half oktober als ze eigenlijk pas plek hebben.
Gisteravond naar de info avond van het ziekenhuis geweest. Geen bijzonderheden, wel fijn om toch maar even van te voren gezien te hebben waar ik straks terecht kom.
Net is de intake mevrouw van de kraamzorg geweest. En omdat het voor mij ivm heel veel allergieen zo belangrijk is om borstvoeding te gaan geven, gaat ze een zo ervaren mogelijke kraamverzorgster regelen. Ook was de intake mevrouw zelf lactatiekundige en die geeft heel kleinschalige (maximaal 2 vrouwen/stellen) tegelijk introductie middag voor borstvoeding, dus daar gaan we binnenkort ook nog langs.
En ze vond het helemaal niet nodig om nog een laag bed te regelen (wij hebben een hoogslaper), zolang ik maar zorg dat mijn vriend het bed verschoont zodat de kraamhulp dat niet hoeft te doen.
En toch blijft het zo'n raar, onwerkelijk iets... Over een paar weekjes ben ik gewoon mama