die had ik gisteren, beetje zoetig maar wel ok. De slasoort in deze salade heeft wel een tamelijk hoog 'konijn gehalte', knaag knaagquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Ze hadden ook een salade met surimi, leek me ook wel lekker!

ik had deze verleden week ook en die was prima.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die met aardbeien en brie had ik gister ook gehaald en hij leek me heerlijk. In m'n enthousiasme die verpakking opengescheurd en stiekem snel een aardbei gesnoept. Bleken alle aardbeien in het pak er van bovenaf prima uit te zien, maar aan de onderkant waren ze papperig geworden en waren ze al aan het wegrotten.
Jummieeee.. Dat doen we dus ook nooit meer.

Ik ook; hij zou nog 3 dagen goed zijn. Heb 'm dan ook teruggebracht naar de AH.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:34 schreef Curiosity het volgende:
[..]
ik had deze verleden week ook en die was prima.
Ik kijk altijd wel goed naar de tht.

ik dacht dat die hema op het station alleen non-food dingen had (koffie mokken etc)quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:26 schreef Aventura het volgende:
Lichtelijk offtopic maar HEMA heeft ook goede. Ik had laatst de gado-gadovariant op, met pindadressing, boontjes, sla, ei en kip. HEMA steeds vaker op het station, voor mij een uitkomst, ik ben veel onderweg.

De tomaten in die salade waren trouwens ook ranzig.. niet echt een lekkere salade dus
  De tomaten in die salade waren trouwens ook ranzig.. niet echt een lekkere salade dus  

), tomatenblokjes, een paar bosuitjes, wilde spinazie, mozzarella en een lekker fris limoendressinkje. Wit wijntje erbij en klaar is Klara.
 ), tomatenblokjes, een paar bosuitjes, wilde spinazie, mozzarella en een lekker fris limoendressinkje. Wit wijntje erbij en klaar is Klara.   

Is dat er ook een van de AH?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:29 schreef renzell het volgende:
Vanavond ga ik weer voor een fijne vegetarische, met fusili, kikkererwten (), tomatenblokjes, een paar bosuitjes, wilde spinazie, mozzarella en een lekker fris limoendressinkje. Wit wijntje erbij en klaar is Klara.

Of nou ja, een beetje van mezelf, een beetje van Appie doe ik dan....
 Of nou ja, een beetje van mezelf, een beetje van Appie doe ik dan....  

Ik vind dat de Hema sowieso alles veel beter doet qua eten dan de AH, zeker voor het geld. Ik had laatst de gerookte kip van Hema, en die was ook veel beter. Niet omdat de kip gerookt was, maar vooral omdat de kip als kip herkenbaar was, ipv die stukjes rubber die de AH er doorheen mikt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:26 schreef Aventura het volgende:
Lichtelijk offtopic maar HEMA heeft ook goede. Ik had laatst de gado-gadovariant op, met pindadressing, boontjes, sla, ei en kip. HEMA steeds vaker op het station, voor mij een uitkomst, ik ben veel onderweg.

Hopelijk zeer binnenkort weer, die is namelijk wel ERGquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:20 schreef hornage het volgende:
Ow ow, ik kan echt niet meer wachten. Wanneer is blauwe kaas en peer er weer?

Mijn vriend had één keer de Caesar salade met die vieze "kip"stukjes, als ultieme test hebben we onze in principe allesverslindende kat een stukje aangeboden en die moest het ook niet. Dan is het echt erg.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe soort kip wat ze er in gooien... niet van die vreemde nep stukjes kip

De kip vind ik ook wel te doen, maar dan wel zonder saus en zonder de pasta.
 De kip vind ik ook wel te doen, maar dan wel zonder saus en zonder de pasta.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |