Ik vandaag nogquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:20 schreef Helly het volgende:
Kip/mango heb ik gisteren nog in het schap zien liggen.
Goeie reviewquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:28 schreef bear87 het volgende:
Vanavond de blauwader gegeten, ik vond hem zeker lekker!![]()
Erg rijkelijk gevuld, en vooral zeer veel verschillende ingrediënten:
-Veldsla
-Blauwe kaas
-Bleekselderij
-Druiven
-Peer
-Amandelen
-Pasta
Zeer gevarieerd dus wat je allemaal proeft, en de combinatie van blauwe kaas met druiven / peer is erg lekker. De amandelen maken het echt helemaal af! Zal hem zeker nog eens kopenmaar niet zo vaak want met een prijs van 4,89 euro vind ik ze eigenlijk te duur.
- sla (frisee, rode eikenbladsla, rucola)quote:
Hm de peer kan je wel verwijderen, die is niet heel overheersend aanwezig en het zijn redelijk grote partjes, dat is zo gebeurdquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
die blauwe kaas klinkt wel spannend, ben alleen niet zo gek op peer
Hmm wie weet probeer ik hem eens, maar dit ziet er wel erg simpel uit eigenlijk. Kan ik net zo goed zelf even een zak rucola nemen, 2 tomaatjes fijnsnijden, bolletje mozzarella kopen en pijnboompitten strooienquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
- sla (frisee, rode eikenbladsla, rucola)
- pasta
- mozzarella bolletjes
- tomaat (te weinig)
- pijnboompitten
- balsamicodressing
gisteren gegeten, op mijn balkon, met een glaasje rode wijn....lekker !quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:14 schreef computergirl het volgende:
Maar ik heb voor morgen de lamsvlees gekocht....ben erg benieuwd.
Gisteren gegeten, vond hem wel ok maar niet echt bijzonder. De licht-pittige dressing is wel redelijk overheersend.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:16 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik vond de bbq kalkoen tegenvallen
Prima tip, zo even halen danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:37 schreef Adelante het volgende:
excellent varianten zijn weer in de bonus deze week, beef teriyaki eet
Die lijkt mij erg smakelijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:37 schreef Adelante het volgende:
excellent varianten zijn weer in de bonus deze week, beef teriyaki eet
Bij mij ook beiden favorietquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:56 schreef Black-Hole het volgende:
Favorieten blijven nog steeds de pesto/kip en geitenkaas/honing salades.
Krieltjes met kibbeling heb ik ook al gehad en vind het echt een supercombiquote:Op dinsdag 22 april 2008 00:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep! Ik had de krieltjes met de kibbeling. Erg lekker. Het is wat het is. Krieltjes, kibbeling, eitje en wat sla.
En inderdaad, er zijn nieuwe normale salades gekomen ipv de oude. Ben wel benieuwd naar bijv. de Makreel.
quote:Op maandag 26 mei 2008 04:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Bij mij ook beiden favoriet![]()
Had net een beetje viezig iets, wilde m'n salade openmaken, geitenkaas honing yummmie![]()
zit er een oorwurm op de geitenkaas![]()
Verpakking was en is dus nog steeds dicht![]()
[ afbeelding ]
Ja dat was ook mijn eerste gedachte, heb echter net de hele bak in de vuilnisbak gekieperdquote:
Hmm nee oké, ook al zijn ze wel duur. Maar goed dat het beestje bovenop zat en dus goed te zien was... Stel nou dat ie tussen de salade lagquote:Op maandag 26 mei 2008 05:31 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn eerste gedachte, heb echter net de hele bak in de vuilnisbak gekieperd![]()
Ga het er wel wat van zeggen uiteraard, zag me alleen niet echt met die salade aan de balie staan
Daar dacht ik dus ook al aanquote:Op maandag 26 mei 2008 05:36 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Hmm nee oké, ook al zijn ze wel duur. Maar goed dat het beestje bovenop zat en dus goed te zien was... Stel nou dat ie tussen de salade lag
quote:Op maandag 26 mei 2008 04:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Had net een beetje viezig iets, wilde m'n salade openmaken, geitenkaas honing yummmie![]()
[ afbeelding ]
ff melden via 0800-0305.quote:Op maandag 26 mei 2008 04:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |