Die zijn er niet, maar het moet wel on topic blijven... bovendien, iemand die doelbewust een Fok!Account aanmaakt puur om 1 topic te veruineren omdat er een "ruzie" is mag wat mij betreft geweerd wordenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:16 schreef Heintje het volgende:
Sinds wanneer zijn er topic specifieke eisen waar je aan moet voldoen om in een topic te mogen posten?
Helemaal niks sinds nu, reageren kan iedereen overal. Als het graag anders ziet, klik. Al dat hooghartige gedoe, bah.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
Sinds nu.
Oh puh-lease. Geef me een goede reden waarom jullie nog in het toernooi-topic posten? Je verneukt het topic alleen maar voor de mensen die nog wel meedoen met dit soort reacties en ik zie dit als met opzet een relletje eruit proberen te lokken, zoals dat al elke keer in het topic gebeurt. Ik ben het gezeik in dat topic nu wel zat eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:52 schreef twi het volgende:
[..]
Helemaal niks sinds nu, reageren kan iedereen overal. Als het graag anders ziet, klik. Al dat hooghartige gedoe, bah.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
dat heeft iedereen nou toch al wel eens gezien.
Dat ga je dan toch niet kijken tijdens een toernooi?
Als je zo gaat spelen kun je idd maar beter stoppen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:00 schreef Heintje het volgende:
Als je dan gewoon een overwinning krijgt waren wij alleen kampioen geweest.
quote:
quote:
Gelukkig droegen de opmerkingen van Aquila gedurende het toernooi ook zo geweldig bij aan de sfeer. Gamedemon postte overigens redelijk normaal, en ook met wat humor. Dat sommige mensen dat niet rijk zijn, zoals ook een paar dagen terug in het GoW topic al bleek, dat ligt niet aan hem.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:56 schreef ijsmeis het volgende:
Oh puh-lease. Geef me een goede reden waarom jullie nog in het toernooi-topic posten? Je verneukt het topic alleen maar voor de mensen die nog wel meedoen met dit soort reacties en ik zie dit als met opzet een relletje eruit proberen te lokken, zoals dat al elke keer in het topic gebeurt. Ik ben het gezeik in dat topic nu wel zat eigenlijk:
Er worden wel meer irrelevante posts geplaatst. Hell, er zijn hele irrelevante topicreeksen gestart de afgelopen week met die diverse clantopics. Verwijder die dan ook gelijk even.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:58 schreef ijsmeis het volgende:
Oh en omdat ik geen zin meer heb om in Heintje in te gaan (hij is eigenwijs, ik ben eigenwijs) en daarom maar een Sinds nu post ligt wellicht ook een klein beetje aan hemzelf. Erop ingaan geeft namelijk ellenlange discussies waar uiteindelijk ook niks uitkomt.
Edit: oh, en morgenvroeg verwijder ik 'die posts' in het topic, aangezien ze totaal niet relevant zijn.
Niet in GAM, alleen in dat topic. Ik zie verder geen gezeik of gezeur op GAM zelf (uitzonderingen daargelaten, maar ze duren nooit langer dan een paar postsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:06 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig droegen de opmerkingen van Aquila gedurende het toernooi ook zo geweldig bij aan de sfeer. Gamedemon postte overigens redelijk normaal, en ook met wat humor. Dat sommige mensen dat niet rijk zijn, zoals ook een paar dagen terug in het GoW topic al bleek, dat ligt niet aan hem.
Dat er vervolgens na een aantal domme reacties wat meer posts worden gezet om op te happen, dat is meer een gevolg van de afslag die in lijkt te zijn geslagen hier op GAM en alle eerdere opmerkingen die vanuit diverse hoeken richting deze gequote heren zijn geschoten.
Neeheeee, want daar kunnen jullie lekker jullie ei kwijt. In plaats van bijvoorbeeld het Team Toernooi Topic.quote:Er worden wel meer irrelevante posts geplaatst. Hell, er zijn hele irrelevante topicreeksen gestart de afgelopen week met die diverse clantopics. Verwijder die dan ook gelijk even.
Ik heb het idee dat juist jij de gene bent die OF probeerd een rel uit te lokken OF ons probeerd weg te werken. Op FOK! mag iedereen in elk topic posten (behalve achter de schermen) zolang de posts maar binnen de policy vallen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
Nah, maar twi, vertel eens, waarom moet die eerste reactie geplaatst worden door Heintje? Ik krijg daar echt zo'n "whehe, iedereen gaat en moet stoppen"-gevoel bij. En die tweede post past daar prima bij.
En daarom zei ik "volgens mij probeer je er gewoon weer een rel uit te lokken", iets waar ik in ieder geval geen zin meer in heb. (en bij Heintje denk ik ook dat het om zijn postcount gaat, aangezien ie altijd bovenaan wil staat in de GAM-stats en dus overal zoveel mogelijk probeert te posten als ie de kans krijgt).
En die discussie tussen Gamedemon en Timmetjuh. is prima. Maar probeer ook dat een beetje te beperken, aangezien het toernooi nog steeds bezig is en het topic dus een beetje overzichtelijk moet blijven, aangezien niemand nooit weet wanneer ze moeten spelen en dit dus tussen neus en lippen door wordt gepost en wat dus verwaterd door al die shit er omheen.
Ik bedoel, ik post ook niet in het Forza 2 en Worm toernooi topics. Waarom jullie hier nog wel? Dat is me nog even ontgaan.
Jij als mod bent juist de aangewezen persoon om dat soort oftopic dingen te verplaatsen naar het topic waar ze horen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat er hier verder wordt gereageerd en ik het liever in één topic hou, dan overal en nergens. Dan maar hier. Het topic zit toch 'bijna' op slot.
Eerst zit je te zeuren dat het topic vervuilt wordt door dit soort dingen en dat het overzichtelijk moet blijven en vervolgens wil je juist in dat topic door gaan. Een beetje consequent zijn is wel fijn hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
Kijk. Dit bedoel ik. Ik zeg dat we toch maar in het andere topic verder gaan.
Maar meneer moet weer dwars liggen door gewoon weer hier te posten.
Afijn, ik ga xboxen.
je mag van mij wel van gedachte veranderen hoor.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
Sorry, ik wist niet dat van gedachte veranderen niet meer mocht.
Mênquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:49 schreef Heintje het volgende:
[..]
je mag van mij wel van gedachte veranderen hoor.
Alleen in dit geval is het wel ineens heel tegenstrijdig, dus dan moet je het niet gek vinden dat ik het niet meer snap.
Daarbij gaat je veranderde gedachte ook nog eens tegen de policy in.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mên. Ten eerste, wat in de policy? Haal het er maar eens bij dan.
En ten tweede, ik probeerde de discussie hierheen te halen, maar het gaat daar óók gewoon verder. Dus dan heb ik zoiets van "oké, laat maar, we gaan daar wel verder". Wtf is daar nu weer mis mee?
Volgens die policy had je gewoon de discusie naar het feedback topic moeten verplaatsen en er dus niet in het toernooi topic op in moeten gaan.quote:Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ's leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Wat kan en mag je van de moderators en (forum)admins verwachten ?
Je mag verwachten dat we proberen je zoveel mogelijk te helpen bij problemen met de site en dat we ons best doen de boel over het geheel genomen leuk te houden.
Alsof er alsnog niet op door gegaan zou zijn/worden in het topic als desbetreffende posts verwijderd waren vw off-topic.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
[..]
Volgens die policy had je gewoon de discusie naar het feedback topic moeten verplaatsen en er dus niet in het toernooi topic op in moeten gaan.
er zo over denkt:quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:58 schreef Heintje het volgende:
En inmiddels is er nog maar 50% over.
Dat ligt mijns inziens toch echt aan jou en iets wat jij blijkbaar persoonlijk op vat. Ik zie er namelijk verder helemaal niemand op reageren, en ook geen enkel kwaad in. Zoals gezegd, het is een constatering en er staat geen enkele smiley bij. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de posts van Dancin_Rhino die 100% als flame bedoeld zijn.quote:Ik krijg daar echt zo'n "whehe, iedereen gaat en moet stoppen"-gevoel bij. En die tweede post past daar prima bij.
Tuurlijk mag er wel over doorgegeaan worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof er alsnog niet op door gegaan zou zijn/worden in het topic als desbetreffende posts verwijderd waren vw off-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |