abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50891655
Sinds nu.
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:18:25 #152
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_50891687
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:16 schreef Heintje het volgende:
Sinds wanneer zijn er topic specifieke eisen waar je aan moet voldoen om in een topic te mogen posten?
Die zijn er niet, maar het moet wel on topic blijven... bovendien, iemand die doelbewust een Fok!Account aanmaakt puur om 1 topic te veruineren omdat er een "ruzie" is mag wat mij betreft geweerd worden

(ik heb vast weer d's en t's vaud ).

Maar bedankt ijsmeis
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_50891774
. Heintje had het niet over jouw post .
  vrijdag 29 juni 2007 @ 00:52:10 #154
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50957854
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
Sinds nu.
Helemaal niks sinds nu, reageren kan iedereen overal. Als het graag anders ziet, klik. Al dat hooghartige gedoe, bah.
pi_50957922
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:52 schreef twi het volgende:

[..]

Helemaal niks sinds nu, reageren kan iedereen overal. Als het graag anders ziet, klik. Al dat hooghartige gedoe, bah.
Oh puh-lease. Geef me een goede reden waarom jullie nog in het toernooi-topic posten? Je verneukt het topic alleen maar voor de mensen die nog wel meedoen met dit soort reacties en ik zie dit als met opzet een relletje eruit proberen te lokken, zoals dat al elke keer in het topic gebeurt. Ik ben het gezeik in dat topic nu wel zat eigenlijk :
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 09:46 schreef Heintje het volgende:

[..]

dat heeft iedereen nou toch al wel eens gezien.
Dat ga je dan toch niet kijken tijdens een toernooi?

Als je zo gaat spelen kun je idd maar beter stoppen.
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:00 schreef Heintje het volgende:
Als je dan gewoon een overwinning krijgt waren wij alleen kampioen geweest.
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:33 schreef JimmieTheSaint het volgende:

[..]

.
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:52 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

pi_50957954
Oh en omdat ik geen zin meer heb om in Heintje in te gaan (hij is eigenwijs, ik ben eigenwijs) en daarom maar een Sinds nu post ligt wellicht ook een klein beetje aan hemzelf. Erop ingaan geeft namelijk ellenlange discussies waar uiteindelijk ook niks uitkomt.

Edit: oh, en morgenvroeg verwijder ik 'die posts' in het topic, aangezien ze totaal niet relevant zijn.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 01:06:14 #157
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50958083
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:56 schreef ijsmeis het volgende:
Oh puh-lease. Geef me een goede reden waarom jullie nog in het toernooi-topic posten? Je verneukt het topic alleen maar voor de mensen die nog wel meedoen met dit soort reacties en ik zie dit als met opzet een relletje eruit proberen te lokken, zoals dat al elke keer in het topic gebeurt. Ik ben het gezeik in dat topic nu wel zat eigenlijk :
Gelukkig droegen de opmerkingen van Aquila gedurende het toernooi ook zo geweldig bij aan de sfeer. Gamedemon postte overigens redelijk normaal, en ook met wat humor. Dat sommige mensen dat niet rijk zijn, zoals ook een paar dagen terug in het GoW topic al bleek, dat ligt niet aan hem.

Dat er vervolgens na een aantal domme reacties wat meer posts worden gezet om op te happen, dat is meer een gevolg van de afslag die in lijkt te zijn geslagen hier op GAM en alle eerdere opmerkingen die vanuit diverse hoeken richting deze gequote heren zijn geschoten.
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 00:58 schreef ijsmeis het volgende:
Oh en omdat ik geen zin meer heb om in Heintje in te gaan (hij is eigenwijs, ik ben eigenwijs) en daarom maar een Sinds nu post ligt wellicht ook een klein beetje aan hemzelf. Erop ingaan geeft namelijk ellenlange discussies waar uiteindelijk ook niks uitkomt.

Edit: oh, en morgenvroeg verwijder ik 'die posts' in het topic, aangezien ze totaal niet relevant zijn.
Er worden wel meer irrelevante posts geplaatst. Hell, er zijn hele irrelevante topicreeksen gestart de afgelopen week met die diverse clantopics. Verwijder die dan ook gelijk even.
pi_50958243
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 01:06 schreef twi het volgende:

[..]

Gelukkig droegen de opmerkingen van Aquila gedurende het toernooi ook zo geweldig bij aan de sfeer. Gamedemon postte overigens redelijk normaal, en ook met wat humor. Dat sommige mensen dat niet rijk zijn, zoals ook een paar dagen terug in het GoW topic al bleek, dat ligt niet aan hem.

Dat er vervolgens na een aantal domme reacties wat meer posts worden gezet om op te happen, dat is meer een gevolg van de afslag die in lijkt te zijn geslagen hier op GAM en alle eerdere opmerkingen die vanuit diverse hoeken richting deze gequote heren zijn geschoten.
Niet in GAM, alleen in dat topic. Ik zie verder geen gezeik of gezeur op GAM zelf (uitzonderingen daargelaten, maar ze duren nooit langer dan een paar posts Hier duurt het al 2 á 3 topics). Mede doordat er gezeur en gezeik was tussen teams, waar of niet waar?
Nu zijn er dan wat teams gestopt, dus ik dacht, rust in de tent. Wat op deze manier dus niet gaat werken als die teams gewoon door blijven posten terwijl ze er gewoonweg niets meer te zoeken hebben. Ze doen immers niet meer mee! En dan zijn het wellicht humor-posts, maar wel posts waar inderdaad op gehapt kan worden. En dan krijg je dat geruzie weer opnieuw.

Enne, Aquila, van wat ik heb terug gelezen, had één post. En ik mag toch hopen, dat als ik tegen Heintje zeg dat ie niet meedoet en er dus eigenlijk niks meer heeft te zoeken, de rest die niet meedoet dan toch ook wel snapt dat ze maar even ergens anders gaan posten?
quote:
Er worden wel meer irrelevante posts geplaatst. Hell, er zijn hele irrelevante topicreeksen gestart de afgelopen week met die diverse clantopics. Verwijder die dan ook gelijk even.
Neeheeee, want daar kunnen jullie lekker jullie ei kwijt. In plaats van bijvoorbeeld het Team Toernooi Topic.

Goed idee toch ?

Jullie blij, ik blij, zij blij, wij blij, iedereen blij.
pi_50958261
En trouwens, ik heb jullie reeks niet gestart. Blame Heintje .
  vrijdag 29 juni 2007 @ 02:04:58 #160
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50959027
Dat gezeur en gezeik in dat topic op de vorige pagina's was veelal toernooigerelateerd. Speelstijl, gedrag in lobbies, organisatie etc. De posts die jij quotte staan daar los van en komen meer voort uit de opmerking dat Heintje er niet meer zou mogen posten. Dat wordt wat te persoonlijk opgepakt, maar dat mag ook wel gezien Heintje op dat moment geen woord verkeerd had geplaatst in die twee posts die hij "teveel" zou hebben gepost.

En zelfs met teams die er uit zijn gestapt is het prima te discussieren, zo blijkt uit de discussie ingezet door Gamedemon die opgepikt wordt door Timmetjuh en buffelmaster. Als de heren nu hadden gaan lachen nadat er nog twee teams waren uitgestapt of door hadden gegaan tegen aightzz en anemidingus, dan had het wat anders geweest.

Aquila had overigens wel meer posts in de diverse topics, over hoeveel beter deze reeks wel niet was dan de gemiddelde soapserie. Dat is gewoon stoken en hopen dat er meer troep naar boven komt.

Oh, en over die clantopics blame ik Heintje elke avond wel een paar keer Forumvervuiling. Niet dat 't veel uitmaakt, door de subfora zie ik door de bomen het bos al lang niet meer
  vrijdag 29 juni 2007 @ 09:47:16 #161
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50961778
Ik ben dus ook van mening dat het fout gegaan is vanaf de post waarin ijsmeis mij vertelde dat ik niks te zoeken had in dat topic. Ik reageerde gewoon netjes ontopic zonder ook maar enige intentie om te rellen. Als dat dan verboden wordt....

En over de clan topics. Ik roep al een paar maanden dat ik het de grootste onzin vind, maar als de mogelijkheid tot dat topic er is waarom zou ik er dan geen gebruik van maken? Van mij mogen alle topics in het clan gedeelte dicht, en het clan sub sub weer weg.
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
pi_50963320
Als je het clantopic idee onzin vindt, vraag ik me echt af waarom je er een opent .

Oh en twi, Aquila postte dat volgens mij in het centrale 360-topic meen ik mij te herinneren.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:26:36 #163
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50964100
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 10:59 schreef ijsmeis het volgende:
Nah, maar twi, vertel eens, waarom moet die eerste reactie geplaatst worden door Heintje? Ik krijg daar echt zo'n "whehe, iedereen gaat en moet stoppen"-gevoel bij. En die tweede post past daar prima bij.

En daarom zei ik "volgens mij probeer je er gewoon weer een rel uit te lokken", iets waar ik in ieder geval geen zin meer in heb. (en bij Heintje denk ik ook dat het om zijn postcount gaat, aangezien ie altijd bovenaan wil staat in de GAM-stats en dus overal zoveel mogelijk probeert te posten als ie de kans krijgt).

En die discussie tussen Gamedemon en Timmetjuh. is prima. Maar probeer ook dat een beetje te beperken, aangezien het toernooi nog steeds bezig is en het topic dus een beetje overzichtelijk moet blijven, aangezien niemand nooit weet wanneer ze moeten spelen en dit dus tussen neus en lippen door wordt gepost en wat dus verwaterd door al die shit er omheen.

Ik bedoel, ik post ook niet in het Forza 2 en Worm toernooi topics . Waarom jullie hier nog wel? Dat is me nog even ontgaan.
Ik heb het idee dat juist jij de gene bent die OF probeerd een rel uit te lokken OF ons probeerd weg te werken. Op FOK! mag iedereen in elk topic posten (behalve achter de schermen) zolang de posts maar binnen de policy vallen.

Misschien dat mijn post count ook wel mee speeld maar het viel mij gewoon op dat er van de 12 teams die mee wouden doen er nog maar 6 over waren, inmiddels 4. iets wat ik wel heel jammer vind aangezien het mij een leuk idee leek het tournooi. Al zag ik dit soort dingen (teams die stoppen) al wel van het begin heb zien aankomen.

En als je dan nog wel met het toernooi mee doet maar je gaat maar een beetje lopen kloten dan kun je mijn inziens beter stoppen want op die manier heeft het ook geen zin.

Gewoon compleet normale reacties dus waar ik dan een voor mijn gevoel rel uit lokkende reactie op krijg. En vanwege mijn persoonlijkheid kan ik het dan niet laten om daar op in te gaan. Dat moet je inmiddels toch wel weten.

Daarbij heb ik het idee dat je soms vergeet dat jij hier mod bent en dus een soort voorbeeld functie hebt. Ik heb de laatste tijd regelmatig berichten gezien van jouw die ik niet netjes vind. En dus voor een mod gewoon niet kunnen.

Als jij in de supermarkt aan een medewerken vraagt waar de suiker staat verwacht ook een net antwoord en niet "In de winkel" of "niet hier". Dan kan het best zijn dat die medewerker zijn dag niet heeft enzo. Dan nog hoort iemand zich netjes te gedragen. En dat geld mijn inziens ook voor modjes op FOK!

En dat jij niet in het worms of forza topic post wil nog niet zeggen dat dat niet mag. Dan zou ik ook niet meer in het crackdown topic mogen posten omdat ik die verkocht heb.

En waarom ik het hoeren topic heb aangemaakt. Een beetje om te laten zien dat het onzin is. Als ik echt graag met de andere hoeren een topic wil hebben zet ik zelf wel een forum op. Zo moeilijk is dat niet. En ook om het nieuwe idee te testen, dit keer vrijwillig en niet opgedrongen zoals de vorige keer. (oja, mochten julie het met me eens zijn. meld dan dat ze dicht gaan VOORDAT julie ze dicht gooien. Komt ook netter over.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:28:34 #164
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50964165
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:11 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Omdat er hier verder wordt gereageerd en ik het liever in één topic hou, dan overal en nergens. Dan maar hier. Het topic zit toch 'bijna' op slot.
Jij als mod bent juist de aangewezen persoon om dat soort oftopic dingen te verplaatsen naar het topic waar ze horen.
pi_50964220
Kijk. Dit bedoel ik. Ik zeg dat we toch maar in het andere topic verder gaan.
Maar meneer moet weer dwars liggen door gewoon weer hier te posten.

Afijn, ik ga xboxen.
pi_50964369
Rellen!
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:41:47 #167
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50964606
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:29 schreef ijsmeis het volgende:
Kijk. Dit bedoel ik. Ik zeg dat we toch maar in het andere topic verder gaan.
Maar meneer moet weer dwars liggen door gewoon weer hier te posten.

Afijn, ik ga xboxen.
Eerst zit je te zeuren dat het topic vervuilt wordt door dit soort dingen en dat het overzichtelijk moet blijven en vervolgens wil je juist in dat topic door gaan. Een beetje consequent zijn is wel fijn hoor.

En daarbij, dit topic is hier voor bedoeld dus waarom zou ik dit niet hier mogen posten?
pi_50972931
Sorry, ik wist niet dat van gedachte veranderen niet meer mocht .
  vrijdag 29 juni 2007 @ 15:49:03 #169
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50973057
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
Sorry, ik wist niet dat van gedachte veranderen niet meer mocht .
je mag van mij wel van gedachte veranderen hoor.
Alleen in dit geval is het wel ineens heel tegenstrijdig, dus dan moet je het niet gek vinden dat ik het niet meer snap.
Daarbij gaat je veranderde gedachte ook nog eens tegen de policy in.
pi_50973138
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:49 schreef Heintje het volgende:

[..]

je mag van mij wel van gedachte veranderen hoor.
Alleen in dit geval is het wel ineens heel tegenstrijdig, dus dan moet je het niet gek vinden dat ik het niet meer snap.
Daarbij gaat je veranderde gedachte ook nog eens tegen de policy in.
Mên . Ten eerste, wat in de policy? Haal het er maar eens bij dan.

En ten tweede, ik probeerde de discussie hierheen te halen, maar het gaat daar óók gewoon verder. Dus dan heb ik zoiets van "oké, laat maar, we gaan daar wel verder". Wtf is daar nu weer mis mee?
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:04:04 #171
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50973588
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 15:51 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Mên . Ten eerste, wat in de policy? Haal het er maar eens bij dan.

En ten tweede, ik probeerde de discussie hierheen te halen, maar het gaat daar óók gewoon verder. Dus dan heb ik zoiets van "oké, laat maar, we gaan daar wel verder". Wtf is daar nu weer mis mee?
quote:
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ's leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.

Wat kan en mag je van de moderators en (forum)admins verwachten ?
Je mag verwachten dat we proberen je zoveel mogelijk te helpen bij problemen met de site en dat we ons best doen de boel over het geheel genomen leuk te houden.
Volgens die policy had je gewoon de discusie naar het feedback topic moeten verplaatsen en er dus niet in het toernooi topic op in moeten gaan.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:09:38 #172
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_50973808
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:04 schreef Heintje het volgende:

[..]

[..]

Volgens die policy had je gewoon de discusie naar het feedback topic moeten verplaatsen en er dus niet in het toernooi topic op in moeten gaan.
Alsof er alsnog niet op door gegaan zou zijn/worden in het topic als desbetreffende posts verwijderd waren vw off-topic.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:22:13 #173
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50974369
Het doet er verder niet toe. Straks gaan we op elke slak zout leggen. De discussie was dat iedereen overal mag posten zolang de post de policy niet overschrijdt. Dat jij in 't geval van Heintje z'n post:
quote:
Op dinsdag 26 juni 2007 12:58 schreef Heintje het volgende:
En inmiddels is er nog maar 50% over.
er zo over denkt:
quote:
Ik krijg daar echt zo'n "whehe, iedereen gaat en moet stoppen"-gevoel bij. En die tweede post past daar prima bij.
Dat ligt mijns inziens toch echt aan jou en iets wat jij blijkbaar persoonlijk op vat. Ik zie er namelijk verder helemaal niemand op reageren, en ook geen enkel kwaad in. Zoals gezegd, het is een constatering en er staat geen enkele smiley bij. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de posts van Dancin_Rhino die 100% als flame bedoeld zijn.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:32:27 #174
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_50974704
Het toernooi is gewoon slecht georganiseerd, punt. Dat er users offtopic in reageren valt op te lossen met opschoning/verwijderen, maar er word nu in twee topics discussie gevoerd over het zelfde onderwerp, dat heeft nog minder zin lijkt mij.
  vrijdag 29 juni 2007 @ 16:34:57 #175
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50974784
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Alsof er alsnog niet op door gegaan zou zijn/worden in het topic als desbetreffende posts verwijderd waren vw off-topic.
Tuurlijk mag er wel over doorgegeaan worden.
Maar als julie de topics zelf juist schoon willen houden moet je na de waarschuwing alle posts werweideren die op de waarschuwing ingaan en door verwijzen naar het feedback topic.
Als julie ook in een topic door gaan met zo'n discussie zal het er niet schoner en overzichtelijker op worden en zou het uiteindelijk zelfs beter zijn als er niet gemod wordt dan dat er op deze manier gemod wordt.

Bovenstaande nog los van de discussie of mijn posts nou wel oftopic en rellend waren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')